Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2012-06-01, 19:19
Wpisać sonda lambda i czytać.Tam dowiedziałem się jak domowym sposobem sprawdzić sondę.Więcej nie badałem .Jaki Ty masz problem że szukasz odpowiedzi.Ja praktycznie nie jeżdżę na Pb (check) ,gaz załancza przy 30*C.Po upewnieniu się że bierze wodę do wydechu straciłem zainteresowanie sondami.Mokre spaliny załatwią każdą sondę , jak i jej pomiary.Tutaj jakiś komputer może pomoże, zczytanie błędów zamiast wymiany połowy silnika.Poczytaj ,sonda lambda to część elektryczna to i forum odpowiednie .Sonda nazywana jest 1voltową ponieważ zakres jej pracy wynosi 0-1V.Czy twoja jest _____ nie wiem.Dowiedziałem się jednego--warto inwestować w oryginał (używany sprawny) , nie podróbę .Przez głowicę nie potwierdzam ,na sondzie 1 ,która stała na pół volta jeździłem w miarę normalnie (zima 14ł/100km LPG , teraz niewiem ).W sobotę mam mieć nową zmierzę to podam , choć kojarzą mi się podobne wyniki jak Twoje 0,7V na nowych za ~`80zł.
edit.
sonda pracuje pełnym zakresem ponad 0,9V przy puszczeniu gazu po przygazowaniu, na wolnych ok. 0,55V.mierzone na samej sondzie (sonda-kabel)
bo się kupuje oryginał a nie pozornie oszczędza kupując zamiennik płacąc tym samym dwa razy ...
Jakbym miał kupować wszystkie oryginalne części to jeździł bym rowerem:) A na szczęście są jeszcze jakieś zamienniki(do tej pory nigdy mnie nie zawiodły) i używane podzespoły:)
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2012-06-12, 17:00
premyslawek000 napisał/a:
RIPER napisał/a:
bo się kupuje oryginał a nie pozornie oszczędza kupując zamiennik płacąc tym samym dwa razy ...
Jakbym miał kupować wszystkie oryginalne części to jeździł bym rowerem:) A na szczęście są jeszcze jakieś zamienniki(do tej pory nigdy mnie nie zawiodły) i używane podzespoły:)
ja też nie zamierzam .na razie. dwie padły tanie były/prawdopodobnie załatwiła je głowica/teraz trenuję FAE za 90. bez sondy spalanie do 13l/100km mieszanej . z sondą poczekam aż się zatankuję / dużo w zbiornikach .mam wrażenie że wskazówka przychamowała.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-06-12, 17:04
wytłumaczcie mi jedno, po co Wam auta jak uprawiacie takie druciarstwo które do niczego poza przykrymi konsekwencjami nie prowadzi ?
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw