X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Wysokie obroty

Autor Wiadomość
piasek87

Auto: Matiz
Imie: Łukasz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 30
Wysłany: 2012-05-04, 13:58   [Matiz] Wysokie obroty

Witam
Od tygodnia cieszę się zakupem Matiza w gazie
Niestety po 3 dniach silnik zaczął strzelać na gazie i przerywać na benzynie okazało sie że porcelana świecy się rozpadła i miał przebicie.
Wymieniłem świece silnik pracuje ok tylko te obroty po odpaleniu są bardzo wysokie i wolno schodzą nieraz wcale lepiej jest na gazie przykręciłem zawór od gazu to jest w miarę choć nie zawsze. Postanowiłem przeczyścić przepustnice wymieniłem krokowy ustawiłem obroty biegu jałowego wedle opisu na forum. Niestety bez efektów.
Postanowiłem sprawdzić kody błędów i jest
1 5 10 10 i teraz pytanie czy 10 traktować jak 0 ? Wtedy było by 1500 czyli termistor pochłaniacza?
Proszę o pomoc :wgłowe:

[ Dodano: 2012-05-04, 15:06 ]
Aha bym zapomniał jeszcze auto strasznie kopci na biało bardziej. Dzisiaj wlałem do max wody w zbiorniczku zobaczy czy woda nie ucieka
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2012-05-04, 14:19   

piasek87,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.


piasek87 napisał/a:
Aha bym zapomniał jeszcze auto strasznie kopci na biało bardziej.


UPG walnięta i woda dostaje się do komory spalania ?



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
spox5

Auto: Matiz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 58
Wysłany: 2012-05-04, 14:39   

Jak liczysz kody błyskowe to 10 błysków to jest zero. W Twoim przypadku masz błąd o numerze 1500 (jeśli nie masz klimatyzacji to nie masz czym się przejmować). U mnie też matiz wchodził na wysokie obroty i pomogła wymiana silniczka krokowego.

PS. Tak z ciekawości zapytam z którego roku autko i w jakiej cenie udało się je zakupić?
 
 
piasek87

Auto: Matiz
Imie: Łukasz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 30
Wysłany: 2012-05-04, 14:40   

UPG walnięta i woda dostaje się do komory spalania ?[/quote]

Właśnie chce to sprawdzić czy nie jest UPG ale to raczej niema związku z obrotami
:myśli:

[ Dodano: 2012-05-04, 15:41 ]
niema klimatyzacji autko z 2000 roku dałem 3500zł

[ Dodano: 2012-05-04, 16:54 ]
Czyli niema błędu krokowy wymieniony przepustnica wyczyszczona gdzie szukać dalej? Czytałem tez o zaworze pcv gdzie on się znajduje?
 
 
piasek87

Auto: Matiz
Imie: Łukasz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 30
Wysłany: 2012-05-06, 18:41   

Jeszcze jedno pytanie o tym kopceniu :wgłowe:
Autko kopci najbardziej przy odpalaniu zimnego silnika potem jest ok i w czasie jazdy słychać cykanie
Czy to była by kwestia wyregulowania luzu zaworowego czy raczej uszczelniaczy?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wojak
Grupa Podlaska


Auto: matiz
Pomógł: 55 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 3194
Skąd: B-stok
Wysłany: 2012-05-06, 19:56   

Regulacja luzów zaworowych powinna być wykonywana średnio co 20 tyś. km. Więc warto się tym zająć. Sprawdź skąd dokładnie dochodzi dźwięk.



Matiz części:
http://daewooforum.pl/temat81621.html
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt