X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Nie mogę wyregulować lampy przedniej ;/ Nerwy mnie z

Autor Wiadomość
lordwiader2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-06, 20:51   [Nexia] Nie mogę wyregulować lampy przedniej ;/ Nerwy mnie z

Panowie mam problem...
Dzisiaj postanowiłem zrobić trochę swoje autko,wziełem się za lampe lewą(bo ta świeci mi na drugie piętro),silniczek nie działał,ten trzpien się nie wysuwał ani nie wsuwał,miałem w zapasie jeszcze dwa silniczki z czego jeden był sprawny,wsadziłem,sprawdziłem wszystko bez przykręcenia i było git,silniczek regulował się i ręcznie i elektrycznie,skręciłem wszystko do kupy,podjeżdzam pod bramę garażową aby wyregulować i dupa ;/;/ Gdy przekręce pokrętło w kabinie,reflektor zjeżdza,gdy mechanicznie to nie ;/ Już szlak mnie trafia,pół dnia poświęciłem wszystko było ok przed skręceniem a po skręceniu już nie.
Chciałem już w akcie desperacji kupić nową lampe,ale u mnie we Wrocławiu krzyczą 190 zł bez regulacji elektrycznej a UWAGA 400 zł z elektrycznym.
Poradźcie coś,bo zaraz spalę ten koreański shit ;/
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2012-04-06, 21:14   

kiedys tez walczylem co prawda w alfie-zrob tak wyjmij silniczek podlacz pod zasilanie i pokrec regulacja polozenia swiatel az trzpien silniczka wysunie sie maksymalnie-wtedy zaloz z powrotem i powinno byc git :D

btw: kiedys myslalem nad loginem:LordViager :lol2:
 
 
lordwiader2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-06, 21:38   

Zrobiłem tak jak napisałeś,dopóki nie skręciłem wszystkiego do kupy czyli grilla itp to wszystko było ok,trzpień się wysywał,teraz też musi bo elektrycznie je ustawie,ale pokrętłem mogę kręcić do usranej śmierci.
btw: Na forum vectry mam nick TheKlaczoJebacze ^^
 
 
lordwiader2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-07, 09:30   

Odświeżam.
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2012-04-07, 09:31   

wyglada ze po skreceniu jakies naprezenia wewnetrzne lampa dostaje, tak z ciekawosci nie dokrecaj srub lampy do konca zostaw je troche luzne i zobacz co bedzie-oczywiscie w ramach eksperymentu, nie zalecam jezdzic z niedokreconymi srubkami :D
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
lordwiader2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-07, 10:30   

Spróbuje bo to jest strasznie dziwne,ze ręcznie nie mogę wyregulować(pomimo że przed montażem mogłem) a elektrycznie moge.
Denerwuje mnie ten samochód strasznie,jest tak nie wdzięcznym autem że szok.
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2012-04-07, 11:35   

daj znac co wyszlo
 
 
lordwiader2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-07, 17:36   

No więc panowie poszedłem w takie zimno majstrować.
Wykręciłem lampy faktycznie,silniczek się znowu zblokował,rozruszałem skurczysyna wsadziłem ale niestety nie regulował.
Pokręciłem tym pokrętłem od góry,które służy do manualnej regulacji,te całe lustro w środku przeskoczyło i zaczeło się regulować,problem jest tylko jeden,że gdy zbyt skręce ten trzpień co jest w silniczku,to on mi spada,mam może parę obrotów regulacji.
Gdybym miał ten trzpień wysunięty tak jak na zdjęciu,to już dawno by mi spadł...
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2012-04-07, 19:02   

powoli koncza mi sie pomysly..moze ktos jeszcze sie wypowie
 
 
lordwiader2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-07, 19:14   

Będe szedł zaniedługo próbować regulować nie tym silniczkiem,tylko w lampie,bo tak szczerze to na sranie mi ta regulacja w silniku,chce tylko aby świeciły równo,no ale jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł to walić będe sprawdzał...
Gdyby w hurtowniach były nowe silniczki,to kupiłbym lampy z silniczkami,ale problem jest tego typu że lampy kosztują 170 zł za sztuke,a silniczków brak to nic mi to nie da,
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2012-04-07, 19:29   

a mozna zmienic silniczki lampami lewy na prawa lampa i na odwrot?
 
 
lordwiader2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-07, 19:40   

Zmieniłem,z prawej w lewą włożyłem(w prawej był sprawny bo diagnosta wyregulował) i w lewej spada.
Zobaczymy teraz,bo ruszałem na siłe śrubokrętem i ten środek zaczął się ruszać,za godzine będe wiedział co i jak.

[ Dodano: 2012-04-07, 21:36 ]
A więc poszedłem sprawdziłem... Pokrętło w silniczku działa,reguluje(nie o jakieś tam mega odległości,bo niestety spada ale reguluje),teraz brakuje mi ok 5 cm wysokości do równego świecenia,ale to jest już teraz raczej kwestia regulacji w lampie,parę obrotów śrubokrętem powinno pomóc,ale to też na spokojnie trzeba przekręcać,montować lampe sprawdzać,bo od góry dostęp jest przeje***y w każdym razie są postępy :)
 
 
krs
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-08, 16:42   

Miałem niedawno podobny problem, co prawda Lanos ale może naprowadze na rozwiązanie W wyniku nieszczęśliwego zbiegu okoliczności byłem zmuszony wymienić przednie reflektory ( Lanos).

Na cudownym serwisie aukcyjnym dojrzałem wymarzoną parę za ok 170zł (bez silniczków). Reflektory przyszły na następny dzień.

Ochoczo zabrałem się do wymiany nie mogąc doczekać się rezultatów. Okazało się jednak, że kupione zamienniki są nieciekawej jakości.
Pierwszy problem pojawił się przy podłączaniu wtyczek do nowych reflektorów. Plastiki wtyczek były słabej jakości przez co piny przy podłączeniu wpadły do środka. Sprawa rozwiązana użyciem wtyczek ze starych reflektorów.

Reflektor składa się z obudowy i tego klosza w środku który kieruje strumieniem światła. Ten klosz w środku jest przymocowany do śrub za pomocą których można sterować w poziomie oraz pary śruba z zaczepem i silniczek mocowany na zaczepie. Przy przekładaniu silniczka śruba na której mocowany jest zaczep została wyrwana z gwintu ( ach te cudowne zamiennikowe plastiki).
Poradziłem sobie nawet bez rozklejania reflektorów.

-------------------------------------------------------------------

Z powyższego tekstu wynikają dwa wnioski:
Lepiej kupić albo dobre zamienniki albo oryginały reflektorów, a nie najtańsze.

A dla tematu.
Sprawdź zaczepy w środku czy czasami któregoś nie urwałeś bo klosz w środku bedzie sobie latał i nigdy go nie wyregulujesz.


Teoretycznie jeśli silniczki ci działają to ja bym zrobił tak:
- sprawdził czy te wszytskie zaczepy w środku są ok.
- odłączył silniczki od reflektorów.
- sprawdził czy czasami podczas regulacji któryś z tych trzpieni o których mowa nie wyjeżdża poza gwint przy maksymalnych wychyleniach góra-dół regulacji świateł.
- jeśli do tej pory jest ok to bym podjechał pod jakąś ściane gdzie masz równy teren, zaznaczasz sobie krzyżykiem na ścianie środek odbłysku reflektora.
- odjeżdzasz 10 metrów i patrzysz jak odbłyski odbiegają od krzyżyków. W ten sposób można w miare na równo sobie zrobić regulacje świateł. Z drugiej strony to na niektórych stacjach kontroli robią to za darmo.
 
 
lordwiader2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-08, 16:51   

Wczoraj próbowałem i wyszło tak.
Gdy silniczek był podpięty pod lampe,nie mogłem wyregulować bo co chwile powracał do starych ustawień(nie wiem czemu,ale tak się działo),więc wypiąłem wtyczkę i regulowałem pokrętłem,poszło trochę do góry ale jeszcze brakuje tak ok 3-5 cm aby była na równi z prawą lampą.
Wydaje mi się że muszę pokręcić trochę tym pokrętłem ,które znajduje się z tyłu lampy a do ,której mam dostęp tylko po demontażu(te tryby z góry które służa do regulacji,nic nie dają),bo wczoraj przed demontażem lampy miałem ją o wiele wiele wyżej niż prawa,kręciłem tym pokrętłem z tyłu lampy,do oprou w lewo,aż poczułem opór i teraz jest 3-5 cm niżej,tak więc raczej w tym leży problem,bo tak jak napisałem, wcześniej była znacznie wyżej.
Teraz pokręce tym z tyłu,aby osiągnąć wysokość odrobine wyższą,i wtedy te 2-3 cm zjade pokrętłem w silniczku(więcej nie moge,bo wypada mi z tych otworów w lampie).
Jest to kwestia już raczej kosmetyczna,ale czekam aż się zrobi cieplej,bo w takie zimno to mi normalnie jajka do stringów przymarzają :P
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt