X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] wolno schodzi z obrotow

Autor Wiadomość
wilku154

Auto: Lanos 1,5
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 70
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-05-19, 14:24   [Lanos] wolno schodzi z obrotow

lanos to 98r se. przepustnica wyczyszczona krokowy rowniez przewody sprawdzone lewe powietrze wyeliminowane. To juz zrobilem do tej pory a teraz o objawach. Auto po odpaleniu i wyregulowaniu sie na obrotach schodzi do 1200 czasem nizej ale problem w tym ze po lekkim przygazowaniu wchodzi na obroty blyskawicznie ale juz w dol nie specjalnie noga juz dawno z gazu zdjeta a on dopiero spada. Czego szukac albo co sprawdzic panowie prosze pomocy !!!



wilku
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Inka
Grupa Śląska
nieuchwytny cel...


Auto: lanos 1,5
Imie: Ewelina
Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2010
Posty: 1132
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-05-19, 18:30   

przepustnicę czyściłeś na stole czy w aucie ??



Piratem drogowym sie nie rodzi, Piratem drogowym sie umiera!!!

http://daewooforum.pl/temat31487.html
 
 
 
wilku154

Auto: Lanos 1,5
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 70
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-05-20, 15:37   

czyszczony w aucie bez zdejmowania ale chyba trzeba bedzie go zdjac i porzadnie wykapac. jesli to faktycznie to pozostaje godzinka roboty i 100zl w kieszeni bo tyle u mnie wolaja za czyszczenie.



wilku
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2012-05-20, 18:29   

wilku154 napisał/a:
czyszczony w aucie bez zdejmowania ale chyba trzeba bedzie go zdjac i porzadnie wykapac. jesli to faktycznie to pozostaje godzinka roboty i 100zl w kieszeni bo tyle u mnie wolaja za czyszczenie.



dokładnie, musisz wyjąć przepustnicę i dobrze wyczyścić podciśnienia, gniazdo krokowego i samego krokowca



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Sorcerer


Auto: Lanos SX 1.6 16V '99 (sedan)
Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 730
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-05-20, 19:50   

wilku154, nagraj może film?
Bo z tego co piszesz, to u mnie też tak jest i moim zdaniem w Lanosach jest to normalne. Chyba, że nie miałeś tak wcześniej?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
adario38
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-20, 21:42   

I w nexii tez tak jest-dosc wolno schodzi z obrotow(okolo trzy sekundy),golf po puszczeniu gazu natychmist (dla porownania).Chyba juz sie przyzwyczailem choc to irytujace zjawisko :myśli:
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-21, 08:10   

Bo ja wiem czy takie normalne :)
Ja u siebie nie mam żadnych problemów ze schodzeniem z obrotów po odpowiedniej regulacji LPG.
Na PB natomiast nigdy nie było takiego problemu.

Przepustnicy nigdy w życiu nie czyściłem, krokowca też.

Opiszę jak to wygląda u mnie.
Schodzenie z obrotów sprawdzam dopiero po zagrzaniu auta a nie tuż po odpaleniu. Zauważyłem, że dopiero po około 50 czy 60 stopniach gdy AFR się stabilizuje na 14.7 (bo u mnie do tej wartości temperatury jest w przedziale rosnącym od nawet ~8 do ~13.5) można coś patrzeć i wyciągać wnioski.
Jeżeli obroty zatrzymują się na 1200 to jeszcze jest nieodpowiednia temp.
Autko rozgrzane powinno schodzić od ręki do ~850 na postoju. Czasami przywiesi się 1200 ale to powinno po dosłownie 1-3 sekundach zaliczyć jałowe.
Przy toczeniu się "ledwo ledwo" 1200 to jest jak najbardziej rzecz która nie powinna powodować specjalnego zaniepokojenia.
Na zimnym silniku może się pojawić też podwyższony kąt wyprzedzenia zapłonu co również spowoduje wzrost RPM na postoju (nasze 1200).
Do tego sam fakt, że wtryski uruchamiane są JUŻ przy 1500 obrotach - przynajmniej w moim przypadku.

Inna sprawa, że na przykład w Daci Logan obroty też dosłownie w sekundę lecą na 850...

Sprawdź położenie przepustnicy regulowana śrubką ;)
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2012-05-21, 08:59   

emil477 napisał/a:
Sprawdź położenie przepustnicy regulowana śrubką ;)


dobry żart, tam się nic nie reguluje



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-21, 10:11   

RIPER napisał/a:
emil477 napisał/a:
Sprawdź położenie przepustnicy regulowana śrubką ;)


dobry żart, tam się nic nie reguluje

A jednak warto sprawdzić, czy przepustnica się domyka odpowiednio, czy właśnie owa "śrubka" (lepiej? :P ) jej nie blokuje.
Wiem, że u mnie po lekkim jej wkręceniu silnik baaardzo leniwie z obrotów schodził (głównie na LPG)

Edit:
No chyba, że kolega wilku da sobie głowę obciąć, że nigdy nikt się tam niczego nie dotykał.
Tylko pytanie, czy da?
Przyczyn może być kilka, może być faktycznie przepustnica a może być sygnał TPS, może być przycinający się krokowiec, może być czujnik MAP, może być potrzebna regulacja obrotów biegu jałowego a może coś zwaliło się z EGR?
Ja u swojego prawie 14 letniego auta nigdy nie czyściłem i nie zaglądałem do przepustnicy i wszystko działa normalnie. BA! żaden poprzedni właściciel nic z tych rzeczy nie robił i rękę dam sobie za to chlapnąć.
A na forum wystarczyło poczytać, jak to ludzie wyczyścili przepustnicę, to albo zmarnowali popołudnie albo po tygodniu było to samo. Jak dla mnie rozwiązanie średnio rozwiązujące problem.
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2012-05-21, 14:39   

emil477 napisał/a:
A na forum wystarczyło poczytać, jak to ludzie wyczyścili przepustnicę, to albo zmarnowali popołudnie albo po tygodniu było to samo. Jak dla mnie rozwiązanie średnio rozwiązujące problem.



wystarczy to zrobić prawidłowo i jakoś problemów nie ma, a nie bazuje tylko na swoim aucie a na wielu które robiłem i jakoś wszystkim wszystko działa, oczywiście pod warunkiem że to wina przepustnicy



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt