Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam
Marka / Model - Daewoo Lanos
Pojemność silnika - 1.4 A14SMS --> 1.6 X16SZ --> 2.0 C20XE
Liczba koni - 75 --> 87 KM 127 Nm --> Nie wiadomo
Rocznik - 2000
Paliwo: Bp + LPG
Zwykła wersja "S" - była
Styling -
- Zderzaki przód tył w kolor auta
- Zegary z obrotomierzem z tarczami Indiglo
- Czarne wkłady lamp
- Alufelgi 14" 6J - Zima
- Alufelgi 15" 7J - lato
- Elektryczne szyby
- Niebieskie podświetlenie wnętrza - LED
- Dołożona el. antenę
- panel licznika przemalowany w styl "Sport"
Car Audio:
- Radio Clarion CZ01EG
- głośniki przód HELIX B 62C
- głośniki tył JBL 20"
- Wygłuszone przednie drzwi
Mechanicznie
- Swap z 1.4 8v (14SMS) na 16 8v (X16SZ)
- Wiązka + komputer + osprzęt z lanosa słupek z opla - po remoncie
- Wybity Katalizator
- dołożone wspomaganie
Zawieszenie / Hamulce
- Obniżenie sprężynami D&D
-Amortyzatory Sachs
- Zmiana tarcz klocków i zacisków - tarcza 256
Plany - utrzymać go w takim stanie jak jest
- 4x el. szyb (mam 2)
- boczki T150
- zamontować el. prawe lusterko
- ogólnie przebudowa z wersji "S" na "SE" / "SX"
- kolejny SWAP
Pozdrawiam
Było
Lato:)
Jest
Lato
Zima
Hamownia : 87 KM 127 Nm
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22325 Skąd: WT
Wysłany: 2012-03-17, 21:36
Dorzuć trochę więcej fotek.
Skoro 1 auto to więcej nie potrzeba
Dojrzejesz i się zmieni
Auto: BMW E46, TUCSON
Imie: Karol
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 5440 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-03-17, 22:11
Mój kolega jeździł swego czasu Renault 19( ś.p skończyła swój żywot na transformatorze) bez wspomagania, ale jak to mówił
- Wspomaganie jest! Prawa ręka wspomaga lewą
Modzić hmm myślałem o :
- Sprzed Audio dobrej klasy Radio - głośniki - wzmacniacz - Tuba
- Alumy
- Tłumik ( może)
- pomalować hamulce
a tak bardzo wybiegając w przyszłość to może swap ale to już mniej przyziemna jak na razie
Auto: Były 2 lanosy jest VAG & fiat 126p 80rok
Imie: Kamil
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 2676 Skąd: radom
Wysłany: 2012-03-22, 19:36
jonec667 napisał/a:
maximus_15 napisał/a:
1.4+lpg
piszac to miałem na myśli jaki to demon szybkości:)
Mufu94 napisał/a:
z zewnątrz auto nie jest bardzo zardzewiała a co pod autem to nie wiem
ale lepiej zrobić zaprawki u lakiernika niż czekać na dziury i odwiedzać i blacharza i lakiernika.. i koszta 2 razy taki nie mowiac o tym ze bd miał spawany i drutowany samochód:)