Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Jak powiedziałem tak robie, oto opis moich dzisiejszych prac nad przyciemnieniem reflektorów.
Potrzebne narzędzie (których użyłem ):
1. Warsztat pracy z prądem
2. Opalarka
3. 3 sztuki śrubokretów płaskich i jeden krzyżykowy
4. Taśma malarska
5. Ostry nożyk
6. Papier scierny 1200
7. Benzyna ekstrakcyjna
8. Spray motip 200 ml czarny błyszczacy
9. Silikon
10.
11. Cierpliwość
Zaczynamy od skomplikowanego odkrecenia aż 3 śrub mocowania reflektora w samochodzie i odpięciu kostek od silniczka regulacji, świateł mijania i kierunkowskazów. Po tej wyczerpującej czynności udajemy sie z naszymi reflektorkami do warsztatu pracy gdzie otwieramy pierwsze piwo
odręcamy 2 wkrety mocowania listwy ozdobnej do reflektora
nastepnie odkręcamy śrubę mocowanie wkładu do klosza reflektora
Teraz bierzemy w dłoń opalarkę i bezlitośnie nagrzewamy cały obwód reflektora w miejscu łączenia całosci z kloszem. Po podgrzaniu klej robi się plastyczny i wtdy odpinamy 2 spinki na górze reflektora i zaczynamy podważac srubokretami. Ja użyłem aż 3 sztuk śrubokretów dlatego że pokolei podważałem nimi coraz dalej klosz i dzięki temu nie sklejało mi się to spowrotem. Po rozklejeniu reflektora wkład jest dalej przykrecony do klosza. Odkrecamy 3 wkręty mocujące wkład do klosza
Może byc także wersja gdzie klosz wkład jest na takich wciskach przyklejony do klosza a z dołu jest jedna śrubeczka do odkrecenia. Po tych czynnościach otwieramy 2 piwo
Wszystkie te czynności powtarzamy z drugim reflektorem i jak już mamy rozklejony reflektor to możemy otworzyć 3 piwo
Mamy osobno obydwa wkłady reflektorów
Teraz zaklejamy odbłyśnik kierunkowskazu taśmą malarską i bierzemy sie za matowanie wkładu. Nastepnie wszystko czyscimy benzyną ekstrakcyjną i później już nie odbijać paluchów na wkładzie wykładamy sobie warszacik folia i pryskamy równomiernie lakierkiem, nakładamy około 2-3 warstw lakieru
I własnie tak wyglądają pomalowane wkłady. Teraz juz tylko pozostaje nam odkleić folię od odbłysnika kierunkowskazu (bardzo ostrożnie). i poskładać wszystko do kupy. Kiedy oczekujemy na wyschnięcie lakieru otwieramy 4 piwo
Jak juz lakier wyschniew to podgrzewamy jeszcze raz klej w miejscach łączenia na kloszu i na obudowie reflektora i składamy wszystko w odwrotnej kolejności niż rozbieralismy. Otrzymaliśmy cos takiego
A efekt końcowy na samochodzie wygląda tak
Myślę że wyglada całkiem przyzwoicie choc mót ojciec stwierdził ze auto wygląda jak by mu ktos oczy popodbijał
Fotka końcowa robiona na słońcu, może jeszcze później wrzuce jakieś foty.
Mam nadzieje ze niejednemu z Was koledzy i koleżanki przyda sie ten opis.
Profesjonalnie przeprowadzona akcja.Opisane wszystko w najwiekszym szczególe.
Czekam na nowe,ostateczne zdjecie bo przez te slonce malo widac.
Czasowo ile ci matthers to zajeło??