Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Informacje ogólne:
Marka / Model - Daewoo Lanos
Pojemność silnika - 2000 cm3 SOHC
Silnik - 1.5 8V A15SMS -> 2.0 8V C20NE (jeżdżony na oleju Valvoline Max Life 10w40)
Liczba koni - 128 KM & 191 Nm
Rocznik - 1998
Produkcja - Daewoo-FSO na Żeraniu
Kolor - Ciemny błękit (21U)
Wyposażenie: Wersja SX+
- immobilizer
- wspomaganie kierownicy
- zegary z obrotomierzem
- elektryczne szyby przednie
- podgrzewane lusterka
- centralny zamek na pilota + autoalarm
- poduszka powietrzna kierowcy
- regulacja wysokości kolumny kierownicy
- elektryczna antena automatycznie wysuwana
- automatyczne domykanie szyb przednich
- oryginalny podłokietnik
- podświetlenie schowka
- światła przeciwmgielne
- 3cie światło stop
Modyfikacje:
- przyciemnione tylne szyby
- zamontowany nowy centralny zamek na pilot zdalnie sterowany + autoalarm
- wymiana kierownicy z 2 ramiennej bez poduszki na 4 ramienną z poduszką
- nowy akumulator 65AH (poprzedni miał 52AH i był już słaby)
- koła na lato: Borbet BS "16" ET 35, 7,5J + oponki 195/45
- koła na zimę: Ronall "15" ET 49, 6J + oponki 195/50 (wzór od Astry G wersji N-Joy)
- czarne wkłady lamp przednich
- oryginalny podłokietnik dedykowany do Lanosa
- wymiana żarówek na Blue Xenon i postojowe na biały LED
- dokładka przedniego zderzaka od Renault Laguny I (wersja z dziurkami wlotu powietrza)
- białe kierunkowskazy boczne
- lusterka w kolorze nadwozia
- wymiana anteny z ręcznej składanej na elektryczną automatycznie wysuwaną
- zamontowany moduł domykania szyb przednich
- rozbudowane car audio
- podgrzewane lusterka
- poprawiony dolot zimnego powietrza
- przyciemnione białe elementy tylnych lamp
- wymieniony wydech na "2,15 cali (na 3 tłumikach w tym końcowy 2 komorowy)
- wygłuszenie drzwi i bagażnika
- pomalowane zaciski w kolorze czerwonym
Styling:
- mroczny i świecący po polerce nadwozia
- wspomniane wcześniej przyciemnione tylne szyby
- polerowane alufelgi: lato -> Borbet BS 16 cali 35 ET, 7,5J zima -> Ronall 15 cali 49 ET, 6J
- wkłady przednich lamp czarny mat i żarówki Philips Blue Vision Ultra Xenon
- białe boczne kierunki
- dokładka pod zderzak przedni od Laguny I
- lusterka w kolorze nadwozia
- grill Cetus ala Kamei
- usunięte chlapacze
- przyciemnione tylne lampy
Tuning Mechaniczny:
- SWAP na Oplowski silnik 2.0 8v -> C20NE (układ Motronic 1.5-2 '94r.)
- kolektor wydechowy Lexmaul GSI 4-2-1 owinięty bandażem
- kolektor ssący robiony na zamówienie w Baran Motorsport
- pomarańczowe wtryski od C20SEH
- przepływomierz termiczny od Motronic 1.5-2
- wycięty katalizator
- splanowana głowica
- chłodnica oleju z C20SEH
- wyrzucona ori puszka i założony filtr stożkowy Simota pod 2.0
- usunięte rezonatory w układzie dolotowym
- układ wydechowy "2,15 cali (złączę elastyczne, tłumik środkowy Michael Speeder, tłumik końcowy Turbo Works 36 dwukomorowy)
Wnętrze:
- wymienione żarówki na biały zimny LED od oświetlenia wnętrza i bagażnika
- aluminiowe ramki na zegary
- konsola deski rozdzielczej pokrywa karbonem
- welurowa tapicerka fotele i kanapa z wersji T-150
- tapicerka boczków drzwi z wersji T-150
- oryginalny podłokietnik dedykowany do Lanosa
- zamontowany filtr kabinowy
- podświetlenie schowka
- wygłuszenie drzwi przednich i tylnych
- uszczelki od otworów drzwi z Nubiry I
- wygłuszona tylna półka
- gumowe osłony manetek ze Skody Felicji
Car Audio:
- radio Alpine CDE-100EUB
- głośniki z przodu: Hertz DSK dwudrożne odseparowane 165mm
- głośniki z tyłu: Magnat Car Fit Style dwudrożne 165mm
- zamontowane twettery w obudowach lusterek: Hertz DSK
Zawieszenie:
- sprężyny obniżające H&R przód: -40 mm tył: -40 mm
- amortyzatory Bilstein B4 gazowe
- komplet tulei poliuretanowych przedniego i tylnego zawieszenia
- regulowana rozpórka górna kielichów przednich (Made in Ukraina)
- tylna belka ze stabilizatorem z Astry F GSI 16v
Hamulce:
- Przód: tarcze Bozarto GTR 256 mm (wentylowane, nawiercane i nacinane) + klocki TRW
- Tył: tarczo-bębny Bozarto GTR z Astry F GSI 260 mm (nawiercane i nacinane) + klocki TRW
- linki hamulca ręcznego z Nubiry 2.0
Plany:
- trochę odświeżyć lakier
Bo sztuką jest zrobić sobie auto, a nie kupić gotowe!
Był: Daewoo Lanos GSI c20ne
https://www.facebook.com/lanosc20nebymlody
Była: Opel Vectra B x18xe
poszła na złom
Jest: Skoda Octavia mk1 1.6 8v AEE + LPG
Wszystko zależy jaki wejdzie pod mache ale raczej 2.0 taki sam jaki był montowany w Astrze II
Bo sztuką jest zrobić sobie auto, a nie kupić gotowe!
Był: Daewoo Lanos GSI c20ne
https://www.facebook.com/lanosc20nebymlody
Była: Opel Vectra B x18xe
poszła na złom
Jest: Skoda Octavia mk1 1.6 8v AEE + LPG
KsiadZ Grupa Mazowiecka ZakoN SquaD
Auto: Lano$ Octavia II FL
Imie: OrgAnizEr
Wiek: 33 Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 4178 Skąd: WarszawA
Wysłany: 2012-03-12, 23:25
Amadeusz_Cosmic, diesel a wibracje nie wiem czy wiesz ale powstal Lanos w dieslu i z przyczyn wibracji odkrecaly sie srubki
TRANSPORT mały wawa cały-kraj
Główny LAIK w tym temacie...
149.5KM/208.3NM
Amadeusz_Cosmic, diesel a wibracje nie wiem czy wiesz ale powstal Lanos w dieslu i z przyczyn wibracji odkrecaly sie srubki
Czyli jednak był w dieslu, ale mi nic o nim nie wiadomo. Masz może KsiadZ jakieś szczegółowe informacje na ten temat?
[ Dodano: 2012-03-12, 23:44 ]
mkautos napisał/a:
Amadeusz_Cosmic napisał/a:
- usunięcie drobnych zarysowań na lakierze i jednego wgniecenia na błotniku tylnym
Jesli nie masz solidnego lakiernika w fajnych cenach i jakości to zapraszam.
Lanos jest ładny i szkoda aby go szpeciły drobne niedoskonałości.
Ooo to chętnie wbije na lato do ciebie w tej sprawie bo widze po profilu że mieszkasz niedaleko
[ Dodano: 2012-03-12, 23:49 ]
maximus_15 napisał/a:
sam przyciemniałeś szyby:)?? widzę ze boczków do tego nie zdejmowałeś:D?
Sam u kolegi w jego garażu a boczki zdejmowałem i całe szyby ściągałem w obu drzwiach tylko do małych poprawek było bo odchodziła okleina z szyby w prawych drzwiach stąd taka mała prowizorka
Bo sztuką jest zrobić sobie auto, a nie kupić gotowe!
Był: Daewoo Lanos GSI c20ne
https://www.facebook.com/lanosc20nebymlody
Była: Opel Vectra B x18xe
poszła na złom
Jest: Skoda Octavia mk1 1.6 8v AEE + LPG
Wczoraj Lani wykręcił numer - stacyjka odmówiła współpracy Jakiś wyjątkowy pech ale dobrze że przed domem a nie gdzieś daleko. Akurat kiedyś musiała się zepsuć dobrze że teraz kiedy modze.
Bo sztuką jest zrobić sobie auto, a nie kupić gotowe!
Był: Daewoo Lanos GSI c20ne
https://www.facebook.com/lanosc20nebymlody
Była: Opel Vectra B x18xe
poszła na złom
Jest: Skoda Octavia mk1 1.6 8v AEE + LPG
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22288 Skąd: WT
Wiem Paweł Po prostu Lanek strzelił na mnie focha że mało mu czasu poświęcam
Bo sztuką jest zrobić sobie auto, a nie kupić gotowe!
Był: Daewoo Lanos GSI c20ne
https://www.facebook.com/lanosc20nebymlody
Była: Opel Vectra B x18xe
poszła na złom
Jest: Skoda Octavia mk1 1.6 8v AEE + LPG
Ostatnio zmieniony przez Amadeusz_Cosmic 2012-03-17, 22:05, w całości zmieniany 1 raz
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22288 Skąd: WT
Bo sztuką jest zrobić sobie auto, a nie kupić gotowe!
Był: Daewoo Lanos GSI c20ne
https://www.facebook.com/lanosc20nebymlody
Była: Opel Vectra B x18xe
poszła na złom
Jest: Skoda Octavia mk1 1.6 8v AEE + LPG
Zielony Prezes
Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG /Opel Vectra C 1.
Imie: Wojtek
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3186 Skąd: WPN