Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-05-01, 19:00 [ Lanos ] Przy 130 km/h odcina
Cześć Koledzy. Ostatnio w lanosiku zauważyłem że gdy chcę go bujnąć na gazie powyżej 130km/h odcina mi jakby podawanie gazu.Dusi się i więcej nie chce iść.Zaznaczam że na benzynie nie ma żadnego problemu-jest OK.Byłem z tym u gazownika , cos pogrzebal przy komputerku od gazu ,pozmieniał cqś przy dawkowaniu ale niestety nic to nie pomogło.Coś wspominał o czujniku połorzenia przepustnicy ale czy to by było przyczyną Może coś koledzy poradzicie? Co może być przyczyną? PS. Na niższych prędkościach jest wszystko OK
U mnie jest ten sam problem jak długo jeżdzę na gazie (mechanior twierdzi ze sie komputer rozstraja bo dostosowuje mieszankę do gazu) i dlatego coraz gorsze osiągi ma. Problem rozwiazało przejechanie około 200 km cały czas na benzynie. Może u ciebie jest podobnie?
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-01, 20:37
proponuje sprawdzic u innego gaziarza ,czy w reduktorze jest duzo takiego płynnegio syfu,on zapycha otworki i gaz przedostaje sie tylko czescia z nich,a przy duzym poborze nie dostaje silnik tyle ile trzeba i...sprawa prosta,no i czy krokowy gazu pracuje w pelnym cyklu,ale to rozpozna gaziarz po podlaczeniu kompa
Dziękuję Koledzy.Chyba będe musiał odwiedzić jakiegoś dobrego gazownika i jeszcze raz przedyskutować ten problemik
john [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-03, 21:38
Zobacz czy masz czysty mikser bo zdarza sie że smoła może blokować wypływ gazu lub ograniczać
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-05, 16:39
jak mixer jest zawalony,to ciekawe jak wygląda krokowy i reduktor???
john [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-05, 20:44
Tak jest z gazem niestety instalacja wymaga. A jeżeli chodzi o reduktor to smoła nie utrudnia wypływu gazu może tylko gorzej funkcjonować. Krokowiec też sobie radzi bo nie jest to szczelina tylko przelot parenastu milimetrów i jeżeli już to nie pracowałby na biegu jałowym. Natomiast odwrotna sytuacja jest z mikserem gdzie są wązkie szczeliny a tym samym warunki do gromadzenia się syfu.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-05, 22:47
zgadzam się,ale chodziło mi o to ,że jezeli syf dotarł do mixera to jeszcze pare elementow sobie po drodze odwiedził
Dziekuję Koledzy za rady.Mam pytanko ,czy mikser można samemu bez problemu zdemontować i wyczyścić? Pytam,bo moja wiedza na ten temat jest minimalna
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-06, 14:39
mixer spoko,,odkrec przewod powietrza od str przepustnicy,odkręc przewod gazu od mixera,teraz powinienes moc odkręcic krociec mixera od tego pierscienia co jest w przewodzie powietrza-to własnie jest mixer,a potem polecam zapoznac sie z oferta mixerow strumieniowych-mialem taki i...fajnie auto jezdzilo,,ale sprzedalem auto i nie mam zabawki
serwus. w mojej nexii jest to naturalne (tak sądzę) że przy prędkości powyżej 130 lub mniejszej ale przy solidnym obciązeniu motoru (np. jazda z rodzinka pod górkę ) odcina się gazownia i przechodzi na benzyne potem samodzielnie wraca do gazu. moze więc coś z przełącznikiem czy jak to tam nazwać . w każdym razie nie upatrywałbym problemu w mikserach itp. jak byłby zanieczyszczony to i przy niskich obrotach byłyby problemy. tak myśle
Mi kolego nie przełącza się na benzynke ale dzieki za wskazówkę.A na niskich obrotach jest wszystko OK
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-09, 06:19
bywa tak ze dobrano reduktor na styk i nie daje rady przy wyzszym zapotrzebowaniu na lpg,zapytaj gazownika o numery i producenta i potem zapytaj producenta (o i le gazownik nie odpowie" na jaka moc przewidziano dany reduktor