Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Mógł by ktoś polecić dobrych i w miarę nie drogich gazowników w Białymstoku? Głównie naprawa i regulacja.
Pozdrawiam
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
zbooj
Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 1833 Skąd: Manchester
Wysłany: 2012-03-20, 13:41
to jeszcze dodaj czego, bo nie wszyscy gaziarze sie wszsytkim zajmuja, a w zasadzie nie wszyscy sie znaja na wszystkich typach instalek tak jak bysmy sobie tego zyczyli
odgrzewam kotleta potzrebuje gazownika słyszałem o gosciu na jurowieckiej czy ktos cos o nim słyszał podobno montuje nawet sekwencje yarisach na L-kach i chwalą sobie kolega w punto wymieniał u niego reduktor i tez sobie chwalił
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Wiek: 27 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-06-05, 20:31
Chciałbym odgrzać kotleta co by było dla potomnych. Zacznę od tego, że w profilu mam wpisanego lanosa 1.5, ale to dlatego, że moja dziewczyna takowym się porusza, ja natomiast jeżdżę poldkiem atu plus 1.6 GLI + LPG II gen. Co do gaziarzy.. Na jurowieckiej jest "Cezar" chłop wporządku, robi fajnie, a że pracowałem w pobliskiej pizzerii to regulację miałem za darmo, niestety jest jeden minus - nie ma analizatora spalin, więc ustawia tylko komputerowo, co u mnie się nie sprawdziło ;/ Postanowiłem szukać dalej gazownika i pojechałem do gaziarza za KPKM na składowej iiii jak dla mnie totalny kibel, zostałem potraktowany jak małolat z wieśniacką furą, którą należy wyśmiać i odprawić z kwitkiem. Fakt polonez jest po małych przeróbkach - przyciemniane reflektory, misiek na zderzaku, rost na tylnej klapie, itp. ale to nie znazcy, że trzeba wyśmiewać to co jest w samochodzie (chodziło akurat o to, że nie jeździł na gazie, bo korek w parowniku mi wyje...) - diagnoza parownik do regeneracji koszt 300 zł plus części (parownik regenerowałem jakieś 2 miesiące przed zajściem, okazało się, że membrana spadła z mocowania), nawet nie chciało im się pochylić dokładniej nad samochodem - paranoja totalna, żeby powiedział jeszcze z 2 słowa to chyba by zęby poleciały, nigdy jeszcze nie zostałem tak potraktowany, a wniosek prosty dla tych co mają polonezy (wiem, że forum daewoo, ale polonez plus to też daewoo ) - najlepiej robić samemu w garażu lub pod blokiem.
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
ja wymienialem filtry na skladowej... Tez potraktowny jak jakis balwan... Gosc zaczal rozbebeszac, i jak to w kilkuletniej instalacji bywa, przewod po zdjeciu opaski przyparcialy sie posypal, gosc zaczal narzekac ze fajans zeby wiedzial ze tak bedzie to by nie robil... Pff zachowywal sie jakby stala sie tragedia, przeciez ja za to place a ten palant nie robi tego za darmo. Zachowuja sie nie odpowiednio, my placimy a oni zbedne uwagi powinni schowac w kieszen...
szyna93 Grupa Podlaska Chirurg metaloplasta
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Wiek: 27 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-06-11, 18:23
Dlatego odradzam ten "zakład", ktoś mi go polecił, pojechałem, załamałem się, nie zapłaciłem ani grosza, odpyskowałem i ochlapałem błotem pośniegowym typa, ogólnie czarek na jurowieckiej fajnie podchodzi do tematu, ale nie ma analizatora spalin ;/
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.