X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Pompa chodzi, paliwa brak

Autor Wiadomość
jozo465
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-10, 21:34   [Lanos] Pompa chodzi, paliwa brak

Witam!

Od razu pragnę zaznaczyć iż osobiście posiadam Renault, a Lanosa ma koleżanka więc mogę być trochę nieobyty detalach technicznych Daewoo.

Jej lanosik (1.4 8V MPI 1998rok) stał ponad tydzień nie ruszany. Po tygodniu próbowała go odpalić, samochód już łapał ale ostatecznie nie zapalił. Obejrzałem kable zapłonowe, jeszcze fabryczne i wołały o pomstę do nieba, tak samo świece. Dodatkowo przy próbie odpalania zalewało świece benzyną, czyli stwierdziłem, że kable i świece wymagają natychmiastowej wymiany. po wymianie iskra była, ale świeca już tylko wilgotna, a później już sucha. I tu koleżanka stwierdziła że chyba paliwa nie ma. Zalałem 5 litrów, pompę słychać, ale znacznie ciszej lecz po odłączeniu przewodu od filtra paliwa nic nie leci. I tu pojawia się moje pytanie: co może być przyczyną? Czy samochody te posiadają zaworki zwrotne które zapobiegają cofaniu się paliwa, czy można od razu stwierdzić zgon pompy? Nie robiłem jeszcze diagnostyki komputera, ale w przypadku jakieś nieprawidłowości z tej strony komputer zarejestrował by błąd? I jeszcze jedno, immobilizer działa prawidłowo, czyli dioda gaśnie przy próbie rozruchu.

Pozdrawiam!
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2012-03-10, 21:39   

a może zanim zaczniecie rozbierać pół samochodu zalej jeszcze z 10 L paliwa może pompa jeszcze nie daje rady zaciągnąć paliwa ??

a paliwo zawsze się przyda ...



pomogłem kliknij pomógł
 
 
jozo465
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-10, 23:48   

Właśnie o tym też nie wspomniałem,a może to być istotne. Koleżanka zawsze tankuje za 20, góra 30zł i przejeżdża określoną liczbę kilometrów. Nigdy wcześniej paliwa jej nie brakło. 5 litrów to prawie 30zł więc powinno zassać. Druga sprawa to samochód pod dom podjechał normalnie, bez żadnych szarpnięć i innych tego typu rzeczy więc wydaje mi się, ze 5 litrów powinno wystarczyć, szczególnie, ze pompa wyciszyła się.
 
 
jurkrzy
Co ja tam wiem...


Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 932
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-11, 07:49   

Totalna nieodpowiedzialność właściciela samochodu co "tankuje za 30zł" przecież raz może zatankować za 100zł..... a potem ciągle za "te swoje 30zł" :niewiem: .... , ale do rzeczy:
1. Zalej do samochodu jeszcze z min. 5 - 10 L Pb
2. jak przekręcisz kluczyk w zapłon (stan przed rozruchem) pompa powinna dobijać paliwo (powinno być słychać ją) , zrób tak kilka razy (3-4)
3. sprawdź czy jak rozepniesz filtr paliwa to "przy dobijaniu paliwa" poleci paliwo ... UWAGA!!! paliwo może dość nieoczekiwanie i z dużą siłą trysnąć ( owiń przewód lekko czystą szmatką) (jak poleci wymieniamy filtr paliwa)
4. wymień od razu filtr paliwa - znajduje się "na środku podszybiu w komorze silnikowej ( uwaga !!! jest na zatrzaskach... nie połam ;) ) być może te nowe zatrzaski w nowym filtrze nie będą pasować (spotkałem się z takimi przypadkami) więc weź ze starego filtra (co się tyczy wymiany filtra na pewno nie zaszkodzi a może jest już mocno zabrudzony)
Należało by dobrać się do pompy (która znajduje się w baku) i przeczyścić siateczkę (taki filterek wstępny).... jeśli to nie pomoże to tylko wymiana pompy lub niedrożne przewody paliwowe (w co wątpię) albo wyciek paliwa przez nieszczelny układ paliwowy.



Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
 
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2012-03-11, 07:55   

jozo465 napisał/a:
Obejrzałem kable zapłonowe, jeszcze fabryczne i wołały o pomstę do nieba, tak samo świece.

Uważam że ten samochód jest całkowicie zaniedbany przez właściciela.(właściciel powinien kupić rower)
Teraz będą koszty ( duże prawdopodobieństwo)
- pompa
- filtr
- wtryskiwacze
- i cała reszta o której nie wiemy
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
jozo465
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-11, 09:01   

Dzięki za pomoc. Widzę, że we wtorek będę musiał się dobrać do pompy, bo wcześniej nie dam rady. Filterek był już sprawdzany i demontowany (te zatrzaski to naprawdę fajna sprawa:D).

Co do zaniedbania samochodu to nie byłbym taki pewien, samochód od nowości jest w jej rodzinie i ma dopiero 70tys km. Tylko po prostu dziewczyna się nie zna no i rocznie robi może 3tys, nie więcej. Ostrzegałem ją przed tankowaniem za 30zł to słyszałem gadkę jaki jest sens zamrażać pieniądze w paliwie (a sukienki to niby co innego :lol: ). Cóż kobiety....
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 28
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6091
Skąd: SY
Wysłany: 2012-03-11, 09:17   

jozo465 napisał/a:
Koleżanka zawsze tankuje za 20, góra 30zł

to nie dziwi mnie problem z pompą jak nie ma dobrego smarowania. A mi by sie nie chcialo codziennie na stacje latac zeby zalać za 2 dychy :omg:
jozo465 napisał/a:
samochód od nowości jest w jej rodzinie i ma dopiero 70tys km

co nie zmienia faktu, ze swiece czy kabelki moznaby zmieniac. powiedz kolezance zeby tez rozrząd zmieniła, bo zapewne jest fabryczny to potem będzie zdziwko jak pol silnika do remontu bo pójdzie pasek.
Ja rocznie nie robie wiecej jak 10k km ale o auto staram się dbać, przebieg nie ma nic do rzeczy - jak sie chce jezdzic to trzeba troche kasy wlozyc :P
Bo potem widze złomy na ulicach, np. u mnie pod domem stoi gosc na letnich oponach (cala zime tak stał) z czego prawy przód to dojazdówka szerokości koła od roweru..
Moja mina jak go zobaczyłem w zimie: :szok:



War... war never changes...
 
 
jozo465
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-16, 18:45   

Witam!

Miałem zajrzeć do pompy we wtorek, ale jakoś czasu nie miałem i zrobiłem to dzisiaj. Sitko od pompy było straszliwie zawalone brudem. Natomiast dziwi mnie fakt, że pompa po podłączeniu na stałe pod akumulator leje paliwem przez otwór nr 1 (zdjęcie), natomiast na wyjściu nr 2 pojawia się paliwo tak na wysokość 1 do 2 centymetrów w podpiętej rurce. Czyżby wyjście nr 1 było jakimś zaworkiem przelewowym, bo pompa zatkana całkowicie od środka?



Co do rozrządu - zmieniany był przy 46tys km czyli jeszcze 20 tys spokojnie zrobi:D
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt