X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] Swap A15DMS na X20SED

Autor Wiadomość
BeKa

Auto: Była Nubira Jest Lanos
Imie: Bartosz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 68
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-21, 14:23   

panewki pasują z każdego 2.0 16v oplowskiego c20 x20 i pokrewnych
a co do czy się da do A15 bez przeróbki podparci 2.0 odpowiem odrazy że się nie da
z wiązka i kompem z A16 się da prawie plug and play
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator


Auto: Lanos C20XE + Lanos SPORT
Imie: Michał
Pomógł: 67 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3493
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-21, 20:13   

Ja mamajc ten silnik w Leganzie nigdy bym go do lanosa nie wlozyl, bo jak takie panewki umrą to wał nadaje sie do szlifu wiec trzeba kazdego SED-a remontowac. Do tego leje sie wszystkimi dziurami i widze ze to problem kazdego seda.. co do panewek pasuja wg katalogu :

Marka, model, typ KW CCM KM Data produkcji
DAEWOO
DAEWOO LEGANZA (KLAV) 2.0 16V 98 KW 1998 CCM 133PS 1997/06->2002/12
DAEWOO MAGNUS 2.0 96 KW 1998 CCM 131PS 1999/07-> ...
DAEWOO NUBIRA (KLAJ) 2.0 16V 98 KW 1998 CCM 133PS 1997/05-> ...
DAEWOO NUBIRA sedan (KLAJ) 2.0 16V 98 KW 1998 CCM 133PS 1997/05-> ...
DAEWOO NUBIRA Wagon (KLAJ) 2.0 16V 98 KW 1998 CCM 133PS 1997/05-> ...
LADA
LADA 110 2.0 i 110 KW 1998 CCM 150PS 1996/08-> ...
OPEL
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 55 KW 1598 CCM 75PS 1981/09->1987/09
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 60 KW 1598 CCM 82PS 1986/09->1988/08
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1982/03->1988/08
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S 66 KW 1598 CCM 90PS 1981/09->1986/08
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.8 62 KW 1796 CCM 84PS 1987/09->1988/08
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.8 E 74 KW 1796 CCM 100PS 1985/01->1986/08
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.8 i 85 KW 1796 CCM 115PS 1982/09->1986/08
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 2.0 i CAT 85 KW 1998 CCM 116PS 1986/09->1988/08
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 2.0 i GT 95 KW 1998 CCM 130PS 1987/03->1988/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.6 60 KW 1598 CCM 82PS 1986/09->1988/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.6 55 KW 1598 CCM 75PS 1981/09->1988/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1982/03->1988/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.6 i 55 KW 1598 CCM 75PS 1987/09->1988/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.6 i CAT 55 KW 1598 CCM 75PS 1986/09->1988/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.6 S 66 KW 1598 CCM 90PS 1981/09->1986/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.8 62 KW 1796 CCM 84PS 1987/09->1988/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.8 E 74 KW 1796 CCM 100PS 1985/01->1986/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 2.0 i CAT 85 KW 1998 CCM 116PS 1986/09->1988/08
OPEL ASCONA C hatchback (84_, 89_) 2.0 i GT 95 KW 1998 CCM 130PS 1987/03->1988/08
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1992/03->1992/09
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.7 D 44 KW 1700 CCM 60PS 1992/07->1998/09
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.8 i 66 KW 1796 CCM 90PS 1992/03->1998/09
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.8 i 16V 92 KW 1799 CCM 125PS 1993/06->1994/10
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.8 i 16V 82 KW 1796 CCM 112PS 1995/09->1996/09
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.8 i 16V 85 KW 1799 CCM 116PS 1994/11->1998/09
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 2.0 i 85 KW 1998 CCM 115PS 1992/03->1998/09
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1995/02->1998/09
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1.7 D 44 KW 1700 CCM 60PS 1992/07->1998/01
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1991/12->1992/09
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1.8 i 66 KW 1796 CCM 90PS 1991/09->1998/01
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1.8 i 16V 92 KW 1799 CCM 125PS 1993/06->1994/08
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1.8 i 16V 85 KW 1799 CCM 116PS 1994/09->1998/01
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 2.0 GSI 16V 110 KW 1998 CCM 150PS 1991/09->1998/01
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 2.0 i 85 KW 1998 CCM 115PS 1991/09->1998/01
OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1995/02->1998/01
OPEL ASTRA F kabriolet (53_B) 1.8 i 16V 85 KW 1799 CCM 116PS 1994/11->2001/03
OPEL ASTRA F kabriolet (53_B) 2.0 i 85 KW 1998 CCM 115PS 1993/03->1994/10
OPEL ASTRA F kombi (51_, 52_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1991/12->1992/09
OPEL ASTRA F kombi (51_, 52_) 1.7 D 44 KW 1700 CCM 60PS 1992/07->1998/01
OPEL ASTRA F kombi (51_, 52_) 1.8 i 66 KW 1796 CCM 90PS 1991/09->1998/01
OPEL ASTRA F kombi (51_, 52_) 1.8 i 16V 85 KW 1799 CCM 116PS 1994/07->1998/01
OPEL ASTRA F kombi (51_, 52_) 1.8 i 16V 92 KW 1799 CCM 125PS 1993/06->1998/01
OPEL ASTRA F kombi (51_, 52_) 2.0 i 85 KW 1998 CCM 115PS 1991/09->1994/07
OPEL ASTRA F kombi (51_, 52_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1995/02->1998/01
OPEL ASTRA F kombi (51_, 52_) 2.0 i 16V 110 KW 1998 CCM 150PS 1993/03->1998/01
OPEL ASTRA F Van (55_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1991/12->1992/09
OPEL ASTRA F Van (55_) 1.7 D 44 KW 1700 CCM 60PS 1992/07->1999/01
OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_) 2.0 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1998/02->2005/01
OPEL ASTRA G kombi (F35_) 2.0 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1998/02->2004/07
OPEL ASTRA G sedan (F69_) 2.0 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1998/09->2005/01
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 85 KW 1998 CCM 115PS 1990/06->1997/07
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1994/02->1997/07
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 110 KW 1998 CCM 150PS 1990/06->1994/02
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 100 KW 1998 CCM 136PS 1994/02->1997/07
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 110 KW 1998 CCM 150PS 1990/06->1994/02
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 4x4 85 KW 1998 CCM 115PS 1990/06->1997/07
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i Turbo 4x4 150 KW 1998 CCM 204PS 1992/03->1997/07
OPEL FRONTERA A (5_MWL4) 2.2 i (54MWL4) 100 KW 2198 CCM 136PS 1995/03->1998/10
OPEL FRONTERA A Sport (5_SUD2) 2.0 i (52SUD2, 55SUD2) 85 KW 1998 CCM 115PS 1992/03->1998/10
OPEL FRONTERA B (6B_) 2.2 i (6B_ZC, 6B_VF, 6B_66, 6B_76) 100 KW 2198 CCM 136PS 1998/10-> ...
OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1982/03->1984/08
OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.6 S 66 KW 1598 CCM 90PS 1981/09->1984/08
OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.8 GT/E 85 KW 1796 CCM 115PS 1983/02->1984/08
OPEL KADETT D (32_,37_,39, _42) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1982/03->1984/08
OPEL KADETT D kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1982/03->1984/08
OPEL KADETT D kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.6 S 66 KW 1598 CCM 90PS 1981/09->1984/08
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1984/09->1989/01
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1989/02->1991/08
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 84 KW 1796 CCM 114PS 1987/09->1990/08
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 i 85 KW 1796 CCM 115PS 1984/09->1986/08
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 i 66 KW 1796 CCM 90PS 1990/09->1991/08
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 i 74 KW 1796 CCM 100PS 1985/10->1986/08
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.8 S 62 KW 1798 CCM 84PS 1987/09->1991/08
OPEL KADETT E (39_, 49_) 2.0 i CAT 85 KW 1998 CCM 115PS 1987/03->1991/08
OPEL KADETT E Combo (38_, 48_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1986/01->1989/12
OPEL KADETT E Combo (38_, 48_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1989/01->1994/07
OPEL KADETT E Combo (38_, 48_) 1.7 D 44 KW 1700 CCM 60PS 1992/07->1994/07
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1984/09->1989/01
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1989/02->1991/08
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 1.8 E 74 KW 1796 CCM 100PS 1985/10->1986/08
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 1.8 GSI 85 KW 1796 CCM 115PS 1984/09->1986/08
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 1.8 i 66 KW 1796 CCM 90PS 1985/06->1991/08
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 1.8 S 62 KW 1796 CCM 84PS 1987/09->1991/08
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 2.0 GSI 95 KW 1998 CCM 129PS 1986/09->1991/08
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 2.0 GSI 16V CAT 110 KW 1998 CCM 150PS 1988/03->1991/08
OPEL KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 2.0 GSI CAT 85 KW 1998 CCM 115PS 1986/09->1991/08
OPEL KADETT E kabriolet (43B_) 2.0 110 KW 1998 CCM 150PS 1990/09->1992/05
OPEL KADETT E kabriolet (43B_) 2.0 i CAT 85 KW 1998 CCM 116PS 1986/10->1993/02
OPEL KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1984/09->1989/01
OPEL KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1989/02->1991/08
OPEL KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.8 82 KW 1796 CCM 112PS 1988/12->1991/08
OPEL KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.8 E 74 KW 1796 CCM 100PS 1985/10->1986/08
OPEL KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.8 i 85 KW 1796 CCM 115PS 1984/09->1986/08
OPEL KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.8 i 66 KW 1796 CCM 90PS 1985/06->1991/08
OPEL KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.8 S 62 KW 1796 CCM 84PS 1987/09->1991/08
OPEL KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 2.0 i CAT 85 KW 1998 CCM 115PS 1987/09->1991/08
OPEL KADETT E nadwozie pełne (37_, 47_) 1.6 D 40 KW 1598 CCM 54PS 1984/08->1988/08
OPEL KADETT E nadwozie pełne (37_, 47_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1988/08->1992/09
OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.8 S 66 KW 1796 CCM 90PS 1982/07->1987/08
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 1.8 S 66 KW 1796 CCM 90PS 1982/07->1987/08
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 85 KW 1796 CCM 115PS 1986/09->1994/03
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 65 KW 1796 CCM 88PS 1987/09->1994/03
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 N 60 KW 1796 CCM 82PS 1986/09->1987/08
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 S 66 KW 1796 CCM 90PS 1986/09->1994/03
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.0 85 KW 1998 CCM 116PS 1987/09->1994/04
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.0 90 KW 1998 CCM 122PS 1986/09->1994/03
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.0 i 85 KW 1998 CCM 115PS 1986/09->1994/03
OPEL OMEGA A kombi (66_, 67_) 1.8 85 KW 1796 CCM 115PS 1986/09->1994/03
OPEL OMEGA A kombi (66_, 67_) 1.8 65 KW 1796 CCM 88PS 1987/09->1994/03
OPEL OMEGA A kombi (66_, 67_) 1.8 N 63 KW 1796 CCM 86PS 1986/11->1988/09
OPEL OMEGA A kombi (66_, 67_) 1.8 N 60 KW 1796 CCM 82PS 1986/09->1987/08
OPEL OMEGA A kombi (66_, 67_) 1.8 S 66 KW 1796 CCM 90PS 1986/09->1994/03
OPEL OMEGA A kombi (66_, 67_) 2.0 90 KW 1998 CCM 122PS 1986/09->1994/03
OPEL OMEGA A kombi (66_, 67_) 2.0 85 KW 1998 CCM 116PS 1987/09->1994/04
OPEL OMEGA A kombi (66_, 67_) 2.0 i 85 KW 1998 CCM 115PS 1986/09->1994/03
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.0 85 KW 1998 CCM 115PS 1994/03->2000/12
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.0 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1994/03->1999/09
OPEL OMEGA B kombi (21_, 22_, 23_) 2.0 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1994/03->1999/09
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 1.8 55 KW 1796 CCM 75PS 1982/11->1986/08
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 1.8 S 66 KW 1796 CCM 90PS 1982/11->1986/08
OPEL REKORD E kombi (61_, 66_, 67_) 1.8 55 KW 1796 CCM 75PS 1982/11->1986/08
OPEL REKORD E kombi (61_, 66_, 67_) 1.8 S 66 KW 1796 CCM 90PS 1982/11->1986/08
OPEL SINTRA 2.2 i 16V 104 KW 2198 CCM 141PS 1996/11->1999/04
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 D 44 KW 1700 CCM 60PS 1992/07->1995/11
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1988/10->1992/09
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 i CAT 66 KW 1796 CCM 90PS 1990/03->1995/11
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 66 KW 1796 CCM 90PS 1989/09->1990/10
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 65 KW 1796 CCM 88PS 1988/09->1989/07
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 4x4 65 KW 1796 CCM 88PS 1989/01->1989/07
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 95 KW 1998 CCM 129PS 1988/09->1992/09
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1994/06->1995/11
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 16V 4x4 100 KW 1998 CCM 136PS 1994/06->1995/11
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 4x4 95 KW 1998 CCM 129PS 1989/01->1992/09
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 4x4 CAT 85 KW 1998 CCM 116PS 1989/01->1995/11
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i CAT 85 KW 1998 CCM 116PS 1988/09->1995/11
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i Turbo 4x4 150 KW 1998 CCM 204PS 1994/06->1995/11
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000/GT 16V 4x4 CAT 110 KW 1998 CCM 150PS 1990/02->1995/11
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000/GT 16V CAT 110 KW 1998 CCM 150PS 1990/02->1995/11
OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) 1.7 D 42 KW 1700 CCM 57PS 1988/09->1992/09
OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) 1.7 D 44 KW 1700 CCM 60PS 1992/07->1995/11
OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) 1.8 i 66 KW 1796 CCM 90PS 1988/09->1990/10
OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) 1.8 i CAT 66 KW 1796 CCM 90PS 1990/03->1995/11
OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1994/06->1995/11
OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) 2.0 i 16V CAT 110 KW 1998 CCM 150PS 1990/02->1995/11
OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) 2.0 i CAT 85 KW 1998 CCM 116PS 1988/09->1995/11
OPEL VECTRA A hatchback (88_, 89_) 2.0 i GT 95 KW 1998 CCM 129PS 1988/09->1995/11
OPEL VECTRA B (36_) 1.8 i 16V 85 KW 1799 CCM 115PS 1995/10->2000/09
OPEL VECTRA B (36_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1995/10->2000/09
OPEL VECTRA B hatchback (38_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1995/10->2000/09
OPEL VECTRA B kombi (31_) 1.8 i 16V 85 KW 1799 CCM 115PS 1996/11->2000/09
OPEL VECTRA B kombi (31_) 2.0 i 16V 100 KW 1998 CCM 136PS 1996/11->2000/09



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
carl123
Progress


Auto: Były 2 Nexie i Tico teraz czas na Lanosa
Imie: Daniel
Wiek: 25
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1186
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-21, 20:24   

BeKa napisał/a:
z wiązka i kompem z A16 się da prawie plug and play


Czyli najprościej założyć wiązkę z kompem od 1.6 i wstawić słupek z seda, i nie mam zabawy z podłączeniem wiązki z 2.0 ?

Popmean napisał/a:
Ja mamajc ten silnik w Leganzie nigdy bym go do lanosa nie wlozyl, bo jak takie panewki umrą to wał nadaje sie do szlifu wiec trzeba kazdego SED-a remontowac. Do tego leje sie wszystkimi dziurami i widze ze to problem kazdego seda..


Czyli najlepiej kupić silnik z jeżdżącego auta i przed wyciągnięciem posłuchać czy nic nie stuka, po kupnie od razu podleczyć go i można wstawiać, na innych mocniejszych panewkach i nowych uszczelkach powinno być spoko, zresztą są ludzie którzy ładują turbo do tego silnika i krzeszą dość spore moce więc nie takie zło to jest, no i na dość sporej części forum opla radzą wstawić seda zamiast xeva.. Myślę że to tak się utarło że jeśli 2.0 to tylko XE a reszta to zło, tylko że ceny XE są chore ostatnio, i tak trzeba praktycznie każde XE po kupnie remontować więc lepiej chyba kupić seda dużo taniej i wyremontować na częściach mocniejszych braci i będzie to lepsze niż za tą kase kupić XE.




 
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator


Auto: Lanos C20XE + Lanos SPORT
Imie: Michał
Pomógł: 67 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3493
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-21, 20:27   

Ale nie mozna porownywac Xe do SEDA... Xe jest duzo duzo wytrzymalszy od Seda. Ja osobiscie jak juz mial bym robic wiazke to wolal bym wyremontowac Xe niz Seda. Na forach opla wola SED-a bo xev jest jeszcze gorszy poprostu ;) Po za tym teraz podlaczenie 2,0 na wiazce 1,6? jakie to ma miec zastosowanie oprocz tego ze silnik bedzie mial zla dawke paliwowo-powietrzna ?



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3913
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-11-21, 22:13   

Popmean napisał/a:
Ale nie mozna porownywac Xe do SEDA... Xe jest duzo duzo wytrzymalszy od Seda. Ja osobiscie jak juz mial bym robic wiazke to wolal bym wyremontowac Xe niz Seda. Na forach opla wola SED-a bo xev jest jeszcze gorszy poprostu ;) Po za tym teraz podlaczenie 2,0 na wiazce 1,6? jakie to ma miec zastosowanie oprocz tego ze silnik bedzie mial zla dawke paliwowo-powietrzna ?


SED ma wieksze wtryski a dostroic na lpg mozna :)



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6
Imie: TOMEK
Pomógł: 1124 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23964
Skąd: SI
Wysłany: 2016-11-21, 22:17   

nie wiem czy nie lepszą jednostką jest pancerny 1.8 montowany do np astry h do 2005 roku, ma 125 koni i jest rozwojowy, dojście do 150 kuca nie będzie problemem a silnik młody i odporny, a nie pakowanie się w stare wysłużone kible które żeby dobrze poskładać trzeba mocno zasilić kasą, ewentualnie turbo z20net, dlaczego nikt się za to nie bierze, no i oczywiście v6 2,5 2,6 3,0 i 3,2 do wyboru do koloru a silniki dużo przyjemniejsze w eksploatacji



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
carl123
Progress


Auto: Były 2 Nexie i Tico teraz czas na Lanosa
Imie: Daniel
Wiek: 25
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1186
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-21, 23:00   

Wszystkie lety które mają z na początku są dość drogie, a po drugie to za proste kupić silnik i śmigać, wolałbym zbudować coś od podstaw, znalazłbym XE w kasie takiej jak sed bym kupił XE i go składał od zera ale takich motorów juz niestety nie ma, trzeba szukać alternatywy, ziemniak jak usłyszy o sed to w głowie ma od razu t22sed ktory jak mowi jest najchętniej turbionym silnikiem daewoo za wielka woda, a z informacji t22sed ma gorsze podzespoły niz nasze x20sed. Podobno A15MF w każdej nexii bierze olej, pękają wałki i jest blee ale jakoś tego nie zauważyłem a g15mf podobno bardzo dobry i nie do zajechania a sie zajechał, wiec myślę że wszystko zależy od danego egzemplaża bardziej oraz tego jak ktoś wcześniej dbał o dany motor




 
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator


Auto: Lanos C20XE + Lanos SPORT
Imie: Michał
Pomógł: 67 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3493
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-22, 18:14   

To jak ktos dbal moze pewne sprawy jedynie przesunac w czasie. Kazdy SED ma problem z panewkami... Mozesz poczekac zime i szukac XE. Mozna dorwac za 1200zl i ew wyremontowac. Lub kupic i SEDA. Problem z wałem jest prosty bo wystarczy jego szlif i nadwymiarowe panewki takze jak chcesz SED-a to kupuj seda :) Jak chcemy miec auto zimowe to mozna stroic na LPG i jezdzic jedynie na gazie. Ja jednak jestem zwolennikiem optymalnej mapy paliwowej w kwestii Pb :P



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
carl123
Progress


Auto: Były 2 Nexie i Tico teraz czas na Lanosa
Imie: Daniel
Wiek: 25
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1186
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-22, 18:50   

Rozwazam seda bo i tak silnik ma byc remontowany zaraz po kupnie no i ma byc zaraz po dotarciu robione turbo, nad sterowaniem też się zastanawiam bo mam u siebie dobrego gościa od det 3 ale najchetniej by to zrobił na stand alone emu tyle że emu dość drogie tak więc temat otwarty bo na wyszykowanie silnika daje sobie rok może półtora, no i wolałbym to na innym silniku niż ma każdy bardziej to sztuka dla sztuki że się da i może być bezawaryjnie i chęć posiadania czegoś innego niż ma każdy, zdaje sobie z tego sprawe że na XE by było prościej ale no i jakieś ale będzie zawsze, co do osiągów to zobaczymy będę wiedział jak już dupochamowni zacznie odpowiadać. Zobaczymy co będzie nie napalam się że to musi być już natychmiast bo wole trochę wydłużyć czas budowy jednostki aby na przykład poskładać to na lepszych podzespołach. Zobaczymy teraz czas na wydech już budowany z myślą o turbo i dopiero będę rozglądał się bardziej poważnie za silnikiem.




 
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator


Auto: Lanos C20XE + Lanos SPORT
Imie: Michał
Pomógł: 67 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3493
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-22, 19:30   

Tylko wiesz remont kosztuje , wiec lepiej wyremontowac cos co jest z gruntu mocniejsze zeby zminimalizowac ryzyko pozniejszej usterki. Stand alone najlepszy wiadomo ale drogi.



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
carl123
Progress


Auto: Były 2 Nexie i Tico teraz czas na Lanosa
Imie: Daniel
Wiek: 25
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 1186
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-11-22, 20:49   

Popmean napisał/a:
Stand alone najlepszy wiadomo ale drogi.


Dla tego kieruję się w stronę deta, choć kuzyn kupił jakieś stand alone za 700 zika (nie pamiętam nazwy) ale nie poleca i przechodzi na strojenie na ori sterownikach BMW




 
 
 
Popmean
Grupa Łódzka
Koordynator


Auto: Lanos C20XE + Lanos SPORT
Imie: Michał
Pomógł: 67 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 3493
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-11-22, 21:04   

Znajomy kiedys korzystal ze sterownika i wiazki Saaba bo "otwarte kompy"



FOTOSHOP TO NIE SĄ STENSY i SPASY !
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt