Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
tył betony nie jeździłem jeszcze mi zależy aby dupa nie siała podczas jazdy - na razie jak nacisnąłem na tył auta auto praktycznie nie drgnęło,
poduszki wzmocnione klejem do szyb oraz kątownikami i rurkami
Czyli nie jest to rozwiązanie dla mnie. Ja doszedłem do wniosku że jak auto ma być szybkie na codzień to nie może leżeć zbyt nisko ani mieć zbyt twardego zawiasu bo na nierównych winklach auto podskakuje i traci przyczepność, to samo przy hamowaniu na nierównościach. Ale o ile dobrze kombinuje chcesz robić lepsze czasy do 100 więc beton na tyle pewnie zrobi robotę.
Co do poduszek, gdzie dałeś te kątowniki i rurki? Jak sądzę wtykłeś je w miejsca gdzienie ma gumy i zalałeś klejem ?
mały up
niestety mam połowe września a lanos nie wystrojony finalnie ani nie skończony w 100 % niestety złośliwość rzeczy martwych brak czasu inne obowiązki odbiły sie na terminie ukończenia ale do rzeczy. Końcówka lipca silnik w budzie gotowy do odpalenia i pyk złośliwość rzeczy martwych -sprawdzam kamerka co jest i werdykt do wymiany głowica ( nie dopytywać co i jak) - kilka telefonów i głowica znalazła się leczy w częściach do złożenia na nowe nowe (używane ) zawory docieranie itp itd. Głowica ląduje na bloku dokręcam 2 fazę 90 st i jeb poszła szpilka bloku myśle bloka ma swoje lata może ze starości poszły gwinty dalej tokarz robi tuleje wkręcam i kolejny gwint poszedł tym razem odpuściłem nie robię wszystkich 10 wiec werdykt zmiana bloku nowy nowy (używany) blok 20seh przekładam wał korby panewki itp itd i skręcam w całość i tu zabawa od nowa poszedł gwint przyszły nerwy zamknąłem garaż i przerwa mam dość tego silnika. Dzień przerwy wracam do walki będą przewie na mecie poddać sie nie i myśle dlaczego po zmianie głowicy padają gwinty jak wcześniej wszytko było idealnie skręcona tak jak ma być. Werdykt stanowcze za krótkie śruby i do kompa szukanie śrub po katalogach. Skręcam silnik w jedna całość na dłużnych śrubach i sukces gwinty wytrzymały skręcone tak jak powinno.
Spinam silnik i skrzynie i ląduje w budzie wszytko idzie dobrze. Czas odpalenia kręci kręci i nie odpala sprawdzam świece świece suche jak pieprz sprawdzam pompę pompa umarłą wkładam inna spinam na krótko pompuje aż miło próba odpalenia dalej cisza sprawdzam świece czy mokre a tu dalej suche - wtryski nie podaja - błędów brak co jest?? myślę zmienię czujnik wału i sukces C20XET zagadał
składam resztę gratów i czas strojenia może jeszcze w tym roku pojeżdżę nim
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22275 Skąd: WT
Wysłany: 2018-09-13, 07:06
Ty się masz z tym autem...
Fajnie, że dopiąłeś swego celu!
mały up
auto juz po jazdach próbnych jest sztywno ale liczyłem sie z tym, wbicie 6 biegu w lanosie cos nietypowego det wpięty lecz nie w finalnej wersji, powoli idę do przodu lecz robię sporo sam z radami kolegów wiec zajmuje mi to znacznie dłużej - tak sezon sie skończył wiec nie ma gdzie się spieszyć