Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
pawelek503
Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 6
Wysłany: 2012-02-26, 21:14 [Matiz] Biało niebieski dym z rury
Witam. Nie mam pojęcia co to może byc. Na zimnym silniku strasznie kopci. Uszczelka pod glowica wymieniona, wszystkie inne uszczelki, świece, przewody itp wymienione. Płynu ani oleju nie ubywa.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-02-26, 21:54
biało niebieski to zużyta gładź cylindrów czyli dół do roboty
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
pawelek503
Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 6
Wysłany: 2012-02-26, 22:10
acha i dodam ze auto jest z 99roku i ma orginalny przebieg 70tys km.Oraz juz od dawna płyn chłodniczy ma kolor brązowy ( rudy) uklad był kilka razy płukany itd, ale zawsze ten kolor powraca...
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-02-26, 22:21
na jakim jeździsz oleju ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Szczerze mówiąc to każda z przyczyn może być realna,jednak obstawiałbym cylindry. Jeżeli możesz to najlepiej będzie podjechać do warsztatu i niech zobaczą to dokładnie. Daj znać jaka była ostateczna diagnoza.
pawelek503
Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 6
Wysłany: 2012-02-27, 10:22
dodam jescze ze kompresja tez była mierzona i na wszystkich jest rowno koło 13.prosze o wiecej porad, sugestii...bo narazie sami go próbujemy zrobic.
Ja tez mialem mocną kompresje a mimo to dół silnika mialem do roboty wiec to ze kompresja jest mocna nie oznacza ze dół silnika nie poleciał, niech Ci zrobią próbe olejową i wtedy bedziesz w 100% pewny. Ja ze swojego doswiadczenia wiem ze biało niebieski dym to pierscienie do roboty czyli jak pisał Riper, dół silnika, ja pokusiłem sie o wymiane i narazie zeby nie zapeszyc nie narzekam ani złótówki wydanej na ten "remont"
Powiedz mi jeszcze jaki masz przebieg ? ja mialem mały przebieg wiec obeszło sie bez szlifu takze napewno duzo mniejsze koszta poniosłem niz przy kapitalce ze szlifem i nowymi "nadwymiarowymi" czesciami
pawelek503
Auto: Matiz
Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 6
Wysłany: 2012-02-27, 21:33
Przebieg to 70 000 km,no pierscienie,ale poki co oleju nie ubywa, jakii miales przebieg jak zaczełes naprawy tego typu?
przy 113 tys robilem pierscienie, ojciec zalozyl gaz 1 gen i na zimnym musiał podgazowywac a ja pozniej po zdaniu prawka jezdzilem i jakos nie zwracalem uwagi na temp i lubilem depnąc sobie i to nie było za zdrowe :> teraz dbam i super jest
ale dziwne ze Ci kopci na niebiesko a nie ubywa oleju...