Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2012-05-17, 12:47 [Lanos] stuki z tułu a luz dolnej poduszki sprężyny
Witam rok temu wymieniałem sprężyny + poduszki.
Od pewnego czasu coś mi bije z tyłu na zakrętach.
Zrobiłem oględziny i zauważyłem luz pomiędzy dolną poduszką sprężyny a metalowym mocowaniem co widać na foto?
Czy to może być przyczyną stuków? I dlaczego jest ten luz i jak go zlikwidować?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-05-17, 13:38
to raczej nie tłucze, sprawdź czy nie ma luzu na mocowaniach amorów
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
może to gniazdo stalowe sprężyny jest pęknięte, innej opcji nie widzę
Gniazdo metalowe sprężyny nie jest przynajmniej od widocznej strony pęknięte ale skoro ta guma nie dochodzi to może jest skrzywione da się je wymienić jak co?
Amortyzatory tylne mają 75% brak wycieków
a możliwe to że to przelewające paliwo w baku dawało taki dźwiek??
Czyli chodzi o to że mogą być uszkodzone te tuleje tak?
Jest opcja to jakość sprawdzić i ?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-05-17, 19:04
widzę żeś ślepy, stabilizator wchodzi wewnątrz belki, popatrz dokładnie na ten rysunek a nie zadawaj pytań bo wszystko z niego wynika tuleje wchodzą zupełnie gdzieś indziej niż stabilizator
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
widzę żeś ślepy, stabilizator wchodzi wewnątrz belki, popatrz dokładnie na ten rysunek a nie zadawaj pytań bo wszystko z niego wynika tuleje wchodzą zupełnie gdzieś indziej niż stabilizator
czyli do sprawdzenia guma 33 tylko czy może być coś jeszcze?
a stabilizator przykręcony na śrubach czy tez są tam jakieś tuleje jeszcze?
co trzeba zdemontować zeby ją wymienić?
stifff napisał/a:
Do wymiany nr 18 z rysunku powyżej. ( zerwane tuleje met -gum)
No RIPER twierdzi że nie
Ostatnio zmieniony przez wojmat89 2012-05-17, 19:33, w całości zmieniany 4 razy
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-05-17, 19:23
33 jest to guma poprostu wciśnięta i musi tam być, śruby stabilizatora nie mogą być luźne i na tym koniec sprawdzenia, stifff może mieć sporo racji jeżeli chodzi o tuleje
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw