Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2012-01-23, 19:55 [Lanos] Nie Odpala. Brak zasilania przy cewce.
Witam, może temat był już wałkowany, ale nic podobnego nie znalazłem. Podczas jazdy zgasł i nie chce odpalić. Pompa paliwa jak i wtryski sprawne, bo czuć paliwem z cylindrów po wykręceniu świec. Cewke wymieniłem na nową, ale to nic nie dało. Jedyny trop to brak zaśilania(+) na pinie C przy wtyczce do cewki. Jakieś pomysły:)?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-23, 20:00
Bezpieczniki OK Plus powinien być na pinie D a na C masa....
czaja188 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-23, 20:08
Bezpiecznik OK. Pfu, racja na pinie D jest plus, co nie zmienia faktu że go tam brak;)
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-23, 20:10
Jak podniesiesz maskę w lewym górnym rogu jest plastik a pod nim do sprawdzenia dwa złącza do silnika. Kolor przewodu jaki nas interesuje Różowy
Ewentualnie można sprawdzić złącze C301 (białe) przy ECM pod siedzeniem pasażera.
czaja188 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-23, 20:17
Pudło. Przewód sprawny.;Do złącza sie nie dobierałem ale zrobie to zaraz.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-23, 20:25
czaja188 napisał/a:
Pudło. Przewód sprawny
A napięcie na kostce jest
czaja188 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-23, 21:21
Przewód od cewki do kostki pod siedzeniem sprawny. Wiec co padlo, komputer?
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-24, 07:38
Jak sprawny mierzysz napięcie czy tylko oglądasz kabelki Komp. niema nic do napięcia na cewce.
czaja188 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-24, 14:46
Sprawdzam oporność na poszczególnych sekcjach, a potem sprawdzilem oporność wtyczka cewki-gniazdo pod siedzeniem pasażera. Od tej wtyczki gdzie dalej idzie kabelek różowy?
Edit: Teraz dodatkowo pali sie dioda immobilajzera, co powoduje brak pracy pompy. Jak to usunąć?
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-24, 19:48
czaja188 napisał/a:
Sprawdzam oporność na poszczególnych sekcjach, a potem sprawdzilem oporność wtyczka cewki-gniazdo pod siedzeniem pasażera.
Po co mierzysz oporność szukaj napięcia skoro go brakuje...
czaja188 napisał/a:
Od tej wtyczki gdzie dalej idzie kabelek różowy?
Od której kostki jeśli od tej przy kompie to idzie do bezpiecznika F15 w kabinie.
czaja188 napisał/a:
Teraz dodatkowo pali sie dioda immobilajzera, co powoduje brak pracy pompy. Jak to usunąć?
A dobrze spiąłeś ta złącza w komorze silnika bo w jednym z nich (C104) jest masa do immo.
czaja188 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-24, 20:44
Sprawdzam oporność, by zobaczyc czy kable są cale. A skoro są, to napięcia tez nie bedzie. Złącza pare razy spinałem i rozpinałem i nadal to samo. Mozliwe ze immo sie zablokował poprzez odpięcie tych złaczy?
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-24, 20:50
czaja188 napisał/a:
Sprawdzam oporność, by zobaczyc czy kable są cale. A skoro są, to napięcia tez nie bedzie.
Wynika z Twojej wypowiedzi że jak masz kable OK to prąd nie popłynie
Zacznij sprawdzać do którego miejsca dochodzi napięcie a nie szukaj jakiejś niepotrzebnej oporności bo przerwę masz w jednym miejscu a nie na całej długości...
czaja188 napisał/a:
Mozliwe ze immo sie zablokował poprzez odpięcie tych złaczy?
Nie, ale możesz odłączyć na chwilę aku choć nie wiem czy coś to pomoże.
czaja188 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-24, 21:16
Jeżeli kable są sprawne(daja mały opór) na całej długosci to pewne jest to ze w najdalszym punkcie (kostka pod siedzeniem) tez nie ma napięcia. Czyż nie? Patent z akumulatorem tez nie zdał egzaminu. Są jakieś kody odblokowujące immo, takie jak np. w Hondzie Acord(odpowiednia ilość przekręceń klucza w zamku)?
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-01-24, 21:23
czaja188 napisał/a:
Jeżeli kable są sprawne(daja mały opór) na całej długosci to pewne jest to ze w najdalszym punkcie (kostka pod siedzeniem) tez nie ma napięcia.
Za krótki odcinek i za małe obciążenie żeby mówić w ogóle o jakimś spadku napięcia, tym bardziej że wcale go niema.
czaja188 napisał/a:
Są jakieś kody odblokowujące immo, takie jak np. w Hondzie Acord(odpowiednia ilość przekręceń klucza w zamku)?
Nie.
A sprawdzałeś napięcie na bezpieczniku F15 albo sam bezpiecznik
czaja188 [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-29, 20:13
Problem z immo rozwiązany - kabel od masy przy silniku sie oberwał. Poruszałem bezpiecznikami, i pokazało sie napięcie przy cewce na pinach C i D. Ale silnik dalej nie odpala.