X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] Ubytki oleju, co oznaczają te czynności?

Autor Wiadomość
mabakay
Mateusz

Auto: Lanos 1.5 16v
Imie: Mateusz
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 50
Wysłany: 2008-04-28, 09:11   [lanos] Ubytki oleju, co oznaczają te czynności?

Witam, silnik w lanim zdaje się brać dość sporo oleju, także przeszukałem forma i podsumowałem co należałoby sprawdzić.

- wykręcić świece, jeśli będą zabrudzone olejem to prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe albo pierścienie

- ciśnienie na głowicy

- czy nie przytkało sie odpowietrzenie skrzyni korbowej

- czy któryś z kanałów odpływowych oleju z głowicy nie jest przytkany

- próba olejowa

Czy któreś ( poza świecami oczywiści :P ) zmusza do rozebrania silnika? Jakie wyniki tych wykonania tych punktów powiedzą mi, że "tam" jest ok albo już nie za bardzo? Zamierzam się wybrać do mechanika, tylko nie chciałbym żeby szukał po omacku i rozbierał do tego pół silnika. A może jeszcze coś powinienem sprawdzić? Widać kilka miejsc, w których sie silnik "poci", wycieków nie zauważyłem. Także majonezu nie widać, ani płynu też nie ubywa - znaczy jest tak, że po dłuższej jeździe ciągle mi spada jakiś 1cm poniżej min i się zatrzymuje. Mechanik mi powiedział, że najwyraźniej auto ma takie ciśnienie i jak nie ubywa więcej to tak zostawić.

Aha, z tego co czytałem próba olejowa brzmi dość groźnie - dużo to zachodu?

P.S. Co myślicie o ceramizacji? - http://www.ceramizer.pl/c...tpage/Itemid,1/
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
john
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-28, 21:11   

Na ceramizery szkoda kasy (już to przerabiałem) Lanosy tak mają zwłaszcza 16V. Jeżeli jest duży przebieg to może pomóc wymiana tłoków ,pierścieni,i uszczleniena zaworów ,często też prowadnice i zawory. Czyli nie połaca sie ingerować w silnik ze względu na koszty, lepiej dolać.
 
 
huta
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-29, 21:38   

może uszczelka pod pokrywą zaworów ci cieknie. sprawdz. Koszt niewielki. samemu można wymienić:)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt