X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Wycieki oleju w okolicach pompki paliwa

Autor Wiadomość
R1damii

Auto: tico z lpg
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-18, 10:43   [Tico] Wycieki oleju w okolicach pompki paliwa

Witam
Mam problem, kupiłem tico z LPG, samochód od zakupu nie chciał pracować na benzynie, mimo to że właściciel mówil ze jest nowa pompka paliwa, wygląda na nową, ale ktoś do jej złożenia użył duzej ilośći czerwonego sylikonu.
Kumpel złozył mi od nowa pompke (już bez tego sylikonu) benzyna zaczeła wychodzić za pompki, samochód zaczynał pracować na benzynie ale w okolicach tej pompki wywala mi olej, silnik wygląda na zarzygany olejem( w miejscu poniżej pompki paliwa), wydaje mi się że benzyna też poszła do oleju w silniku :( Bo na bagnecie jest jakby więcej rzadkiego oleju, czuć benzyną.

Czy pompka paliwa ma jakiś wpływ na wywalanie oleju? Membramki?

Prosze o jakieś rady bo muszę zrobić Tico żeby zaczeło pracować tez na benzynie i zeby nie wywalało oleju. Kupić nową pompke paliwa w sensie używke w idealnym stanie? Bo mam taką możliwość odkupu od kumpla.
Czy może być to związane z gaznikiem? Ale bardziej chyba wygląda że to w okolicach pompki paliwa.



Z góry dzięki za jakieś wskazówki.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Clubnoise
Grupa Wielkopolska
Clubnoise


Auto: VW Golf II GT
Imie: Wojtas
Wiek: 37
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 51
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-18, 12:11   

Temat wałkowany poleciała membrana w pompie paliwa ogólnie nie wpływa to na prace silnika ale szybko bedzie ci sie olej kończył najlepiej nie jeździć wymień pompe i bedzie ok



Furio Silver
 
 
 
R1damii

Auto: tico z lpg
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-18, 12:17   

Clubnoise dzięki za fachową odpowiedź. Ale czy przez tą membrame olej może wydostawać się na zewnątrz czy benzyna może miesziać się w silniku też z olejem? Czy to mieszanie benzyny z olejem jest też spowodowane uszkodzoną membramą?

Nie ma się co martwić o gaźnik?
 
 
Clubnoise
Grupa Wielkopolska
Clubnoise


Auto: VW Golf II GT
Imie: Wojtas
Wiek: 37
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 51
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-02-18, 12:23   

Teoretycznie nie i zgadza sie bo teraz jak odpalasz auto to pluje olejem i miesza sie z benzyną a raczej nie ma to związku z gażnikiem ale lepiej nie odpalac auta dopóki nie wymienisz pompe



Furio Silver
 
 
 
Tomcik12

Auto: Tico
Imie: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 162
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-02-18, 12:24   

ja jak mialem pompke bez tej dziury ktora olej uchodzi to mi silnik dusilo i autem szarpalo itp.. wymien to kolego, niedroga czesc na allegro roboty na 5 minut w garazu a auto bedzie lepiej chodzic :piwo:
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2012-02-19, 12:08   

I nie kupuj jakies uzywki nowa pompka okolo 50 zl z przesylka w komplecie sa uszczelki, jak kolega tomcik12 zauwazyl kilka minut pracy no moze nie 5 :D
 
 
Tomcik12

Auto: Tico
Imie: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 162
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-02-19, 16:38   

snajki30, wystarczy odkrecic dwie sruby i odpiac dwa wezyki. w miejsce starej pompki dac nowa, przykrecic i juz. 5 minut i ani chwili dluzej! ;)

ja w swoim zamontowalem najtansza chinszczyzne ale wazne ze dziala poprawnie :-)
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2012-02-19, 16:46   

Skoro Kolega kupił sobie tico z gazem to chyba lepiej niech da te 80zł za oryginał GM pompki niż ma dawać te 40-50 za podróby. Oryginał wytrzyma użytkowanie na gazie a tania pompka moze paść za jakiś czas. I co to za oszczędność wielce 30zł a ma się gwarancję jakości części. ja już się nauczyłem by nie dziadować i nie kupować badziewia taniego.Bo to pozorna oszczędność.A wymiana jak się ma klucze nasadkowe prosta sprawa.Po co płacić za mechanika.
 
 
 
R1damii

Auto: tico z lpg
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-21, 18:08   

Dzisiaj obadałem sprawe mojej pomki i co się okazało, zaniepokoił mnie drut którym jest przymocowana.

Pompka przykręcana jest na dwóch śrubach i jedna z nich ma zerwane gwinty, pompka trzyma się na jednej śrubie która dociska ją z jednej strony i wydaje mi się że olej który wywala pod pompke bieze się właśnie przez to niedociągnięcie, czy to możliwe?
Wszystko poniezej pomki zawalone jest olejem.

Na zdjęciu zaznaczyłem strzałką śrubę która wogole nie trzyma pompki, co byście radzili z tym zrobić, próbować przegwintować na większą średnicę czy jakiś lepszy pomysł?
Przez to może wywalać olej na zewnątrz?
A przez uszkodzone membramki miesza dodatkowo olej z benzyną?
Dobrze myślę?


Musze jakoś przymocować dobrze tą pompke bo jedna strona jest nie dociśnięta.




Uploaded with ImageShack.us


Gwinty są zjechane nie na śrubie tylko w srodku tego metalu do którego sruba wchodzi.
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2012-02-21, 18:23   

Albo wymienisz podstawę aparatu albo przegwintujesz na 9
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2012-02-21, 20:17   

gwintownik i do dziela:), odnosnie wyciekow oleju moze mi sie wydaje lecz chyba leje tez spod aparatu zaplonowego
 
 
R1damii

Auto: tico z lpg
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-27, 10:56   

Niestety srubki 9 nie dostałem więc juz nie wiem czy jest sens gwintować z 8 na 10 bo to już duża różnica w srednicy.

Ale zastanawia mnie bardzo, jeżeli mam uszkodzoną pompke paliwa (membramy czy cos innego w srodku) lub nie jest ona dokrecona czyli odstaje przy tej uszczelce to czy olej ma prawo wylewać się ?
Czy wogole jest tam olej w okolicach pompki?
 
 
sokolik91pl
srebrna strzała :)

Auto: Tico
Imie: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 104
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2012-02-27, 11:25   

jest tam olej :) mi ponad pół litra spierdzieliło jak odkręcałem przy ciepłym silniku kiedy olej był chyba jeszcze w górze :) dlatego lepiej na zimnym sie z tym bawić :) jak nie to olej trzeba dolać :)
 
 
 
R1damii

Auto: tico z lpg
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 6
Wysłany: 2012-03-02, 09:43   

No i mam problem, wymieniłem pompke paliwa która jest na 100% dobra a Tico dalej nie chce chodzić na benzynie, po sciągnięciu weżyka, paliwo bardzo ładnie leci.
Czasami zdarzy się tak że silnik pracuje na benzynie parenascie sekund jak go trzymam na gazie po czym zgaśnie ale przez wydech ciągle wywala olej (śmiedzi olejem i dymi z wydechu)
Na gazie pracuje normalnie.

Kto ma jakiś pomysł? bo dalej nie zapale go na benzynie a jeżeli później zacznie pracować na benzynie to bieże olej i wywala przez wydech po czym zgaśnie :beczy:





Jeszcze rzucił mi się w oczy zaworek który jest pod elektrozaworem pomki paliwa, można go przekręcać, ale nie było żadnej różnicy. Jakie ma on zadanie? ( chodzi mi o to ręczne przekręcanie pod elektro zaworem)



hosting images

[ Dodano: 2012-03-02, 11:56 ]
NO i niestety tico już nie pali nawet na gazie :/ na benzynie też nie. W oleju jest dużo benzyny (olej bardzo rzadki)

Wykręciłem wszystkie świece, ruszyłem rozrusznikiem i z pierwszego cylindra wywala , sika mocno paliwem, z pozostałych nie.
Czy mogł się zatrzeć silnik? Co to może być?
Wczesniej po przełączeniu na benzyne dymił olejem ale nic się nie tłukło
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt