X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Nowy reduktor 100HP czy 140 HP

Autor Wiadomość
luzik33


Auto: Leganza 2.0 / Civic Vgen SDN
Imie: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 79
Skąd: KRK NH
Wysłany: 2012-02-21, 11:38   [Leganza] Nowy reduktor 100HP czy 140 HP

Witajcie,

Mam zamiar zakupić nowy reduktor do mojego autka. W tej chwili mam TOMASETTO AT 100HP.
Czy będzie różnica na korzyść w jeździe jeżeli zakupię nowy TOMASETTO AT 140HP? czytałem że tak na prawdę nie ma różnicy w oznaczeniu HP. Myślałem nad regeneracją ale ostatecznie nowy będzie lepszym pomysłem.

Znalazłem bardzo podobny post kolegi bykola - czy zatem do Leganzy ten 140HP będzie odpowiedniejszy?

A wymieniam bo mam ostatnio problemy z gazem: po zatankowaniu kilkunastu litrów za dwa dni postoju nie ma już śladu po LPG w baku. A reduktor cały zaszroniony. Możecie podpowiedzieć jaka może być przyczyna?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2012-02-21, 11:50   

luzik33, żadna to oznaczenie miało by wpływ gdybyś dawał mniejszy przy dużym silnku mogł by ne dawać wystarczającej ilości gazu i tyle



pomogłem kliknij pomógł
 
 
luzik33


Auto: Leganza 2.0 / Civic Vgen SDN
Imie: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 79
Skąd: KRK NH
Wysłany: 2012-02-21, 11:54   

To znaczy że ten stu konny reduktor nie za bardzo pasował do mojej 133 konnej bryki a 140HP jak najbardziej tak? Dzięki za szybką odpowiedź ;)
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2012-02-21, 11:55   

ale jak jeździł normalnie pewnie ktoś dobierał , kto się na tym znał , ja znam tylko bardziej teoretycznie ;) jak taki masz i jeździł poprawnie pewnie wystarczy taki jak masz



pomogłem kliknij pomógł
 
 
luzik33


Auto: Leganza 2.0 / Civic Vgen SDN
Imie: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 79
Skąd: KRK NH
Wysłany: 2012-02-21, 12:00   

artur_jaw napisał/a:
ale jak jeździł normalnie pewnie ktoś dobierał , kto się na tym znał , ja znam tylko bardziej teoretycznie ;) jak taki masz i jeździł poprawnie pewnie wystarczy taki jak masz


no wiesz szału nie było. Fakt, że przełączenie Pb na LPG podczas jazdy znacznie zmniejszało dynamikę auta. Dało się odczuć. Ale pewnie tak już jest i ja wyjątkiem nie jestem. Na pewno nie chciałbym zwiększyć również średniego spalania gazu, więc radzisz żebym został jednak przy starym modelu, tak?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2012-02-21, 12:14   

luzik33, jak zmienisz na mocniejszy inaczej wystroisz , będzie mocniejszy ale wiadomo coś za coś zapłacisz przy tankowaniu...



pomogłem kliknij pomógł
 
 
zbooj


Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie
Pomógł: 42 razy
Wiek: 43
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 1833
Skąd: Manchester
Wysłany: 2012-02-21, 15:56   

Tu raczej byla kwestia ze ten nie wyrabial przy wiekszym obciazeniu silnika i sie robil sopel lodu, i to wcale nie musi sie przedkladac na wieksze spalanie :) Niestety zauwazylem ze sa specjalisci ktorzy do kazdego silnika by zamontowali tomasetto/alaske do 100KM bo to przeciez nie roznica a i tak bedzie jechac ... a potem nazekania ze gaz jest do dupy bo zamula samochod i w ogole...



"ŻYCIE JEST ZA KRÓTKIE ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM"
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt