Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
rozgladam sie tez za amortyzatorami i sprezynami zeby obnizyc mietka o 40-55mm
Czy macie jakies propozycje sprezyn i amorkow??
rozgladam sie rowniez za jakimis hamulcami nawiercanymi lub nacinanymi na razie mam na oku takie: http://www.allegro.pl/ite...ferodo_d17.html
Na przyszly rok zastanawiam sie nad jakims wzrostem mocy silniczka, wiec chce obizyc autko i utwradzic zeby lepiej trzymalo sie na zakretach.
Fele spoko chociaz Et35 i 6cali + obnizenie moze byc problem i beda opony obdzierac(zalezy jeszcze jaki profil) trzeba bedzie wyklepac ranty i ewentualnie troche nadkola ja bym takich feli nie bral min ze wzgledu ze sa bardzo "kruche".
rozgladam sie tez za amortyzatorami i sprezynami zeby obnizyc mietka o 40-55mm
Czy macie jakies propozycje sprezyn i amorkow??
amorki blistein, sprezyny jamex(z tanszych), H&R z lepszych lub na zamowienie. amorkow nie musisz zmieniac jesli chcesz obnizac no chyba ze Ci sie te ktore masz sypia
spoko sa ale raczej bez sensu pakowac pieniadze w takie hamulce do matiza.
Na przyszly rok zastanawiam sie nad jakims wzrostem mocy silniczka, wiec chce obizyc autko i utwradzic zeby lepiej trzymalo sie na zakretach.
z mocy tego silnika duzo nie wyciagniesz lub inaczej mowiac bez sensu robic zawieszenie zeby Ci sie lepiej trzymal bo mocy nie zwiekszysz az tak zeby sie cos z nim nie tak mialo dziac na drodze.
<<<< Power is nothing without control >>>>
lorddi KapuchDriver
Auto: nubcia a były dwie :D Pomogła: 8 razy Wiek: 42 Dołączyła: 06 Kwi 2008 Posty: 711 Skąd: lubelszczyzna
Wysłany: 2008-05-19, 14:40
DAN V8 napisał/a:
rozgladam sie tez za amortyzatorami i sprezynami zeby obnizyc mietka o 40-55mm
Czy macie jakies propozycje sprezyn i amorkow??
w ticaczu śmigam na springach FK Automotive właśnie z matiza delikatnie opadł a springi są wsam raz... Jamexy pozatym że są tanie nie wiele dają.. miękkie i wogóle
jeśli chodzi o amorki to latam na gazowych bilsteinach.. wystarczająco jak na matiza czy tico nie kładą sie na zakrętach ale też nie wypadają plomby hehe
Jamexy pozatym że są tanie nie wiele dają.. miękkie i wogóle
Tak ale jesli kolega wymieni na twarde amorki to nie beda za miekkie, a cena do jakosci jest niezla na +
<<<< Power is nothing without control >>>>
lox Granatowy Masia.
Auto: Matiz Top 99'
Imie: Staszek
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 42 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-05-26, 00:01
Hejo,
nie chciałem zakładać nowego tematu a w tym jest tu coś o alufelgach
Mam pytanko. Czym kierować się przy zakupie alufelg? Pomijając cene i rozmiar na co wrócic uwagę... Te które zaprezentował kolega w pierwszym poście nazwaliście "kruche". Jakie są nie kruche, tanie a dobre Wiem ze pytanie z serii chciałbym nic nie wydać a wszystko zmienić... ale trza próbować. Na tą chwile mam takie ochydne stalowe. Widać już po nich oznaki zmęczenia... przymierzam się do zakupu... no i nie ukrywam względy estetyczne też się liczą
Mnie sie one bardzo podobaja. Mozesz poszukac sobie takich jak sa w matizach z serii style(one rowniez wystepuja u AEZ), no i oczywiscie czy bedzie je kupowac na alegro czy ze sklepu, moim zdaniem lepiej widziec co sie kupuje w tym przypadku bo i na oko stwierdzisz czy to nie jest jakas kicha.
<<<< Power is nothing without control >>>>
sebo1818
Auto: Matiz
Imie: Sebastian
Wiek: 37 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: Wadowice
Wysłany: 2008-05-28, 14:32
Jesli chodzi o obnizenie matizka, to ja mam poprostu schartowane spręzyny przod 3,5cm, tyl 2,5 i jest ok. Jedyne co moge powiedziec to jeżeli obnizysz matizka to licz sie z tym ze beda szybciej siadac wahacze. ja juz 2razy wymienialem. Koncówki drozka tez szybciej beda do wymiany. Pozatym wszystko jest ok. jedynie mocy troche brak... ;-(
Moim zdaniem nie oplaca sie chartowac sprezyn bo cena jest podobna jak za kupno sprezyn obnizajacych( u mnie w miescie ponad 200zl), a pozatym mam przykre doswiadczenia co do takich sprezyn ktore pekaly.
<<<< Power is nothing without control >>>>
sebo1818
Auto: Matiz
Imie: Sebastian
Wiek: 37 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: Wadowice
Wysłany: 2008-05-29, 09:40
Ja za chartowanie zapłacilem 50zł(mam takiego znajomego co to robi).Jka narzie wszystko jest ok juz prawie 2lata.
lorddi KapuchDriver
Auto: nubcia a były dwie :D Pomogła: 8 razy Wiek: 42 Dołączyła: 06 Kwi 2008 Posty: 711 Skąd: lubelszczyzna
Wysłany: 2008-05-29, 10:31
Mystique napisał/a:
Moim zdaniem nie oplaca sie chartowac sprezyn bo cena jest podobna jak za kupno sprezyn obnizajacych( u mnie w miescie ponad 200zl), a pozatym mam przykre doswiadczenia co do takich sprezyn ktore pekaly.
popieram popieram
już przerabiałem ten motyw dla ubogich w alfa romeo.. pewnego pięknego razu sprężyna poprostu wystrzeliła z obudowy na wybojach ... masakra...
dlatego do tico wolałem dołożyc i kupić coś lepszego czyli springi FK Automotive.. coprawda 400zeta ale idealnie spasowane i śmiga na nich jak marzenie