Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Czy ktos moglby mi podac instrukcjie a najlepiej z obrazkami jak zdemontowac fabryczne radio z matiza. Moja dziewczyna kupila dzisiaj radyjko JVC naprawde fajne. Juz sie chcioalem zabrac za jego wstawienie ale niestety nie wiem co i jak bo jest tak wpasowane ze nie widze laczen ani nic Druga sprawa to jesli nie dam rady ile moze kosztowac montaz radia w warsztacie
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
baaaartus [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-23, 18:08
powinny byc tam dwa miejsca po boczkach na 2 chude i waskie patyczki ktore sie wkłada i odblokowywuja zatrzaski. a po co z montażem radia do warsztatu jak samemu można to zrobić??
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-04-23, 19:49
mozna tez probowac wcisnac reke od tylu i pchnac zamontowane radio,moze wyjdzie,jak nie masz patyczkow do wyciagania, to :odkrecasz wkrety :pod radiem w tej wnece jest na dnie 1 szt,,tam gdzie liczniki -skosem 2 szt,kolo kierownicy 2 szt,inaczej mowiac sa to wkrety mocujace ten czarny plastki obramowanie pokretel,licznikow itd (bywa kolorowy w wersjach line),razem 5 szt,potem lapiesz za ten plastki czarny tak na wysokosci tej wneki pod radiem i szarpnij do siebie,powinno wyskoczyc z zatrzaskow i ttak az zdemontujesz to,wtedy dojdziesz do radia +kieszeni
aro_20 [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-23, 20:33
udalo mi sie zdemontowac radio. Gorzej z tym ze zaden ze mnie elektryk a tam jest troche inna kostka niz ta w radiu. Jesli ktos moglby mi pomoc to bylbym bardzo ale to bardzo wdzieczny. Ponizej pokaze moze obydwie i ta nowa co dostalem do radia i ta stara ktora teraz jest w aucie :
[ Dodano: 2008-04-23, 21:49 ]
Teraz kiedy juz widzicie obie kostki zadan pytanie.
Otoz tak jak jest to widoczne kostka w aucie jest troche bardziej rozbudowana (do niej bylo podlaczone fabryczne radio daewoo AKF 4375c) ta luzna kosta jak sie domyslacie jest ta nowa. Nie znam sie na oznaczeniach typu iso itd . wiec nie bede sie poslugiwal tymi nazwami.
Na allegro widzialem podobne kostki bedace przejsciowkami ale wejscie ma inny ksztalt niz to co jeast wyjsciem poprzedniej kostki. I tu moje pytanie czy ta kostka ktora jest wejsciem przejsciowki to jest taka biala kostka z ktorej pociagniete sa przewody do tej kostki ktora teraz jest w aucie a ktorej cche sie pozbyc. Ponizej przykladowa aukcjia :
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=352650944
Sorry ze tak zawile ale jesli nie rozumiecie to powiedzcie mi czy ta kostka z aukcji sie nada i jak cos takiego sie podlancza bo jeszcze nie wyciagalem calej wiazki przewodow i nie wiem co jest tam dalej.
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-04-24, 07:21
Ja osobiście jeszcze takiej kostki nie widziałem... Na moje oko wygląda jakby była wymieniana (ta masa izolacji poniżej). Nie mam pojęcia jak to jest w Matizie ale powinno chyba byc coś takiego (ta biała wtyczka)
[ Dodano: 2008-04-24, 08:22 ]
Zaraz, zaraz... A czy to nie jest przypadkiem wtyczka która od góry jest złącze daewoo (to długie) a pod spodem iso?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-24, 10:51
aro_20, ta kostka co ty masz to nie jest oryginalną kostką daewoo i według tych fotek co zapodałeś to twoja instalacja była już przerabiana
Matiz w standardzie ma kostki ISO
[ Dodano: 2008-04-24, 11:54 ]
Ja bym odciął kable z tych mniejszych kostek z tego całego dużego zestawu i po kolei kolor do koloru lutował nowe iso
aro_20 [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-24, 15:27
Moja narzeczona ma autko praktycznie od nowosci. Radio jest firmowe daewoo (typowy kaseciak). Watpie zeby ktos przy tym grzebal. A czy mozliwe ze ktos dodal ta kostke fabrycznie : dolutowujac do tej fabrycznej kostki
Postaram sie zaraz pojsc do autka zdemontowac deske i zobaczyc jak jest z tymi przewodami i kostka . Dam znac jak juz zdemontuje i moze zrobie zdjecia. Wczoraj robilem to po ciemku wiec nie demontowalem przewodow na konsolecie.
Dam znac jak skoncze :]
Wygląda na to, że ktoś odstawił rzeźbę, powinna być kostka ISO. Sama wymiana radia to nie problem ale z tym wynalazkiem który masz zamontowany, będziesz miał trochę zabawy, ale powinno ci się udać, zawsze możesz zwrócić się do jakiegoś elektryka.
aro_20 [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-24, 18:04
Nie jest tak zle jak myslalem. Otoz ten kto montowal ta wtyczke jedyne co zrobil to do fabrycznej wtyczki matizowskiej powtykal przewody od tej nowej:
Koncowka teraz jest bardziej plaska i z pewnoscia bedzie pasowac do tej wtyczki ktora widac powyzej. Teraz pozostaje kupic przejsciowke i liczyc ze bedzie dzialac
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-04-24, 23:23
du maja inne wtyczki-idziesz do firmy co montuje radia i zanim powiesz o co chodzi to wychodzisz z przelotka z du na iso-koszt 20 zł
aro_20 [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-25, 12:16
Dzisiaj sie wybiore do jakiegos moze beda mieli :]
[ Dodano: 2008-04-25, 18:40 ]
Znalazlem przejsciowke u siebie w miescie : zawolali 28 zloty to wymieklem. Pozatym pojawila sie watpliwosc. Otoz fakt faktem wtyczka pod koncowke daewoo jest ok. ALe koncowka ISO jakby sie roznila. Jedna koncowka : ta pelna jest tak samo ale w tej drugiej jeden pin czy dwa byly w innym miejscu Wytlumaczcie mi dlaczego. A jesli ktos sie zna to niech spojrzy na fotekoncowki c dostalem do radia i mi powie czy to ISO czy jakas pochodna.