X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[-] c20xe - swap, remont, modyfikacje...

Autor Wiadomość
cj92
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-19, 20:18   

Tłoki nadwymiarowe od c20let i będzie najlepszy remont;D Tylko strasznie drogie te tłoki. Vka pewniejsza a problem z skrzynia i pólosiami. Mój lanos od 40tyś km ciagnie olej. Po zrobieniu uszczelniacza wału niewiele ubywa.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 179 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22064
Skąd: WT
Wysłany: 2012-04-19, 21:04   

cj92, więc wybierz V'ke i nie będzie problemu.

strus, różnica między kolektorami z C20XE w M2.5 i M2.8 to większa średnica kanałów (2 albo 3 mm na kanale).




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
cj92
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-19, 21:12   

Cytat:
cj92, więc wybierz V'ke i nie będzie problemu.
Wstepnie sa plany na c20xe.
Vka tez kusi ale widze za dużo problemów. C20xe na poczatek będzie prostsze.
 
 
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Pomógł: 62 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-04-19, 21:12   

Ejjj a co z moim pytaniem ? :zły:



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4072
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-19, 21:23   

DoLeCk napisał/a:


strus, różnica między kolektorami z C20XE w M2.5 i M2.8 to większa średnica kanałów (2 albo 3 mm na kanale).


To akurat doczytalem, ale co z przepustnica musi isc tez z 2.8 czy jest taka sama jak w 2.5? I jak z srubami korb zostawic ori czy jak pisza wkladac z 1.7d? Uszczelka z xev podejdzie i w czym niby ma byc lepsza niz z xe (moze ewentualnie tansza)? Najlepiej jak bys przyznal sie co dokladnie robiles u siebie ze bez kolektorow lexa i walkow wyszlo ponad 170km, mysle ze potencjal miales na ok 200km z n/a jak by wrzucic z 3-4kola kolektorami walkami i ze strojeniem :D



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 179 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22064
Skąd: WT
Wysłany: 2012-04-20, 09:00   

Przepustnice są większe i warto także wymienić.
Ja mam części dedykowane do XE, jedynie uszczelka miski pochodzi z innego modelu auta. Każda będzie lepsza niźli aktualnie dostępna dedykowana do XE ponieważ jest zrobiona z korka :(
Ważne by miała metalowe wstawki w miejscach wkręcania śrub.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
cj92
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-20, 16:28   

Jeszcze jedno mi się przypomniało pytanie. Czy przy rejstracji musze mieć papiery pochodzenia silnika fakture itp. ?
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4072
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-20, 17:40   

cj92 napisał/a:
Jeszcze jedno mi się przypomniało pytanie. Czy przy rejstracji musze mieć papiery pochodzenia silnika fakture itp. ?


Raczej nie koniecznie gdyz jest to czesc zamienna :)



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 179 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22064
Skąd: WT
Wysłany: 2012-04-21, 16:28   

Mogą zapytać o pochodzenie silnika.
Najlepiej posiadać papierek zakupu spisany nawet na kolanie co ważne z oznaczeniem silnika albo z jego numerami.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
cj92
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-21, 18:10   

Dzięki za wszystkie odpowiedzi :brawo:
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4072
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-26, 22:08   

Panowie mam pytanie odnosnie planowania tzn czy tylko lekko liznac czy warto doprezyc jesli tak to ile? I czy w przyszlosci nie bylo by problemow z ostrzejszymi walkami (ale nie typowo sportowymi)



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7536
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-04-27, 06:30   

DoLeCk napisał/a:
Mogą zapytać o pochodzenie silnika.
Najlepiej posiadać papierek zakupu spisany nawet na kolanie co ważne z oznaczeniem silnika albo z jego numerami.

Przeciez wszystkie oznaczenia silnika sa na nim nabite :) Co za roznice robi komus, od kogo ten silnik zostal kupiony? :P Przeciez od ladnych kilku lat to czesc wymienna ;) To tak, jakby ktos Cie dopytywal, skad pochodza Twoje wieksze hamulce :P Z tego wzgledu pisanie papieru uwazam za bezcelowe ;d
cj92 napisał/a:
Vka pewniejsza a problem z skrzynia i pólosiami

Nie ma tam kolego zadnego problemu. Skrzyni i polosie zostaja te same co masz teraz ;)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Ford Fiesta MK7 '15 1.5 TDCI +++ :D
Jeep WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 179 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22064
Skąd: WT
Wysłany: 2012-04-27, 09:23   

ziemniak, niby są, niby ich niema. Zależy od konkretnego modelu ;)
Ja regulowałem wszystko już kiedy silnik uznali za część wymienną a jednak umowa się przydała w urzędzie.

strus, ja bym póki co nie doprężał.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4072
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-05-04, 17:03   

A moze ktos mi powie jak odroznic kolektor z wersji 2.5 od 2.8 tak z zewnatrz nr czy cos? Moze ktos ma taki na zbycie?



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 179 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22064
Skąd: WT
Wysłany: 2012-05-04, 20:35   

Numerów praktycznie nigdy nie ma...
Jedynie średnica otworów.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt