X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] Strzelanie na niskich obr. przy obciążen[rozwiązane]

Autor Wiadomość
łosiek


Auto: teraz bravo 2
Pomógł: 39 razy
Wiek: 98
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 932
Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-08, 15:54   

jeżeli sekwa strzela to musi byc powazne bo po to sie min. montuje aby wyeliminowac to zjawisko,raczej bym szukal w ukladzie zaplonowym ale dalej-uklad cewkowy itd ale to w warsztacie z kompem,no i zostaje sprawa szczelnosci -sprawdzic trzeba spręż-jest ok to szczelny jest silnik po str. zaworow,a pytanko-gdzie wstawiono wtryski?bo czasem wstawia sie wysoko ,co nic nie daje bo i tak gaz wypelnia kolektor,a powinno sie zapodac jak najblizej wtrysku PB aby zminimalizowac wypelnienie kolektora a i dla dobrego dobrania mieszanki
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mbgliwice

Auto: Lanos 16 16v
Imie: Maciej
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 7
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-05-08, 17:56   

nie jestem za bardzo zorientowany ale ten aparat zaworów zaworw jest założony na plastikowej pokrywie na górze silnika i przewodami gumowymi jest zaraz dopowadzony troszkę niżej do chyba kolektora ( sorry, ale jestem w tych sprawach laikiem) dolotowego, zaraz przy samym silniku!
A czy szczelina na świecach może mieć też wpływ??
mam świece NGK i nic w nich nie zmieniałem a wyczytałem tu że na gazie szczelina powinna być mniejsza

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
 
 
łosiek


Auto: teraz bravo 2
Pomógł: 39 razy
Wiek: 98
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 932
Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-09, 06:15   

powinno byc zapodane rurkami w poblize takiej listwy wtryskow pb, od str kabiny to widac,swiece na gazie sekw tak jak na pb -co 30 tys,a kable min co 45 tys,ja na sekwie robilem swiece co 20 tys ,a kable co 30 tys i spoko,a szczeliny-tutaj teorie sa rózne-gaz potrzebuje ok. 30 proc wiecej "mocy" aby prawidlowo mieszanka sie zapaliła,a skad to wziąć? wiec można zwiekszyc natężenie iskry poprzez zmniejszenie szczeliny i tak jak podaje producent swiec np. Iskra kielce-gazowe do lanka 16 V mają 0,9 mm (na pb 1,1 mm),ja zbijam szczeliny na 0,9 firmy NGK i spoko,ale na iskrach gaz tez jezdzilem i nie narzekalem,tym bardziej ze jakos ta firma iskra "żyje" i sprzedaje towar ,wiec ktos go kupuje,moze to nawet my kupujemy ale pod inna nazwą??daewoo swego czasu podpisało z iskra glejt,że akceptuja ich swiece do samochodów du ,napedzanych lpg
 
 
Sid

Auto: Lanos 1.4S + LPG
Imie: Sid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 100
Wysłany: 2008-05-12, 10:42   

Ja chyba następny zakup jaki zrobie to kable WN - mają już gdzieś z 60k może nawet...

Obawiam się że w moim przypadku może się reduktor kończyć. Też ma strasznie duży przebieg. I dodatkowo objawy są niepokojące: strzelało -> po regulacji było OK -> po tygodniu od regulacji znów zaczęło strzelać...
 
 
Sid

Auto: Lanos 1.4S + LPG
Imie: Sid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 100
Wysłany: 2008-05-16, 17:11   

Nie edytuję bo chcę żeby wskoczyło na pierwsze miejsce bo problem... ROZWIĄZANY za 0zł ;)

Wczoraj sprawdzałem kable WN omomierzem (~4kohm) oraz woda+ogladanie iskier.

Dzisiaj zresetowałem ECU, zaprogramowałem obroty biegu jałowego. Słyszałem kiedyś również plotki, że ECU dostosowuje się podczas pierwszej jazdy do kierowcy. Nieważne ile w tym prawdy, fakt jest taki, że po 10km przejechanych na benzynie włączyłem gaz i... ZERO STRZAŁÓW. A męczyłem Żabke niemiłosiernie:
-ruszanie z I biegu na niskich obrotach - zamiast strzału jest typowy lekki spadek mocy na samym początku(co się w 1.4 zdarza jak ktoś napisał)
-ruszanie z II biegu pod górke - przypadkowo, ale ten test też dużo daje - przy startowaniu na II jak strzelało to potrafiło wyczepić obudowe filtru powietrza - tak strzelało, a teraz - zgasł po prostu jak nie dawał rady
-piłowanie go na wysokich obrotach - II bieg, >60km/h. Jak był spsuty to po wciśnięciu sprzęgła, na biegu jałowym gasł. Teraz nie gaśnie :)

Nie wiem jeszcze czy tak mi sie tylko wydaje, ale tak jakby po resecie inaczej na obroty wchodził, tzn jak depnę na luzie to dłużej trzyma wyższe obroty i delikatniej, wolniej spadają niż wcześniej ;) Może spowodowane jest to tym, że bieg jałowy ma wyższe obroty i łatwo jest mu się rozpedzic(wczesniej po wcisnieciu gazu mozna bylo odczuc ze ulamek sekundy nierówno pracuje i dopiero rosną obroty).

Tak więc polecam w razie problemów - na początek reset ECU, szczególnie jak jest dwóch kierowców, gdzie jeden jeździ spokojnie, a drugi dynamicznie ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Deagle
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-21, 11:36   

A jak to ECU zresetować i zaprogramować obroty biegu jałowego ?
 
 
Sid

Auto: Lanos 1.4S + LPG
Imie: Sid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 100
Wysłany: 2008-06-21, 23:04   

No wiesz, nie wiem czy to do końca pomoże, bo u mnie kable były chyba jednak winne, po wymianie sie wogole nie zdarza, ale reset komputera stgandardowo sie tak robi(na zimnym silniku):

-wyciągamy bezpiecznik 5 (podpisany ECM czy ECU, nie pamietam dokladnie) na kilka sekund
-wkładamy go
-włączamy na pozycję ON stacyjke na 5 sekund
-wyłączamy
-zapalamy samochód
-zostawiamy w spokoju do momentu aż silnik osiągnie 85*C (wskazówka prawie przy połowie ma być)
-jeśli mamy klimatyzacje włączamy ją na 10 sekund i wyłączamy
-wyłączamy silnik
 
 
Deagle
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-22, 00:15   

Dzięki spróbuje :) ... u mnie pewnie też kable bo auto w spadku dostałem a sądząc po poprzednim właścicielu to nic pewnie od lat w nim nie było wymienianie ...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt