Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
nie wiem czy to już było ale czy blok z c20ne jest taki sam jak z c20xe ?
Hmm, różni je chyba tylko ten zaworek zwrotny na kanale olejowym zasilającym głowicę.
Ale bez niego XE też pojedzie, co najwyżej kilka pierwszych sekund po postoju poklekocze szklankami.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
michal26 Grupa Kujawsko-pomorska V6 in progress
Auto: lanos 3.0 V6
Imie: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 646 Skąd: Borówno
Wysłany: 2015-07-27, 09:51
a jak wygląda sprawa wału korb i tłoków? i jak można proszę fotkę tego zaworku tzn., jego umiejscowienia
michanio91 elektronik
Auto: Lanos SX
Imie: Michał Pomógł: 62 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 2772 Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2015-07-27, 15:33
michal26 napisał/a:
a jak wygląda sprawa wału korb i tłoków? i jak można proszę fotkę tego zaworku tzn., jego umiejscowienia
Wały się różnią,tłoki się różnią,korby zapewne też,ale nie mam pewności.
i jak można proszę fotkę tego zaworku tzn., jego umiejscowienia
Niestety mam zdjęć jak wygląda w środku, podobno to kulka, na zasadzie zaworu grawitacyjnego, kulka zamyka drogę spływu oleju, u siebie zostawiłem go na miejscu
michal26 Grupa Kujawsko-pomorska V6 in progress
Auto: lanos 3.0 V6
Imie: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 646 Skąd: Borówno
Wysłany: 2015-07-27, 20:09
czyli można wykorzystać tylko blok, wał i korby do śmietnika.
Świr dzięki za fotke
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
nadol
Auto: Mondeo diesel :D Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 07 Lip 2014 Posty: 465 Skąd: tyle hałasu ??
Wysłany: 2015-10-14, 12:28
Ktoś coś kombinował by większą przepustnicą założyć do xe (ew. z jakiego auta zakładał)
Auto: Lanos C30YER
Imie: Maciek Pomógł: 26 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1958 Skąd: Rzeszów / Kraków
Wysłany: 2015-10-14, 12:34
nadol, Jak modzisz pod turbo grubiej to chyba najlepiej kryze mądrą dopasować i jakąś tajunerską wrzucić
nadol
Auto: Mondeo diesel :D Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 07 Lip 2014 Posty: 465 Skąd: tyle hałasu ??
Wysłany: 2015-10-14, 12:40
Maciekx, nie że oszczędzać chcę (oszczędzanie przy turbo nie jest dobrym pomysłem), tylko może ktoś coś kombinował i ma sprawdzonego. Kolektor i tak od podstaw będzie robiony.
Auto: Lanos C30YER
Imie: Maciek Pomógł: 26 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1958 Skąd: Rzeszów / Kraków
Wysłany: 2015-10-14, 14:28
nadol, Dolotowy? Jeśli od podstaw to chyba jedynie dobrać coś o chcianym rozmiarze w dobrej cenie - mocowanie i tak pod nią się zrobi skoro i tak trzeba
nadol, Dolotowy? Jeśli od podstaw to chyba jedynie dobrać coś o chcianym rozmiarze w dobrej cenie - mocowanie i tak pod nią się zrobi skoro i tak trzeba
Najlepiej cos kolo 80mm sa jakies tuningowe. Tylko co zz tym czujnikiem od polozenia prrzepustnicy?
Auto: Musso, Mazda6 2.2 , Polonez 1984r 2.0 TC
Imie: Konrad Pomógł: 26 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Lip 2009 Posty: 801 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-16, 17:18
Czy graty do c20xe sa latwo dostepne? Np tloki nadwymiar 1 lub 2 szlif? Czy glowica xe siada bez problemu na ne? Jak sie ma do tego dol silnika wystepujacego w Espero (ktory stosunkowo najlatwiej kupic w nominale)? Ewentualnie sed to ten sam dol?
Czy graty do c20xe sa latwo dostepne? Np tloki nadwymiar 1 lub 2 szlif? Czy glowica xe siada bez problemu na ne? Jak sie ma do tego dol silnika wystepujacego w Espero (ktory stosunkowo najlatwiej kupic w nominale)? Ewentualnie sed to ten sam dol?
Blok ne chyba rozni sie jakimis szczegolami. NAdwymiary sa dostepne ale kute.
Mufu94
Auto: Lanos
Imie: Mathias Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 2049 Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 2015-12-25, 12:50
po ostrym pałowaniu odzywają się szklanki chyba wszystkie nawet - jeżdżąc normalnie jest cisz ale jak już dłużej się używa wyższych obrotów miał ktoś taki problem ? na innym forum wyczytałem ten sam problem ale nie został rozwiązany
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2015-12-25, 14:01
sprężyny ktoś sprawdzał ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw