X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Nie Odpala. Brak zasilania przy cewce.

Autor Wiadomość
czaja188
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-23, 19:55   [Lanos] Nie Odpala. Brak zasilania przy cewce.

Witam, może temat był już wałkowany, ale nic podobnego nie znalazłem. Podczas jazdy zgasł i nie chce odpalić. Pompa paliwa jak i wtryski sprawne, bo czuć paliwem z cylindrów po wykręceniu świec. Cewke wymieniłem na nową, ale to nic nie dało. Jedyny trop to brak zaśilania(+) na pinie C przy wtyczce do cewki. Jakieś pomysły:)?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-23, 20:00   

Bezpieczniki OK ?? Plus powinien być na pinie D a na C masa....




 
 
 
czaja188
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-23, 20:08   

Bezpiecznik OK. Pfu, racja na pinie D jest plus, co nie zmienia faktu że go tam brak;)
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-23, 20:10   

Jak podniesiesz maskę w lewym górnym rogu jest plastik a pod nim do sprawdzenia dwa złącza do silnika. Kolor przewodu jaki nas interesuje Różowy ;)

Ewentualnie można sprawdzić złącze C301 (białe) przy ECM pod siedzeniem pasażera.




 
 
 
czaja188
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-23, 20:17   

Pudło. Przewód sprawny.;Do złącza sie nie dobierałem ale zrobie to zaraz.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-23, 20:25   

czaja188 napisał/a:
Pudło. Przewód sprawny


A napięcie na kostce jest ??




 
 
 
czaja188
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-23, 21:21   

Przewód od cewki do kostki pod siedzeniem sprawny. Wiec co padlo, komputer?
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-24, 07:38   

Jak sprawny ?? mierzysz napięcie czy tylko oglądasz kabelki ?? Komp. niema nic do napięcia na cewce.




 
 
 
czaja188
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-24, 14:46   

Sprawdzam oporność na poszczególnych sekcjach, a potem sprawdzilem oporność wtyczka cewki-gniazdo pod siedzeniem pasażera. Od tej wtyczki gdzie dalej idzie kabelek różowy?

Edit: Teraz dodatkowo pali sie dioda immobilajzera, co powoduje brak pracy pompy. Jak to usunąć?
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-24, 19:48   

czaja188 napisał/a:
Sprawdzam oporność na poszczególnych sekcjach, a potem sprawdzilem oporność wtyczka cewki-gniazdo pod siedzeniem pasażera.


Po co mierzysz oporność ?? szukaj napięcia skoro go brakuje...

czaja188 napisał/a:
Od tej wtyczki gdzie dalej idzie kabelek różowy?


Od której kostki ?? jeśli od tej przy kompie to idzie do bezpiecznika F15 w kabinie.

czaja188 napisał/a:
Teraz dodatkowo pali sie dioda immobilajzera, co powoduje brak pracy pompy. Jak to usunąć?


A dobrze spiąłeś ta złącza w komorze silnika ?? bo w jednym z nich (C104) jest masa do immo.




 
 
 
czaja188
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-24, 20:44   

Sprawdzam oporność, by zobaczyc czy kable są cale. A skoro są, to napięcia tez nie bedzie. Złącza pare razy spinałem i rozpinałem i nadal to samo. Mozliwe ze immo sie zablokował poprzez odpięcie tych złaczy?
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-24, 20:50   

czaja188 napisał/a:
Sprawdzam oporność, by zobaczyc czy kable są cale. A skoro są, to napięcia tez nie bedzie.


Wynika z Twojej wypowiedzi że jak masz kable OK to prąd nie popłynie :omg:

Zacznij sprawdzać do którego miejsca dochodzi napięcie a nie szukaj jakiejś niepotrzebnej oporności bo przerwę masz w jednym miejscu a nie na całej długości...

czaja188 napisał/a:
Mozliwe ze immo sie zablokował poprzez odpięcie tych złaczy?


Nie, ale możesz odłączyć na chwilę aku choć nie wiem czy coś to pomoże.




 
 
 
czaja188
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-24, 21:16   

Jeżeli kable są sprawne(daja mały opór) na całej długosci to pewne jest to ze w najdalszym punkcie (kostka pod siedzeniem) tez nie ma napięcia. Czyż nie? Patent z akumulatorem tez nie zdał egzaminu. Są jakieś kody odblokowujące immo, takie jak np. w Hondzie Acord(odpowiednia ilość przekręceń klucza w zamku)?
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-24, 21:23   

czaja188 napisał/a:
Jeżeli kable są sprawne(daja mały opór) na całej długosci to pewne jest to ze w najdalszym punkcie (kostka pod siedzeniem) tez nie ma napięcia.


Za krótki odcinek i za małe obciążenie żeby mówić w ogóle o jakimś spadku napięcia, tym bardziej że wcale go niema.

czaja188 napisał/a:
Są jakieś kody odblokowujące immo, takie jak np. w Hondzie Acord(odpowiednia ilość przekręceń klucza w zamku)?


Nie.

A sprawdzałeś napięcie na bezpieczniku F15 albo sam bezpiecznik ??




 
 
 
czaja188
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-29, 20:13   

Problem z immo rozwiązany - kabel od masy przy silniku sie oberwał. Poruszałem bezpiecznikami, i pokazało sie napięcie przy cewce na pinach C i D. Ale silnik dalej nie odpala.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt