Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
swierzak
Auto: Chevrolet Aveo 2011,
Imie: Michał
Wiek: 38 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 43 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-13, 19:57 [Aveo] 2011r. świerzak
Witam,
Niektórzy mogą mnie pamietać jako posiadacza Chevroleta Sparka
W 2011 roku w listopadzie udało mi sie zmienić samochód na zdecydowanie wiekszy w porównaniu do Sparka. Kupiłem Chevroleta Aveo w podstawowej wersji wyposażenia ( 6xAirbag, ESC, tempomat, odtwarzacz cd/mp3, elektryczne szyby przednie, centralny zamek, składana kanapa 60/40)
Marka / Model - Chevrolet Aveo
Pojemność silnika - 1,2
Liczba koni - 70
Rocznik - 2011
Modyfikacje (jeżeli są) - brak
Styling - brak
Tuning Mechaniczny - brak
Wnętrze - brak
Car Audio - brak
Zawieszenie / Hamulce - brak
Plany - są dość szerokie, napewno czarny matowy dach, delikatne obniżenbie zawieszenia, możę przyciemnienie szyb, oraz kupno alufelg w kolorze czarnym z białem rantem.
Zapraszam do komentowania i oceniania w sumie jak by nie patrząc nowego nabytku...
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
adario38 [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-13, 20:05
Wszystko ladnie,pieknie,ale nie mogl bym chyba patrzec na takie zegary
swierzak
Auto: Chevrolet Aveo 2011,
Imie: Michał
Wiek: 38 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 43 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-13, 20:06
można sie przyzwyczaić, w poprzednim miałem pośrodku zegary a w tym jest idealnie i dość kontrowersyjnie
Bujny Grupa Dolnośląska I'ma launch mah Lanoz!Yarr!
Jak się to 1.2 odpycha? W sumie dosyć mały silniczek jak na to autko.
Ogólnie Aveo tej generacji mi sie nardzo podobają zewnetrznie, zwłaszcza przód. Wyposażenie pod wzgledem bezpieczeństwa też mają fajne. Jest jedno ale - to co zrobili z licznikiem woła o pomste do nieba...
Biały mu pasuje
Release the Kraken!
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2012-05-13, 20:07
Te nowe avea są masakrycznie piękne. I nawet motocyklowe zegary nie rażą aż tak bardzo. I super wygląda biały z czarnymi wstawkami.
Ciężko jest lekko żyć...
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
adario38 [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-13, 20:08
Moim zdanie ktos przesadzil z tym budzikiem-reszta jest jak najbardziej w porzo,ale ten szczegol-przerost formy nad trescia
swierzak
Auto: Chevrolet Aveo 2011,
Imie: Michał
Wiek: 38 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 43 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-13, 20:10
silnik nawet daje rade, myslalem o wersji z tym ciut mocniejszym silnikiem ale w sumie potrzebuje bo w trasy i tak służbówka latam, a ten stoi sobie i po mieście smiga, jest jak najbardziej w porzadku
Te nowe chevrolety są coraz ładniejsze, a nowe Aveo to naprawdę fajne autko. Oglądałem podobnego na premierze w Bydgoszczy. Gratuluję pięknego autka i bezawaryjności.
Bujny Grupa Dolnośląska I'ma launch mah Lanoz!Yarr!
Tak właśnie myślałem, że 1.2 to niestety ale do miasta tylko sie zdaje.
Z opinii krążących podobno 1.6 w najwyższej wersji ma fajne potencjał
Release the Kraken!
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2012-05-13, 20:47
nie wielu z Was pewnie wie, że nowe Aveo ma tak silne wspomaganie kierownicy że bardzo trudno utrzymać to auto przy prędkości 100 km/h na obranym pasie .. trzeba mocno trzymać kierownicę, nawet delikatny ruch kierownicą powoduje że jesteśmy na sąsiednim pasie, to największa moim zdaniem WADA tego auta. odbyłem przejażdżkę zarówno 1.2 jak i 1.4, silnik 1.4 jest zdecydowanie fajniejszy, wersja sedan ma inne zawieszenie, wersja hb jest pod tym względem 2 kroki do tyłu, wersję hb prawie na obwodnicy krakowskiej w poprzek postawiłem. druga rzecz: nie rozbijasz sobie kolana o deskę z prawej strony (w kontekście położenie kierownicy a wysokość fotela kierowcy) - koszmar dla mnie.
silnik z HOPLA ... na tej samej płycie podłogowej powstanie nowa Corsa, także dostęp do części bardzo swobodny
swierzak
Auto: Chevrolet Aveo 2011,
Imie: Michał
Wiek: 38 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 43 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-13, 21:06
nie zgodze sie z toba jeśli chodzi o utrzymanie kierownicy przy predkosci 100 km/h jechałem szybciej nawet zdecydowanie...i zadnych problemów nie miałem, na spokojnie można trzymac jedna reką bez zbednej siły., odbywałem przejażdzke samochodem z silnikiem 1,2 i 1,4, zalezy dla kogo sedan jest fajniejszy, ja wolałem kupić HB, nie obijam sobie kolana, akurat kiedy robiłem zdjecie stałem na światach w pozycji ze tak to nazwe pół leżacej, ze wzgledu na to iz jest mi w ostatnim czasie zdecydowanie wygodniej jezdzic, co do mojego poprzedniego samochodu to wtedy obijałem sobie kolano, natomiast teraz jest o niebo lepiej. Na obecna chwile dostęp do czesci jest bardzo swobodny, bo to jest płyta podłogowa corsy która obecnie jest na rynku
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2012-05-13, 21:11
mogę się mylić ... ale płyta jest chyba z nowej corsy .. ta która dopiero wejdzie do sprzedaży ? bo tak mi diler mówił, że na płycie AVEO powstanie Corsa.
odbyłeś jazdę zarówno hb i sedanem, odczułeś różnicę w pracy zawieszenia i ukł. wspomagania ? pytam bo Ja to czułem, gazety też tak piszą, także jest pełna zgodność z mojej strony.
powodzenia w eksploatacji
swierzak
Auto: Chevrolet Aveo 2011,
Imie: Michał
Wiek: 38 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 43 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-13, 21:15
mi diler mówił ze aveo jest na płycie podłogowej corsy która jest obecnie w sprzedaży, potwierdzał mi to równiez dyrektor salonu oraz znajomy który pracuje w Oplu, jesli chodzi o sedana i hb fakt faktem równią sie zawieszeniem ale jesli chodzi o układ wspomagania to może delikatna rówznica jest ze wzgledu na to iz sedan jest wiekszy, dla mnie do miasta jest to doskonały samochod, niczego mu nie brakuje