Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Dzisiaj mechanik założył mi nową pompe paliwa do Lanosa. Mam takie pytanie. Pompa miała kosztować 180zł, ale okazało sie po przywiezieniu , że tyle kosztuje pompa do silnika 8 zaworowego a do mojego 1,5 -16 zaworowego kosztuje prawie 300zł.Chodzi mi o to czy rzeczywiście tak kosztuje ta pompa do mojego auta ( znajomy prowadzi sklep motoryzacyjny i on mi załatwiał tą pompe) bo widzialem na Allegro pompy za dużo mniejszą kase. Czy wogóle warto kupić taką tańszą ?Może ktoś miał już jakieś doświadczenia w tej materii. Stara padła po przejechaniu 80 000km.Nie wiem czy to dużo czy mało ? .Oczywiście nigdy nie jeżdziłem na rezerwie. Mam założony LPG.Pozdrawiam.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-07, 07:37
W pompach paliwa do Lanosa i innych daewoo nie ma podziału na 8V i na 16V
Ja kupilem kompletna pompe paliwa za 180zl. Po wymianie wskaznik poziomu paliwa nie pokazuje poziomu paliwa (a wiec cos z plywakiem pompy sie dzieje) i nie dziala kontrolka rezerwy. WIec jednym slowem pompa jest walliwa. Dzialac dziala, ale plywak prawdopodobnie zachacza gdzies o zbiornik i nie opuscza sie ponizej 1/4 baku.
Tak to jest jak sie oszczedza. Mechanik proppnowal mi pompe oryginalna za 300zl. Ale ja wolalem sam sobie kupic tanio w sklepie..:/ Teraz znow musze wymienic (po 3 miesiacach uzytkowania) bo juz nieraz dzwonilem po ojca by mnie wzial na hol bo zabraklo mi paliwa a ja nie wiedzialem nawet kiedy.. Poza tym pompa juz raz sie zalacza raz trzeba kilka razy kluczykiem obrocic by sie zalaczyla.. Wiec pewnie jej koniec nadchodzi.
gosiaja [Usunięty]
Wysłany: 2008-06-05, 08:37
nie polecam jeździć lanosem na rezerwie
z tego co doświadczyłam to ma taką wadę że jak się jeździ na rezerwie to trzeba pompę paliwa wymieniać.
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-06-05, 08:49
Po prostu rezerwa nie jest do jeżdzenia. Kontrolka to jest informacja że trzeba zatankować. I tak ją nalezy traktować.
Miałem kolege, który jeżdził dwa dni na rezerwie a potem pukał w deskę "bo może jeszcze zgaśnie"
Tzn, ja nawet nie wiem kiedy jezdze na rezerwie:P Teraz musze sie sugerowac licznikiem, tzn obstawiam ze spala 10l/100km i jak leje np 23 litry to zeruje licznik i przejezdzam tak 230km.. Ale nie zawsze sie to sprawdza bo spalanie jest inne w trasie, inne w luznym miescie a inne w korkach.. Dlatego juz nieraz stanalem na skrzyzowaniu bez paliwa;p
Pompe kupowalem w jednym z warszawskich sklepow w ktorym juz nie kupie wiecej:p Nawet mechanik po wymianie mowil ze ona jest troche dluzsza od oryginalnej.. Ale myslalem ze jak dziala, samochod jezdzi to jest ok.. I tak myslalem do pierwszego stania z powodu braku paliwa:p
Gorzej jak okaze sie ze wezme pompe oryginalna za 300 i tez bedzie lipa..:/
rafał czacza
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 1
Wysłany: 2009-07-20, 21:32
witam
panowie widze ze nie macie pojecia jak to działa , kazde auto tego typu ma dopompowywanie działa to tak ze po wlączeniu kluczyka słychac krutki szum i cuk dopompowywane jest paliweo do wtrysku pompa zawsze działa a zwłaszcza przy instalacji gazowej powinna działac dlatego ze STUDZI WTRYSK wyłaczenie pompy palliwa przy pracy gazu jest debilizmem do potegi
w razie pytan 793687810tylko p[rosze zeby skodziaże nie dzwonili bo debili nie znosze
jak masz skode jestes dep
pozdrawiam
weeider Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 122
A jak ci wskazówka nie pokazuje to wyciągnij pompę z baku odepnij zawleczkę z plywaka i tam przy płytce są dwie blaszki styki odegnij je lekko na zewnątrz i przeczyśc delikatnie... Będzie OKI
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2009-07-20, 22:34
rafał czacza, ostatni post tego tematu to 06-06-2008, w archeologa się bawisz
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-07-20, 22:42
Yoshi napisał/a:
rafał czacza, ostatni post tego tematu to 06-06-2008, w archeologa się bawisz
nie dosc ze dzis mam mega zabawny dzien to jeszcze przeczytalem Twoja odpowiedz do forumowicza i prawie padlem na glebe ze smiechu forumowicze nie sypiają po prostu ostatnio
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw