Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Amortyzator fabryczny ma za duży skok i w przypadku nagłego wpadnięcia koła np. w dziurę albo zawiśnięcia jest możliwość (chodź uważam to za skrajny przypadek) wypadnięcia gwintu ze sprężyny. Ponad dwie godziny nad tym dumałem w garażu. I wolałem nie ryzykować.
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ!!!
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22275 Skąd: WT
Wysłany: 2012-05-28, 10:19
Jakoś chłopaki na seryjnych amortyzatorach z mniejszymi sprężynami w Lanosach jeżdżą i nie żałują samochodom...
Do tej pory nic nigdy nikomu się z tego powodu nie stało.
Nie wiem skąd Twoje obawy
Jakoś chłopaki na seryjnych amortyzatorach z mniejszymi sprężynami w Lanosach jeżdżą i nie żałują samochodom...
Do tej pory nic nigdy nikomu się z tego powodu nie stało.
Nie wiem skąd Twoje obawy
Właśnie ale mnie przeraziło jak na skręconym amortyzatorze razem z sprężyną zrobiłem symulacje jakby koło nagle zawisło albo wpadło gwałtownie w dziurę po prostu gwint jest możliwość że wyskoczy.
ja tego na pewno nie założę zawieszenie już mam skończone i na tym pozostaje... A następna sprawa tam pościągać trzeba wszystkie osłony i zaraz mi szlak trafi amortyzatory...
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ!!!
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22275 Skąd: WT
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22275 Skąd: WT
Wysłany: 2012-05-29, 15:26
Ta kwestia zależy od typu jazdy oraz samej nawierzchni po jakiej się poruszasz.
Forumowicze tłuką kolejne kilometry więc sprzęt dobrej klasy podoła zadaniu.
Jednakże oczywiście technicznie rzecz ujmując powinny się szybciej zużyć.
Osobiście nie znam nikogo kto zabił amortyzatory taką modyfikacją.
Stary temat ale jak można dorzucę swoje pięć grosze ja u siebie miałem założone sportowe sprężyny auto ładnie się obniżyło nawet na 15 nadkola się fajnie wypełniły prowadzenie bajka zakręty pokonywała jak gokart 190 na autostradzie nie robiło wrażenia jechała jak przyklejona i to tyle zalet. Poza tym 90 procent podróży po naszych cudownych drogach trzęsło jak nie wiem aż żal było auta Dobra rzecz ale za jakiś czas jak będą u nas normalne drogi