X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Inny] modyfikacje pf126p

Autor Wiadomość
putin2208
putin2208

Auto: fiat
Imie: Jakub
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 197
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-26, 22:33   [Inny] modyfikacje pf126p

Witam
Rozebrałem silnik szajowozu i chce z silnika od malucha wycisnąć około 45 do 50KM. Stan silnika w miarę dobry. Co do moich to standardowo planowanie glowicy, wyważenie układu tłokowo korbowego odelżenie koła zamachowego, polerowanie kanałów wydechowych delikatne poprawienie fabryki, plus pokombinowanie z dolotem. Jakie propozycje macie?
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2012-04-26, 22:39   

Dojechanie do tej mocy w tym silniku trzeba załatwić stopniem sprężania. Czyli jego żywotnością. To jedyna opcja.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
wodecki

Auto: SsangYong Actyon Sports
Imie: Mikołaj
Pomógł: 21 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 466
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-26, 22:40   

putin2208 napisał/a:
chce z silnika od malucha wycisnąć około 45 do 50KM
wątpie aby było to możliwe, kiedyś w legendach prl-u na tvn turbo mówili jacyś zapaleńcy, że z tego silnika bez rozwiercania to 40km max. no chyba, że szykujesz się na jedną przejażdżkę...



Opcja POMÓGŁ nic nie kosztuje, a cieszy ;)
 
 
putin2208
putin2208

Auto: fiat
Imie: Jakub
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 197
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-26, 22:48   

Zapomniałem dodać że ma wytrzymać około 3kkm:) Rozwiercanie wchodzi w rachubę.. Są na to jakieś wzory empiryczne ?
 
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2012-04-26, 22:56   

wodecki napisał/a:
putin2208 napisał/a:
chce z silnika od malucha wycisnąć około 45 do 50KM
wątpie aby było to możliwe, kiedyś w legendach prl-u na tvn turbo mówili jacyś zapaleńcy, że z tego silnika bez rozwiercania to 40km max. no chyba, że szykujesz się na jedną przejażdżkę...


Firma w, której pracowałem jeszcze jako szczeniak 10 lat temu, wcześniej sponsorowała jednego z kierowców w Pucharze Fiata 126. Z silników było wyciskane 80-100KM - wystarczały na jeden kilkunasto-okrążeniowy wyścig.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
bula_moturzysta


Auto: matiz friend
Imie: Maciej
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 331
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2012-04-26, 23:35   

http://www.126fan.pl/www/800.htm
moze ta strona troche Ci pomoze, wyniki oscyluja w granicach 33KM ale nie doczytalem czy moze jeszcze da sie cos dlubnąć,lub kilka innych miejsc gdzzie sie takimi sprzetami zajmuja, co do tych 80-100KM... :myśli: nigdy o tym nie słyszałem, 45-50 jak najbardziej jest realne tylko zywotnosc tego silnika w zaleznosci od stylu jazdy prawdopodobnie nie przekroczy 5kkm.

[ Dodano: 2012-04-27, 01:06 ]
http://www.126fan.pl/www/agrupa.htm
tu jeszcze jest artykół,trochę wnerwiają brakujace litery ale idzie doczytac.

[ Dodano: 2012-04-27, 01:28 ]
z tego co kiedys sie orientowałem nad modami do silnika do malczaka, to moce powyzej 50KM byly osiagane raczej przez swap silnika o wyzszych pojemnosciach, np. 0,9, 1100, i w gorę. jak wpiszesz w google o modach na malczaka to kilka forum juz o tym sie rozpisywalo, i tam moga byc jezcze jakies cenne wskazowki. :piwo:




Z druciarstwa nigdy nie wyjdziesz....
 
 
 
Pepiś

Auto: Rower :)
Imie: Piotrek
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 3194
Skąd: SK / TJE / TOP / NO
Wysłany: 2012-04-27, 00:29   

Albo forum mfk 126p ci tez pomoze. Tam sa sami milosnicy i sympatycy tego pieknego auta :)



Jeśli cuś wam pomogłem to zatwierdź : POMÓGŁ :piwo:
 
 
 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-04-27, 13:37   

Zmieniasz gaźnik/ podnosisz seryjny ? Podstawowa sprawa w kaszlaku, żeby było miejsce na wymieszanie się paliwa z powietrzem.



 
 
Oral


Auto: Tico
Imie: Paweł
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 253
Skąd: GPU
Wysłany: 2012-04-27, 18:53   

na tej długości korbowodu może być ciężko. Jest jeszcze Turbinka Kowalskiego ale nic nie daje . testowaliśmy ją i pogarszała wszystko na każdych ustawieniach gaźnika . ( Startowałem w Rajdzie Żarnowieckim ) . Najwięcej daje rozwiercanie .

Ciekawi mnie tylko jak poradzisz sobie przy wyższej mocy ze zrywającymi się kielichami .
 
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2012-04-27, 20:30   

putin2208, to ja już proponuję SWAP z silnika od Fiata 127.

Pojemność 1,0 a można całkiem fajnie nim pojeździć. Kiedyś jeździłem malczakiem z takim motorem, jeździł nieprzeciętnie ;d



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Oral


Auto: Tico
Imie: Paweł
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 253
Skąd: GPU
Wysłany: 2012-04-27, 21:07   

Yoshi napisał/a:
putin2208, to ja już proponuję SWAP z silnika od Fiata 127.

Pojemność 1,0 a można całkiem fajnie nim pojeździć. Kiedyś jeździłem malczakiem z takim motorem, jeździł nieprzeciętnie ;d


Jak się bawić w takie coś to wstawić jakąś suzi albo kawę ze ściga i tyle mniejsze mocne i pięknie
 
 
 
Magda M.
Matiz Racing Team

Auto: Matiz
Imie: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 16 Sty 2012
Posty: 155
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-04-27, 22:14   

Albo 1.1 z UNO FIre. 75 koni w serii, a ścieżki wkłądania tego do malucha już przetarte. Tylko wy wszyscy nie doczytaliście, że on tego nie wstawia do malucha tylko do szajowozu, a to zmienia bardzo postać rzeczy xD
Co do modyfikacji silników seryjnych w maluchach spotkałam się jeszcze ze wstawianiem wydechów z motocykli, ale na ile to podnosi moc, nie wiem.



My cars, my choice, my pride - K.I.T.T. & Mati :D
 
 
 
Oral


Auto: Tico
Imie: Paweł
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 253
Skąd: GPU
Wysłany: 2012-04-27, 22:43   

to podnosi mocna tyle że czujesz tylko zwiększenie spalania . ten silnik wyżyłować jest cięzko . nawet nie ma chłodzenia ........
 
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2012-04-27, 23:12   

Silnik z Fiata 127 + układ chłodzenia z Tico (chłodnica z przodu etc.) + stabilizator silnika + układ hamulcowy z CC. To lepsza opcja niż modzenie z oryginalnym silnikiem. Widziałem, jeździłem - wrażenia niesamowite.



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-28, 00:09   

nawi napisał/a:
Silnik z Fiata 127 + układ chłodzenia z Tico (chłodnica z przodu etc.) + stabilizator silnika + układ hamulcowy z CC. To lepsza opcja niż modzenie z oryginalnym silnikiem. Widziałem, jeździłem - wrażenia niesamowite.


Tego nie slyszalem co najwyzej 1.2 z Uno i 1.4 16V z punto - 90koni prawdziwy kosior w malczu



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt