X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] lewarek zmiany biegów

Autor Wiadomość
Pioter.

Auto: Tico
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 19
Wysłany: 2012-02-15, 21:24   [Tico] lewarek zmiany biegów

witam. Zacznę od tego że lewarek zmiany biegów lata jak chce tzn nie jest wcale sztywny, biegi można wrzucić ale kiedy chce wrzucić 3 to ciężko znaleźć dobre położenie lewarka żeby weszło bez zgrzytu. Należy wymienić tylko poduchę lewara czy coś jeszcze ? jakieś tulejki ? Na razie nie mam czasu wjechać na podnośnik i tego sprawdzić.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Pieki
Ticers In Progres


Auto: Daewoo Tico
Imie: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 404
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-02-15, 21:25   

Miałem ten sam problem: http://zlosnik.pl/stary_z...p?Number=890393
Wina jest ta guma trzymajaca drazek
 
 
DRAGON 16
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-15, 23:51   

to ze lata mu wajcha to tez wina tulejek na drązku ;)
 
 
miodo

Auto: Tico
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 119
Wysłany: 2012-02-16, 12:07   

Dopiszę się do tematu; mi też drążek lata, ale tylko jak silnik pracuje nieregularnie na jałowym, czyli wtedy gdy zatankuję świetne paliwo z miejscowej stacji orlen. Na normalnym paliwie ten problem nie występuje. Szykuje mi się coś do wymiany w najbliższym czasie?
 
 
kelorth
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-16, 22:09   

Mi drązek też latał niedlugo przedtem jak ta guma co trzyma drązek pękła całkowicie. Z biegami też był problem. Osobiście nie widzę potrzeby jej wymiany - wystarczy kawałek sznurka i można wszystko zrobić nie wychodząc z samochodu ;) Prowizorka, ale już tak jeżdze jakieś 3-4 miesiące i problemu nie ma ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2012-02-16, 22:13   

kelorth napisał/a:
wystarczy kawałek sznurka


to oczywiście twoja sprawa, twoje auto, ale ja nienawidzę takich prowizorek. Normalnie to moim zdaniem jest absolutnie niedopuszczalne.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
kelorth
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-17, 18:14   

Też nie jestem zwolennikiem prowizorek, ale w takim wypadku nie widzę przeszkód - ew zerwanie tego sznurka nie wpływa na bezpieczeństwo ani nawet na możliwość kontynuowanie jazdy. Co innego gdyby takie rozwiązania stosować np przy hamulcach...
 
 
Pioter.

Auto: Tico
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 19
Wysłany: 2012-02-17, 23:25   

Dziś wymieniłem śruby co są na drążku i jest o niebo lepiej, natomiast poduchy lewarka nie wymieniałem i uważam że na razie nie ma to sensu. Przy okazji wyregulowałem sobie sprzęgło i bardzo dobrze to wszystko działa :jupi:
 
 
joanna.j23
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-29, 22:36   

Witam
Przepraszam, że odgrzewam temat sprzed roku, ale właśnie takie coś mi się przytrafiło. W dodatku jest mały problem z dostaniem części tak "na szybko". Mam takie pytanie: czy jak pojeżdżę z tym z 300-400 kilometrów to bardzo ryzykuję? Bo kolega coś mówił, że w ten sposób można uszkodzić skrzynię biegów. Jeśli jutro nie uda się z "zestawem naprawczym", to może rzczywiście spróbuję metody ze sznurkiem :-)
Pozdrawiam
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt