Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2012-02-14, 14:23 [Leganza] Różnica Pomiędzy prawym a lewym amortyzatorem
Pytań o amortyzatory ciąg dalszy: czy jest jakaś różnica pomiędzy lewym a prawym amortyzatorem w przodzie? Gość w sklepie szukał w bazie intercarsu i tam była taka informacja więc nie wiem a już szczerze mówiąc ręce mi opadają bo niby tylko amortyzatory do wymiany a latania i szukania co nie miara!!!
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
bielu1996 [Usunięty]
Wysłany: 2012-02-14, 15:10
Uroda Leganzy pewnie jest róznica w mocowaniu dolnym. A reszte udało ci się dostać chodzi mi o oldboje np.??
Tak mi powiedział gość ze sklepu - sprawdzał w bazie interkarsu więc chyba wie co mówi prawy i lewy inny i nawet cena różna
bielu1996 napisał/a:
A reszte udało ci się dostać chodzi mi o oldboje np.??
Resztę wytropiłem i teraz tylko muszę wynegocjować ceny bo te pierdoły wcale nie są takie tanie miałem zamiar zmienić auto na jakąś omegę 3.0 albo 2.5 w gazie ale chyba wrzucę kasę w zawieszenie i jeszcze moją Leguminę poujeżdrzam tym bardziej że mam świeżo wymieniony rozrząd i kompletne sprzęgło z kołem zamachowym po regeneracji. A tak przy okazji wiecie gdzie można dać maglownice do regeneracji tak żeby ktoś to porządnie zrobił bo mi cieknie ale nie aż tak bardzo
Amortyki wymienione! Pasowały idealnie każdy wszedł na swoje miejsce tylko teraz muszę się przyzwyczaić bo trochę twardawo się jeździ... Byłem też na diagnostyce i tu moje lekkie niby KYB Excel-G i to produkcji japońskiej a skuteczność przód 70 a tył 60 procent. Wiem że 100% nigdy nie ma alej jak czytam że ludzie mają po 85% a ja na oryginałach z przebiegiem 240 tyś miałem przód 68 a tył 50 (tylko że po lewej stronie bo po prawej to było po 30 dlatego wymieniłem) to trochę mnie trafia