Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2012-02-22, 10:12 [Lanos] Centralny zamek i kierunkowskazy
Witam chce założyć w swoim lanosie centralny zamek i właściwie wszystko mam już podłączone lecz nie mam pojęcia jak podłączyć się pod kierunkowskazy. Może mi ktoś wytłumaczyć które to są kabelki i jakich diod prostowniczych należy użyć?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał Pomógł: 322 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2012-02-22, 15:18
odnajdź w okolicach skrzynki bezpieczników wtyczkę ze zdjęcia
masz zaznaczone kabelki od kierunków, wepnij tam przewody z centralki zamka,
polecam użyć do tego konektorów taki jak te 30gr/szt
Zawsze,minuta więcej roboty ,a efekt do końca życia samochodu.No chyba że ktoś lutować nie umie
Poczekaj jakiś czas , jak zacznie śniedzieć, albo niech nastepny właściciel zacznie się pluć że od razu coś się zepsuło ( czyt.centralny)
za duży obrazek w podpisie .
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Lutowanie to najlepszy i najpewniejszy sposób łącznia przewodów i zarabiania końcówek na linkach więc nie pisz bzdur
Zielony Prezes
Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG /Opel Vectra C
Imie: Wojtek Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3191 Skąd: WPN
Wysłany: 2012-02-25, 21:34
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
Nie spać, zwiedzać, zapier....
michanio91 elektronik
Auto: Lanos SX
Imie: Michał Pomógł: 62 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 2772 Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-02-25, 21:43
Zielony-Lanek napisał/a:
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
[url=http://images37.foto...04m.jpg]Obrazek[/URL]
Model + google + schemat = wszystko....
Poszukaj, albo nawet masz w instrukcji co i jak
za duży obrazek w podpisie .
kwiat_osz Grupa Lubelska
Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał Pomógł: 64 razy Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 2286 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-25, 21:54
Mawerix123 napisał/a:
Lutowanie to najlepszy i najpewniejszy sposób łącznia przewodów i zarabiania końcówek na linkach więc nie pisz bzdur
szczególnie jak nie ma się dostępu do prądu Jak chce coś odłączyć to 5 sekund i mam rozłączone, a polutowane kabelki muszę albo ciąć i lutować ponownie, albo rozlutowywać...i znów trzeba mi prądu przy aucie I nie piszcie że to JEDYNY słuszny sposób Bo nie jedyny
A te złączki może i badziew...ale skuteczny
Zielony-Lanek napisał/a:
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
[url=http://images37.foto...04m.jpg]Obrazek[/URL]
A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą? Jeśli tak, to obejrzyj dokładnie centralkę a na pewno zobaczysz gdzie należy go wpiąć
Ostatnio zmieniony przez kwiat_osz 2012-02-25, 22:01, w całości zmieniany 1 raz
michanio91 elektronik
Auto: Lanos SX
Imie: Michał Pomógł: 62 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 2772 Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-02-25, 22:01
kwiat_osz napisał/a:
Mawerix123 napisał/a:
Lutowanie to najlepszy i najpewniejszy sposób łącznia przewodów i zarabiania końcówek na linkach więc nie pisz bzdur
szczególnie jak nie ma się dostępu do prądu Jak chce coś odłączyć to 5 sekund i mam rozłączone, a polutowane kabelki muszę albo ciąć i lutować ponownie, albo rozlutowywać...i znów trzeba mi prądu przy aucie I nie piszcie że to JEDYNY słuszny sposób Bo nie jedyny
Zielony-Lanek napisał/a:
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
[url=http://images37.foto...04m.jpg]Obrazek[/URL]
A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą?
Kaj Ty mieszkasz że prądu jeszcze u Ciebie nie ma ?
Zawszy myslałem że wiekszego zadupia niż moje już nie ma
Lutowanie trwa tyle samo co zaciskanie kabelków, a jeśli ktoś chcę potem je rozłączać to po co ?
Chyba że ktoś "strzela" który kabelek z którym , tylko wtedy straty mogą być większe niż zyski ...
Nikt nie mówi że nie da się zacisnąć - da się. Tylko ile to potem może stworzyć problemu ...
To tak jak z "zaciskaną" wiązką silnika miejscami - ŻENUA
za duży obrazek w podpisie .
kwiat_osz Grupa Lubelska
Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał Pomógł: 64 razy Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 2286 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-25, 22:02
michanio91 napisał/a:
kwiat_osz napisał/a:
Mawerix123 napisał/a:
Lutowanie to najlepszy i najpewniejszy sposób łącznia przewodów i zarabiania końcówek na linkach więc nie pisz bzdur
szczególnie jak nie ma się dostępu do prądu Jak chce coś odłączyć to 5 sekund i mam rozłączone, a polutowane kabelki muszę albo ciąć i lutować ponownie, albo rozlutowywać...i znów trzeba mi prądu przy aucie I nie piszcie że to JEDYNY słuszny sposób Bo nie jedyny
Zielony-Lanek napisał/a:
kurcze ja musze wreście popiąć centralke pod kierunki.
Jest tam jeden podwójny kabel.na zdjęciu z aukcji po lewej stronie Czy jest możliwość podłączenia go w tą kostke jak u kolegi na fotce?
[url=http://images37.foto...04m.jpg]Obrazek[/URL]
A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą?
Kaj Ty mieszkasz że prądu jeszcze u Ciebie nie ma ?
Zawszy myslałem że wiekszego zadupia niż moje już nie ma
Lutowanie trwa tyle samo co zaciskanie kabelków, a jeśli ktoś chcę potem je rozłączać to po co ?
Chyba że ktoś "strzela" który kabelek z którym , tylko wtedy straty mogą być większe niż zyski ...
Nikt nie mówi że nie da się zacisnąć - da się. Tylko ile to potem może stworzyć problemu ...
To tak jak z "zaciskaną" wiązką silnika miejscami - ŻENUA
A mieszka się w bloku na 3 piętrze Niestety po schodach pod drzwi nie podjadę Ja wiem że lutowanie jest najbardziej trwałe, ale tak też da się rozwiązać problem łączenia kabelków
No ale każdy robi po swojemu, jego sprawa i jego ewentualne zmartwienie w razie problemów
Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG /Opel Vectra C
Imie: Wojtek Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3191 Skąd: WPN
Wysłany: 2012-02-25, 23:36
kwiat_osz napisał/a:
A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą?
z jednej strony wtyczką a z drugiej noramalnie bez niczego. Ps. kabelek na zdjęciu z aukcji jest zaznaczony sztrzałką po lewej stronie
Nie spać, zwiedzać, zapier....
kwiat_osz Grupa Lubelska
Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał Pomógł: 64 razy Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 2286 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-25, 23:44
Zielony-Lanek napisał/a:
kwiat_osz napisał/a:
A ten jeden luźny kabelek nie jest przypadkiem zakończony małą wtyczką a z drugiej strony diodą?
z jednej strony wtyczką a z drugiej noramalnie bez niczego. Ps. kabelek na zdjęciu z aukcji jest zaznaczony sztrzałką po lewej stronie
U mnie w zestawie był taki właśnie kabelek z diodą, jako atrapa alarmu A co do kierunków to chyba zawsze jest brązowy kabelek od wiązki którą podpinasz do centralki