Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam
Od tygodnia cieszę się zakupem Matiza w gazie
Niestety po 3 dniach silnik zaczął strzelać na gazie i przerywać na benzynie okazało sie że porcelana świecy się rozpadła i miał przebicie.
Wymieniłem świece silnik pracuje ok tylko te obroty po odpaleniu są bardzo wysokie i wolno schodzą nieraz wcale lepiej jest na gazie przykręciłem zawór od gazu to jest w miarę choć nie zawsze. Postanowiłem przeczyścić przepustnice wymieniłem krokowy ustawiłem obroty biegu jałowego wedle opisu na forum. Niestety bez efektów.
Postanowiłem sprawdzić kody błędów i jest
1 5 10 10 i teraz pytanie czy 10 traktować jak 0 ? Wtedy było by 1500 czyli termistor pochłaniacza?
Proszę o pomoc
[ Dodano: 2012-05-04, 15:06 ]
Aha bym zapomniał jeszcze auto strasznie kopci na biało bardziej. Dzisiaj wlałem do max wody w zbiorniczku zobaczy czy woda nie ucieka
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2012-05-04, 14:19
piasek87,
piasek87 napisał/a:
Aha bym zapomniał jeszcze auto strasznie kopci na biało bardziej.
UPG walnięta i woda dostaje się do komory spalania ?
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Jak liczysz kody błyskowe to 10 błysków to jest zero. W Twoim przypadku masz błąd o numerze 1500 (jeśli nie masz klimatyzacji to nie masz czym się przejmować). U mnie też matiz wchodził na wysokie obroty i pomogła wymiana silniczka krokowego.
PS. Tak z ciekawości zapytam z którego roku autko i w jakiej cenie udało się je zakupić?
UPG walnięta i woda dostaje się do komory spalania ?[/quote]
Właśnie chce to sprawdzić czy nie jest UPG ale to raczej niema związku z obrotami
[ Dodano: 2012-05-04, 15:41 ]
niema klimatyzacji autko z 2000 roku dałem 3500zł
[ Dodano: 2012-05-04, 16:54 ]
Czyli niema błędu krokowy wymieniony przepustnica wyczyszczona gdzie szukać dalej? Czytałem tez o zaworze pcv gdzie on się znajduje?
Jeszcze jedno pytanie o tym kopceniu
Autko kopci najbardziej przy odpalaniu zimnego silnika potem jest ok i w czasie jazdy słychać cykanie
Czy to była by kwestia wyregulowania luzu zaworowego czy raczej uszczelniaczy?