X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Centralny zamek i kierunkowskazy

Autor Wiadomość
pawel_s16

Auto: Daewoo Lanos 1.5 8v
Imie: Paweł
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2012-02-22, 10:12   [Lanos] Centralny zamek i kierunkowskazy

Witam chce założyć w swoim lanosie centralny zamek i właściwie wszystko mam już podłączone lecz nie mam pojęcia jak podłączyć się pod kierunkowskazy. Może mi ktoś wytłumaczyć które to są kabelki i jakich diod prostowniczych należy użyć?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 7233
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2012-02-22, 15:18   

odnajdź w okolicach skrzynki bezpieczników wtyczkę ze zdjęcia

masz zaznaczone kabelki od kierunków, wepnij tam przewody z centralki zamka,
polecam użyć do tego konektorów taki jak te 30gr/szt



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-02-22, 19:09   

jonec667 napisał/a:
polecam użyć do tego konektorów taki jak te 30gr/szt


Ja tam wolę końcówki zabielić cyną niż zakładać tulejki ;)

pawel_s16 napisał/a:
jakich diod prostowniczych należy użyć?


Diody najzwyklejsze około 1A wystarczą.




 
 
 
pawel_s16

Auto: Daewoo Lanos 1.5 8v
Imie: Paweł
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2012-02-25, 17:07   

Dzięki za odpowiedź już wszystko działa :piwo:
 
 
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Pomógł: 62 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-02-25, 18:33   

Mawerix123 napisał/a:
jonec667 napisał/a:
polecam użyć do tego konektorów taki jak te 30gr/szt


Ja tam wolę końcówki zabielić cyną niż zakładać tulejki ;)

pawel_s16 napisał/a:
jakich diod prostowniczych należy użyć?


Diody najzwyklejsze około 1A wystarczą.


Tylko lutowanie wchodzi w grę :piwo:
Żadne konektorki, zacistorki, sratatorki :lol:



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
kwiat_osz
Grupa Lubelska


Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał
Pomógł: 64 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 2286
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-25, 21:12   

michanio91 napisał/a:
Mawerix123 napisał/a:
jonec667 napisał/a:
polecam użyć do tego konektorów taki jak te 30gr/szt


Ja tam wolę końcówki zabielić cyną niż zakładać tulejki ;)

pawel_s16 napisał/a:
jakich diod prostowniczych należy użyć?


Diody najzwyklejsze około 1A wystarczą.


Tylko lutowanie wchodzi w grę :piwo:
Żadne konektorki, zacistorki, sratatorki :lol:


Etam tylko lutowanie...ja mam połączone szybkozłączkami tego typu http://allegro.pl/szybkoz...2161823517.html i wszystko śmiga jak ta lala ;) Nie zawsze lutowanie jest lepsze ;)



http://daewooforum.pl/temat40177.html
 
 
 
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Pomógł: 62 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-02-25, 21:16   

kwiat_osz napisał/a:
michanio91 napisał/a:
Mawerix123 napisał/a:
jonec667 napisał/a:
polecam użyć do tego konektorów taki jak te 30gr/szt


Ja tam wolę końcówki zabielić cyną niż zakładać tulejki ;)

pawel_s16 napisał/a:
jakich diod prostowniczych należy użyć?


Diody najzwyklejsze około 1A wystarczą.


Tylko lutowanie wchodzi w grę :piwo:
Żadne konektorki, zacistorki, sratatorki :lol:


Etam tylko lutowanie...ja mam połączone szybkozłączkami tego typu http://allegro.pl/szybkoz...2161823517.html i wszystko śmiga jak ta lala ;) Nie zawsze lutowanie jest lepsze ;)


Zawsze,minuta więcej roboty ,a efekt do końca życia samochodu.No chyba że ktoś lutować nie umie :D
Poczekaj jakiś czas , jak zacznie śniedzieć, albo niech nastepny właściciel zacznie się pluć że od razu coś się zepsuło :) ( czyt.centralny)



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-02-25, 21:33   

kwiat_osz napisał/a:
Etam tylko lutowanie...ja mam połączone szybkozłączkami tego typu http://allegro.pl/szybkoz...2161823517.html


Niezły badziew...

kwiat_osz napisał/a:
Nie zawsze lutowanie jest lepsze


Lutowanie to najlepszy i najpewniejszy sposób łącznia przewodów i zarabiania końcówek na linkach więc nie pisz bzdur :P




 
 
 
Zielony
Prezes


Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG /Opel Vectra C
Imie: Wojtek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3191
Skąd: WPN
Wysłany: 2012-02-25, 21:34   

kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?



Nie spać, zwiedzać, zapier....
 
 
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Pomógł: 62 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-02-25, 21:43   

Zielony-Lanek napisał/a:
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
[url=http://images37.foto...04m.jpg]Obrazek[/URL]

Model + google + schemat = wszystko....
Poszukaj, albo nawet masz w instrukcji co i jak :)



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
kwiat_osz
Grupa Lubelska


Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał
Pomógł: 64 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 2286
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-25, 21:54   

Mawerix123 napisał/a:
Lutowanie to najlepszy i najpewniejszy sposób łącznia przewodów i zarabiania końcówek na linkach więc nie pisz bzdur :P


szczególnie jak nie ma się dostępu do prądu :D Jak chce coś odłączyć to 5 sekund i mam rozłączone, a polutowane kabelki muszę albo ciąć i lutować ponownie, albo rozlutowywać...i znów trzeba mi prądu przy aucie ;) I nie piszcie że to JEDYNY słuszny sposób ;) Bo nie jedyny ;)
A te złączki może i badziew...ale skuteczny ;)

Zielony-Lanek napisał/a:
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
[url=http://images37.foto...04m.jpg]Obrazek[/URL]


A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą? :myśli: Jeśli tak, to obejrzyj dokładnie centralkę a na pewno zobaczysz gdzie należy go wpiąć ;)



http://daewooforum.pl/temat40177.html
Ostatnio zmieniony przez kwiat_osz 2012-02-25, 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Pomógł: 62 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-02-25, 22:01   

kwiat_osz napisał/a:
Mawerix123 napisał/a:
Lutowanie to najlepszy i najpewniejszy sposób łącznia przewodów i zarabiania końcówek na linkach więc nie pisz bzdur :P


szczególnie jak nie ma się dostępu do prądu :D Jak chce coś odłączyć to 5 sekund i mam rozłączone, a polutowane kabelki muszę albo ciąć i lutować ponownie, albo rozlutowywać...i znów trzeba mi prądu przy aucie ;) I nie piszcie że to JEDYNY słuszny sposób ;) Bo nie jedyny ;)

Zielony-Lanek napisał/a:
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
[url=http://images37.foto...04m.jpg]Obrazek[/URL]


A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą? :myśli:


Kaj Ty mieszkasz że prądu jeszcze u Ciebie nie ma ? :D
Zawszy myslałem że wiekszego zadupia niż moje już nie ma :lol:
Lutowanie trwa tyle samo co zaciskanie kabelków, a jeśli ktoś chcę potem je rozłączać to po co ?
Chyba że ktoś "strzela" który kabelek z którym , tylko wtedy straty mogą być większe niż zyski ...
Nikt nie mówi że nie da się zacisnąć - da się. Tylko ile to potem może stworzyć problemu ...
To tak jak z "zaciskaną" wiązką silnika miejscami - ŻENUA :zły:



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
kwiat_osz
Grupa Lubelska


Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał
Pomógł: 64 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 2286
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-25, 22:02   

michanio91 napisał/a:
kwiat_osz napisał/a:
Mawerix123 napisał/a:
Lutowanie to najlepszy i najpewniejszy sposób łącznia przewodów i zarabiania końcówek na linkach więc nie pisz bzdur :P


szczególnie jak nie ma się dostępu do prądu :D Jak chce coś odłączyć to 5 sekund i mam rozłączone, a polutowane kabelki muszę albo ciąć i lutować ponownie, albo rozlutowywać...i znów trzeba mi prądu przy aucie ;) I nie piszcie że to JEDYNY słuszny sposób ;) Bo nie jedyny ;)

Zielony-Lanek napisał/a:
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
[url=http://images37.foto...04m.jpg]Obrazek[/URL]


A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą? :myśli:


Kaj Ty mieszkasz że prądu jeszcze u Ciebie nie ma ? :D
Zawszy myslałem że wiekszego zadupia niż moje już nie ma :lol:
Lutowanie trwa tyle samo co zaciskanie kabelków, a jeśli ktoś chcę potem je rozłączać to po co ?
Chyba że ktoś "strzela" który kabelek z którym , tylko wtedy straty mogą być większe niż zyski ...
Nikt nie mówi że nie da się zacisnąć - da się. Tylko ile to potem może stworzyć problemu ...
To tak jak z "zaciskaną" wiązką silnika miejscami - ŻENUA :zły:


A mieszka się w bloku na 3 piętrze ;) Niestety po schodach pod drzwi nie podjadę ;) Ja wiem że lutowanie jest najbardziej trwałe, ale tak też da się rozwiązać problem łączenia kabelków ;)
No ale każdy robi po swojemu, jego sprawa i jego ewentualne zmartwienie w razie problemów ;)



http://daewooforum.pl/temat40177.html
 
 
 
Zielony
Prezes


Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG /Opel Vectra C
Imie: Wojtek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3191
Skąd: WPN
Wysłany: 2012-02-25, 23:36   

kwiat_osz napisał/a:
A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą?
z jednej strony wtyczką a z drugiej noramalnie bez niczego. Ps. kabelek na zdjęciu z aukcji jest zaznaczony sztrzałką po lewej stronie



Nie spać, zwiedzać, zapier....
 
 
kwiat_osz
Grupa Lubelska


Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał
Pomógł: 64 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 2286
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-25, 23:44   

Zielony-Lanek napisał/a:
kwiat_osz napisał/a:
A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą?
z jednej strony wtyczką a z drugiej noramalnie bez niczego. Ps. kabelek na zdjęciu z aukcji jest zaznaczony sztrzałką po lewej stronie


U mnie w zestawie był taki właśnie kabelek z diodą, jako atrapa alarmu :myśli: A co do kierunków to chyba zawsze jest brązowy kabelek od wiązki którą podpinasz do centralki ;)



http://daewooforum.pl/temat40177.html
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt