X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira 1 16.16v] Zawieszenie - remont

Autor Wiadomość
111zenek

Auto: nubira 1 98 1.6 16v
Wiek: 59
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 118
Wysłany: 2012-03-25, 16:30   [Nubira 1 16.16v] Zawieszenie - remont

:myśli: witam,
jako że auto wiekowe bo 12 wiosna mu idzie, a kulać się jeszcze będę musiał to postanowiłem na wiosnę trochę przy zawieszeniu porobić.
a mianowicie planuję wymienić:
- przód amortyzator+sprężyna+ poduszka takie coś
- jako że łożysko zaczyna słychać to zwrotnica+piasta/=łożysko takie coś

podobnie tył
- zwrotnica+piasta+łożysko takie coś
- kompletu do tyłu nie mogę znależć więc amortyzator + sprężyna
- mocowanie amortyzatora poduszka i mocowanie ,
- łącznik stabilizatora łącznik bo podobno trzeba stary ciąć bo odkręcić się nie da,
-
nie wiem czy to też:
- osłona

Panowie podpowiedzcie czy to dobrze wybrałem, zestaw ma być budżetowy do typowego dupowozu, nie mam żadnego zacięcia sportowego, a "miękka kanapa" mi odpowiada.
auto to nubira 1 98 1.6 16V bez abs.

doradźcie bo w maju wielki remont się zaczyna, to będę miał w kwietniu czas na zakupy. może jakieś tulejki przy okazji. ważna uwaga wahacze z przodu są jak trzeba na pełnych tulejkach zrobione.no i może ktoś napisze ile takie coś będzie u mechanika kosztować?

czekam na Wasze rady.

pozd
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Artur20
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-26, 10:33   

Amortyzatory przod masz caly komplet wiec zadnych oslon juz nie zmieniasz. Na tyl jezeli tez chesz zmieniac amortyzatory trzeba bedzie dokupic nowe odboje i oslony , jezeli stare juz sie nie nadaja ale patrzac z mojego doswiadzenia zmienialem u mechanika tylne amorki to stare gumy byly w jak najbardziej dobrym stanie nie musialem nic kupowac to samo z poduszkami. jezeli chesz je wymieniac na tyle twoja wola zestaw bedzie dobry tak czy siak . Laczniki niestety zdarza sie ze trzeba ciac bo nie chca sie odkrecac tak jak mowiles ale robota jest banalna mozna to wykonac w wlasnym zakresie . Na twoim miejscu wymienil bym odrazu tyl i przod. Polecam tez wymienic gumy na stabilizatorze z przodu odrazu mowie ze jest kiepski jest dostep a z tylu sam mozesz je wymienic dobry jest dostep po sciagnieciu kola. Jezeli chcesz zmienic lozysko na przodzie to po co ci taki zestaw z zwrotnica kup samo lozysko jezeli bedzie wymiana amorow z przodu to na prasie odrazu mechanik wybije stare lozysko i zalozy nowe i juz koszty ci sie zmiejszaja z tylu masz samochod bez abs to ten zestaw co dales na tyl do ciebie nie bedzie pasowal. Do tego pewnie masz z tylu bebny wiec wymiana lozyska z tylu to banalna robota kup poprostu same lozyska po co ci jakies zwrotnice i znowu koszt sie zmniejszy. Ogolnie zestaw amortyzatorow na przod mialem taki sam. Nie zaobserwowale zadnych zastrzezen co do tego zestawu . Co do amorow na tyl tez mialem takie same nic sie nie dzialo z nimi dobrze tlumily nie ciekly. O sprezynach nie mam zadnej informacji bo nie musialem jeszcze ich zmieniac tak wiec wybor nalezy do ciebie duzo osob poprostu kupuje od kombi . Laczniki tez ok niby GM jak bedziesz kupowal na tyl to kup odrazu przednie i do tego gumy stabilizatora przod i tyl
Co do lozysk daj sobie spokoj z tymi zestawami kup dobre lozyska i tyle. A powiedz jeszcze co dokladnie masz na mysli z tymi tulejkami jakie tulejki chesz wymieniac jak mowisz ze przod masz zrobiony na pelnych tulejach ,jezeli chesz jakies jeszcze tulejki zmieniac to sprawdz jak wygladaja tuleje na wahaczu wleczonym (wzdluznym) z tylu . Co do kosztow robocizny ciezka sprawa niewiem jak w twoim miescie cenia sie mechanicy
Ostatnio zmieniony przez Artur20 2012-03-27, 08:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
111zenek

Auto: nubira 1 98 1.6 16v
Wiek: 59
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 118
Wysłany: 2012-03-26, 15:35   

Artur20 napisał/a:
Amortyzatory przod masz caly komplet juz wiec zadnych oslon juz nie zmieniasz oczywiscie chodzi o przod na tyl jezeli tez chesz zmieniac amortyzatory trzeba bedzie dokupic nowe jezeli stare juz sie nie nadaja ale patrzac z mojego doswiadzenia zmienialem u mechanika tylne amorki to stare gumy byly w jak najbardziej dobrym stanie nie musialem nic kupowac to samo z poduszkami jezeli chesz je wymieniac na tyle twoja wola zestaw bedzie dobry tak czy siak . Laczniki niestety zdarza sie ze trzeba ciac bo nie chca sie odkrecac tak jak mowiles robota banalna wymienil bym juz tyl i przod odrazu zmienil bym gumy na stabilizatorze z przodu kiepski dostep a z tylu sam je wymienisz jezeli chcesz zmienic lozysko na przodzie to po co ci taki zestaw z zwrotnica kup samo lozysko jezeli bedzie wymiana amorow z przodu to na prasie odrazu mechanik wybije stare lozysko i zalozy nowe i juz koszty ci sie zmiejszaja z tylu masz samochod bez abs to ten zestaw co dales na tyl do ciebie nie bedzie pasowal do tego pewnie masz z tylu bebny wiec wymiana lozyska z tylu to banalna robota kup poprostu same lozyska po co ci jakies zwrotnice i znowu koszt sie zmniejszy Ogolnie zestaw przod mialem taki sam niemialem do niego zadnych zastrzezen amory tyl tez mialem takie same nic sie nie dzialo z nimi dobrze tlumily nie ciekly co do sprezyn niepowiem ci nic bo niemusialem ich zmieniac laczniki tez ok niby GM jak bedziesz kupowal na tyl to kup i przednie i do tego gumy stabilizatora przod i tyl
co do lozysk daj sobie spokoj z tymi zestawami kup dobre lozyska i tyle A powiedz jeszcze co dokladnie masz na mysli z tymi tulejkami jakie tulejki chesz wymieniac jak mowisz ze przod masz zrobiony na pelnych jezeli chesz jakies jeszcze tulejki zmieniac to sprawdz jak wygladaja tuleje na wahaczu wleczonym (wzdluznym) z tylu . Co do kosztow robocizny ciezka sprawa niewiem jak w twoim miescie cenia sie mechanicy


dzięki, ale ciężko się czyta tak długie zdanie.
zwrotnice odpadają, za to będą łożyska skf
;
a może ktoś ma schemat zawieszenia przód i tył i wrzucić może to będzie mi lepiej szukać :)
pozd
 
 
Artur20
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-27, 08:39   

juz troche to poprawilem sory za sklejenie tych moich wypocin moze teraz lepiej bedzie sie to czytalo
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt