X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Nexia] Brak mocy. Silnik przerywa na benzynie i na gazie.

Autor Wiadomość
depesz
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-06, 17:47   [Nexia] Brak mocy. Silnik przerywa na benzynie i na gazie.

Witam!
Nexia rocznik 1996 - 1.5 16V LPG.
Problemy z odpaleniem, a jak już jedzie to przerywa, brakuje mocy na benzynie i gazie (dodatkowo strzela). Wymieniłem przewody i świece, nic nie pomogło. Dałem do mechanika ale nie są w stanie zdiagnozować - wyskakuje im około 9 błędów których nie są w stanie ich zlokalizować, próbowali ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu ale nie są w stanie znaleźć właściwego ustawienia pomiędzy mini a maxi - sugerują autoryzowany serwis Daewoo w Olsztynie (same podłączenie do komputera to 100 zł).
Dodam, że około roku temu wymieniałem na nowy aparat zapłonowy (może jest felerny) podejrzewam go ale może jakieś czujniki.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
grzechu913

Auto: Espero 1,5 16V LPG; 98r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2012-03-06, 17:56   

a jakie bledy niby wyskakuja jak sprawdzali



Jest jeszcze Ford scorpio 2.0 16V LPG Sekw. 95r

 
 
depesz
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-06, 17:59   

grzechu913 napisał/a:
a jakie bledy niby wyskakuja jak sprawdzali
nie mają odpowiedniego sprzętu oprogramowania (ściągali dopiero na bieżąco z internetu) nie znają się na Daewoo :niewiem:
 
 
grzechu913

Auto: Espero 1,5 16V LPG; 98r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 53
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2012-03-06, 19:06   

a to sie nagle stalo czy jak nie bylo co robione z rozrzadem ,w tym silniku nie ma jakis cudow jest tylko MAP sensor TPS i wzasadzie tyle bo od czujnika temp powietrza by takich jaja nie bylo i od sondy wiec to ewentualnie szukac cos z zaplonem

[ Dodano: 2012-03-06, 19:07 ]
trzeba posprawdzc podcisnienia bo moze lewizne gdzie zbiera powazna i tez beda problemy ,wssytko zalezy w jakich okolicznosciach sie to stalo



Jest jeszcze Ford scorpio 2.0 16V LPG Sekw. 95r

 
 
depesz
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-06, 20:31   

Stało się z nastaniem zimy i przez nią to tylko gorzej było. Rozrząd wymieniany latem 2011 roku i było wszystko ok. A od roku to miałem taki objaw że po odpaleniu miał obroty 1500-2000 po czym powoli spadał do 850 i tak samo zachowywał się po wrzuceniu biegu jałowego stojąc w korku czy na światłach, ale z odpalaniem nie było problemów do obecnej zimy. :niewiem:
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Lu_2


Auto: Daewoo Leganza
Imie: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: konstantynów Łódzki
Wysłany: 2012-03-06, 20:42   

Ile juz ma to auto gaz??? byc moze reduktor gazu do wymiany juz jest, miałem podobne własnie objawy i trzeba bylo wymienic Reduktor
 
 
Piotras-25

Auto: Lanos 1,6 SX 3-drzwi
Imie: Piotr
Wiek: 34
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 5
Skąd: prawie Elbląg
Wysłany: 2012-03-06, 20:48   

Miałem kiedyś podobnie w 1.6 16v robił z siebie szlifierkę na światłach. Ja bym Ci radził przejrzyj odmy czy nie są zapchane + zmień filtr paliwa i STP do baku mojemu pomogło. Dużo by dało jak byś odczytał kody spinaczem o ile w nexia jest to możliwe.
Co do lewego powietrza raczej nie ponieważ obroty by ci falowały aż by zgasł.
On stoi na dworze korzystasz z bęzyny czy masz odcięcie?
 
 
 
depesz
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-07, 17:47   

Wszystko załatwione! Aparat zapłonowy nawalił, zdiagnozowali i wymienili na nowy oryginalny (być może ostatni w kraju :D ) w autoryzowanym serwisie kiedyś daewoo teraz BOSCH! 100zł diagnostyka, aparat 290 zł, regulacja gazu 30 zł, sprawdzili całe auto co w przyszłości do wymiany, szybka i miła obsługa bez czekania (rano telefon i zaraz wstawienie do serwisu a odbiór ok15)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt