X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Biało niebieski dym z rury

Autor Wiadomość
pawelek503

Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-26, 21:14   [Matiz] Biało niebieski dym z rury

Witam. Nie mam pojęcia co to może byc. Na zimnym silniku strasznie kopci. Uszczelka pod glowica wymieniona, wszystkie inne uszczelki, świece, przewody itp wymienione. Płynu ani oleju nie ubywa.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2012-02-26, 21:54   

biało niebieski to zużyta gładź cylindrów czyli dół do roboty



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
pawelek503

Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-26, 22:10   

acha i dodam ze auto jest z 99roku i ma orginalny przebieg 70tys km.Oraz juz od dawna płyn chłodniczy ma kolor brązowy ( rudy) uklad był kilka razy płukany itd, ale zawsze ten kolor powraca...
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2012-02-26, 22:21   

na jakim jeździsz oleju ?



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
pawelek503

Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-26, 22:22   

Oplowski 10w40
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Oral


Auto: Tico
Imie: Paweł
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 253
Skąd: GPU
Wysłany: 2012-02-26, 22:34   

przeciek z chłodzenia
 
 
 
pawelek503

Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-27, 09:08   

przeciek....tylko gdzie go szukać???
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2012-02-27, 09:21   

Oral napisał/a:
przeciek z chłodzenia


i dymi na błękitny ? :D



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Exedy24_pl
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-27, 10:07   

Szczerze mówiąc to każda z przyczyn może być realna,jednak obstawiałbym cylindry. Jeżeli możesz to najlepiej będzie podjechać do warsztatu i niech zobaczą to dokładnie. Daj znać jaka była ostateczna diagnoza.
 
 
pawelek503

Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-27, 10:22   

dodam jescze ze kompresja tez była mierzona i na wszystkich jest rowno koło 13.prosze o wiecej porad, sugestii...bo narazie sami go próbujemy zrobic.
 
 
BarSko
Grupa Łódzka
LaniR1


Auto: Lanos c20let+ & Zafira OPC+
Imie: Bartek eS.
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11481
Skąd: Łódź, Retkinia
Wysłany: 2012-02-27, 17:44   

Ja tez mialem mocną kompresje a mimo to dół silnika mialem do roboty wiec to ze kompresja jest mocna nie oznacza ze dół silnika nie poleciał, niech Ci zrobią próbe olejową i wtedy bedziesz w 100% pewny. Ja ze swojego doswiadczenia wiem ze biało niebieski dym to pierscienie do roboty :P czyli jak pisał Riper, dół silnika, ja pokusiłem sie o wymiane i narazie zeby nie zapeszyc nie narzekam ani złótówki wydanej na ten "remont" :piwo:
Powiedz mi jeszcze jaki masz przebieg ? ja mialem mały przebieg wiec obeszło sie bez szlifu takze napewno duzo mniejsze koszta poniosłem niz przy kapitalce ze szlifem i nowymi "nadwymiarowymi" czesciami




 
 
 
pawelek503

Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 6
Wysłany: 2012-02-27, 21:33   

Przebieg to 70 000 km,no pierscienie,ale poki co oleju nie ubywa, jakii miales przebieg jak zaczełes naprawy tego typu?
 
 
BarSko
Grupa Łódzka
LaniR1


Auto: Lanos c20let+ & Zafira OPC+
Imie: Bartek eS.
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11481
Skąd: Łódź, Retkinia
Wysłany: 2012-02-27, 21:38   

przy 113 tys robilem pierscienie, ojciec zalozyl gaz 1 gen i na zimnym musiał podgazowywac a ja pozniej po zdaniu prawka jezdzilem i jakos nie zwracalem uwagi na temp i lubilem depnąc sobie i to nie było za zdrowe :> teraz dbam i super jest :P
ale dziwne ze Ci kopci na niebiesko a nie ubywa oleju...




 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt