Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Leganza 2.0 / Civic Vgen SDN
Imie: Piotr
Wiek: 43 Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 79 Skąd: KRK NH
Wysłany: 2012-02-21, 11:38 [Leganza] Nowy reduktor 100HP czy 140 HP
Witajcie,
Mam zamiar zakupić nowy reduktor do mojego autka. W tej chwili mam TOMASETTO AT 100HP.
Czy będzie różnica na korzyść w jeździe jeżeli zakupię nowy TOMASETTO AT 140HP? czytałem że tak na prawdę nie ma różnicy w oznaczeniu HP. Myślałem nad regeneracją ale ostatecznie nowy będzie lepszym pomysłem.
Znalazłem bardzo podobny post kolegi bykola - czy zatem do Leganzy ten 140HP będzie odpowiedniejszy?
A wymieniam bo mam ostatnio problemy z gazem: po zatankowaniu kilkunastu litrów za dwa dni postoju nie ma już śladu po LPG w baku. A reduktor cały zaszroniony. Możecie podpowiedzieć jaka może być przyczyna?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2012-02-21, 11:50
luzik33, żadna to oznaczenie miało by wpływ gdybyś dawał mniejszy przy dużym silnku mogł by ne dawać wystarczającej ilości gazu i tyle
pomogłem kliknij pomógł
luzik33
Auto: Leganza 2.0 / Civic Vgen SDN
Imie: Piotr
Wiek: 43 Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 79 Skąd: KRK NH
Wysłany: 2012-02-21, 11:54
To znaczy że ten stu konny reduktor nie za bardzo pasował do mojej 133 konnej bryki a 140HP jak najbardziej tak? Dzięki za szybką odpowiedź
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2012-02-21, 11:55
ale jak jeździł normalnie pewnie ktoś dobierał , kto się na tym znał , ja znam tylko bardziej teoretycznie jak taki masz i jeździł poprawnie pewnie wystarczy taki jak masz
pomogłem kliknij pomógł
luzik33
Auto: Leganza 2.0 / Civic Vgen SDN
Imie: Piotr
Wiek: 43 Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 79 Skąd: KRK NH
Wysłany: 2012-02-21, 12:00
artur_jaw napisał/a:
ale jak jeździł normalnie pewnie ktoś dobierał , kto się na tym znał , ja znam tylko bardziej teoretycznie jak taki masz i jeździł poprawnie pewnie wystarczy taki jak masz
no wiesz szału nie było. Fakt, że przełączenie Pb na LPG podczas jazdy znacznie zmniejszało dynamikę auta. Dało się odczuć. Ale pewnie tak już jest i ja wyjątkiem nie jestem. Na pewno nie chciałbym zwiększyć również średniego spalania gazu, więc radzisz żebym został jednak przy starym modelu, tak?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2012-02-21, 12:14
luzik33, jak zmienisz na mocniejszy inaczej wystroisz , będzie mocniejszy ale wiadomo coś za coś zapłacisz przy tankowaniu...
pomogłem kliknij pomógł
zbooj
Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie Pomógł: 42 razy Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 1833 Skąd: Manchester
Wysłany: 2012-02-21, 15:56
Tu raczej byla kwestia ze ten nie wyrabial przy wiekszym obciazeniu silnika i sie robil sopel lodu, i to wcale nie musi sie przedkladac na wieksze spalanie Niestety zauwazylem ze sa specjalisci ktorzy do kazdego silnika by zamontowali tomasetto/alaske do 100KM bo to przeciez nie roznica a i tak bedzie jechac ... a potem nazekania ze gaz jest do dupy bo zamula samochod i w ogole...