Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Zaczne od tego że byłem u 3 mechaników i żaden nie mógł rozwiązać mojego problemu.. Nie można również podłączyć sie do komputera.
Opis zachowania przed awarią:
Trudności w zapalaniu. Po zaświeceniu sie Chek samochód piszczał. 3 dni przed awarią był wymieniony termostat a dzień przed sąsiad pomógł mi odpalic matiza ciągnąc mnie na lince..
Ops awari:
w trakcie jazdy przy pierwszych kilometrach gdy nie swieci sie kontrolka check samochód z tak troche więcej niż lekko szarpie, i jak by jechał na połowie swojej mocy. Gdy wcisne pedał gazu do końca traci więcej mocy zamiast przyspieszac zwalnia gdy pedał gazu trzymam na połowie samochód lekko przyspiesza
-gdy świeci się kontrolka check:
samochód traci 3/4 mocy ledwo się rozpędzam do 60 km na godzine. po wcisnięciu całego gazu delikatnie reaguje ledwo to sie odczuwa. Poprostu jedzie tak jak by mial cały czas 1000 obrotów czasem załapie i przyspiesza normalnie ale ogolnie jest tragedia. Dodam ze na luzie samochód na gaz reaguje normalnie..
dodatkowe info :
Kontrolka check nie gasnie , kontrolka zapala się dopiero jak silnik sie nagrzeje czyli kolo 4 km
Wymieniono:
kopułke , przewody, świece, filtr paliwa , filtr oleju , sprawdzono pompke paliwa i kilka innych rzeczy których nie pamiętam..
Proszę was o pomoc
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Auto: matiz, scenic
Imie: Sebastian Pomógł: 9 razy Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2011 Posty: 592 Skąd: SO : Śląskie okolice
Wysłany: 2012-03-22, 11:41
Przy takich objawach sprawdziłbym, czy świece są w dobrej kolejności popodpinane. Jak sąsiad Cię ciągnął to mógł rozrząd się przestawić jak miał luźny pasek, a wcześniej piszczał bo pasek był luźny. Co prawda ja tylko mechanik amator, ale od tego bym zaczął
Sprzedam ---> car audio <---
Patrz w lusterka, sprawdź dwa razy
Przy takich objawach u mnie, okazało się, że padł moduł optyczny aparatu zapłonowego. Sprawdź również czy przewód przy sensorze MAP ( to ten obok walcowatej puszki z filtrem węgla aktywnego po lewej stronie w okolicy zbiornika wyrównawczego) nie jest przetarty lub czy któraś odma nie jest dziurawa i nie łapie lewego powietrza. Obstawiam awarie modułu optycznego aparatu zapłonowego, koszt wymiany to w zależności od typu: MANDO - drozszy i trwalszy lub DAC - bardziej awaryjny i ciężko trafić na dobry, nawet nowe często siadają bez przyczyny. Ja za aparat Mando w ASO płaciłem 550 zł jakiś rok temu, poprzedni wytrzymał 8 lat.
dawids2411 [Usunięty]
Wysłany: 2012-03-22, 11:59
Rozrząd tez byl sprawdzany i wszysto jest wporządku . Kurde dzieki za fachowe porady napewno będe dzialal z nim jak przyjade z pracy i się odezwe jeszcze. Dzieki wielkie !