X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Mody silnika

Autor Wiadomość
waluś
warmia - mazury


Auto: Tico 99r.
Imie: Radek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 642
Skąd: Ogrodzieniec ( NIL )
Wysłany: 2012-05-31, 18:32   [Tico] Mody silnika

Chciałbym zamontować w swoim tico ostry wałek rozrządu, są takowe dostępne w sklepach:)tylko pytanie do Was, czy to dobry pomysł? I chce założyć stożek, ale oryginalny dolot zmienić żeby nie mieć pod maską "patelni" a ładnie wypolerowaną pokrywę zaworów i prezentujący się dolot... Myślę również o wycięciu kata, a zamiast niego wsprawać "bańke" podobnych rozmiarów żeby na przeglądzie wyglądało jak kat;) co sądzicie o tym?



Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
KsiadZ
Grupa Mazowiecka
ZakoN SquaD


Auto: Lano$ Octavia II FL
Imie: OrgAnizEr
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 4178
Skąd: WarszawA
Wysłany: 2012-05-31, 18:46   

waluś, temat walkowany setki razy, mowisz o walku a jak kondycja silnika.
walkow raczej nie dostaniesz, o polerce pisales juz w innym dziale, uzyj szukajki



TRANSPORT mały wawa cały-kraj
Główny LAIK w tym temacie...
149.5KM/208.3NM
 
 
 
waluś
warmia - mazury


Auto: Tico 99r.
Imie: Radek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 642
Skąd: Ogrodzieniec ( NIL )
Wysłany: 2012-05-31, 20:27   

Kondycja silnika ok:)nic nie cieknie, nie sutka itp:)świeżo wymiana oleju i filtrt, w skrzyni też, filtr powietrza. Uszczelki pod pokrywa i głowica nowe. Nowa pompa paliwa, nowe przewody, kopułka, świece. Więc silnik jest ok. Przygotowałem go tak po to by moc zrobić jakieś mody:)



Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
 
 
 
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 752
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2012-05-31, 21:03   

Tico jest specyficznym silnikiem jak pewnie wiesz ;) Dolot jako taki sam za wiele nie daje, do tego potrzebny jest wydech.

Sportowy wałek rozrządu to też tylko część modzenia.

Lepiej te pieniądze zainwestować w zrobienie mechaniki na cacy, jakieś porządne hamulce i zawieszenie ;)
 
 
waluś
warmia - mazury


Auto: Tico 99r.
Imie: Radek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 642
Skąd: Ogrodzieniec ( NIL )
Wysłany: 2012-05-31, 21:35   

No dobrze mówisz :) ale jednak troszku mocy chce dodać swojemu szerszeniowi;) wydech owszem też chce zmienić ale jutro trochę później bo fundusze są lipne:( myślałem żeby oddać głowice do przerobienia, i wstawić większe zawory.
A co do hamulców i zawieszenia masz jakieś propozycje? Nad hamulcami myślałem wybrać brembo, czterotłoczkowe :)



Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2012-05-31, 21:54   

waluś napisał/a:
Nad hamulcami myślałem wybrać brembo, czterotłoczkowe


wybacz ale właśnie stwierdziłem, że jesteś mitoman :głupkowaty: zaciski czterotłoczkowe w tico ?? :lol:

jak chcesz zrobić coś dobrego dla auta to przywróć serię, której jak mogę się założyć nie trzyma, a nie zajmujecie się modyfikacją silnika z którego da się wyciągnąć wielkie G i hamulcami które w tym aucie nigdy nie zaistnieją



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4072
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-05-31, 22:09   

0.8T pionierski projekt :D Bo z N/A to jak ktos pisal grebanie w g*wnie. A uturbic ozna wszystko tylko sama turbina przekroczy wartosc silnika a calosc kilkukrotnie wartosc Tico :P



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
waluś
warmia - mazury


Auto: Tico 99r.
Imie: Radek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 642
Skąd: Ogrodzieniec ( NIL )
Wysłany: 2012-06-01, 07:06   

A kto tu mówi o uturbieniu tico? Każdy chyba wie że to się nie opłaci. RIPER A z tymi hamulcami fakt może przesada że czterotłoczkowe. Ale na pewno będą brembo, bo właśnie to ma hamować porządnie, żeby nie było lipy jak będzie trzeba nagle przycisnąć pedał



Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
 
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2012-06-01, 08:00   

Hamulce to nie tylko tarcze brembo bo one jak już czytałem wiele razy już nie sa takie dobre jak dawniej. Pewnie wcale nie gorsze są mikody. Ale opony więcej dają niż jakieś tam tarcze. Sam sprawdziłem na własnym przykładzie. Dobre continentale na felgach 13 od razu robiły różnice. Nawet oponki polskie Kelly ST 145/70 hamowały jak szalone nawet na mokrej nawierzchni. więc to najprostszy i najlepszy sposób na poprawę hamulców w tico.
 
 
 
KsiadZ
Grupa Mazowiecka
ZakoN SquaD


Auto: Lano$ Octavia II FL
Imie: OrgAnizEr
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 4178
Skąd: WarszawA
Wysłany: 2012-06-01, 08:28   

waluś, poszukaj watku bartusia on mial ladnie zrobione tico i raczej szedlbym w wyglad bo nic innego z tego nie ukrecisz :piwo: powodzenia



TRANSPORT mały wawa cały-kraj
Główny LAIK w tym temacie...
149.5KM/208.3NM
 
 
 
waluś
warmia - mazury


Auto: Tico 99r.
Imie: Radek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 642
Skąd: Ogrodzieniec ( NIL )
Wysłany: 2012-06-01, 10:24   

No ja już myślałem nad alu 13 ale jaki profil opony? Tak żeby prędkościomierz nie oszukiwał, bo przecież jak się zmieni promień koła to będzie źle wskazywał. A u was jak to jest z tymi trzynastkami? Jakie profile opon macie? Dobrze prędkość wskazuje?



Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 180 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22065
Skąd: WT
Wysłany: 2012-06-01, 11:07   

Drogi Radku...
Wystarczy poszukać w odpowiednim dziale. Na wszystkie Twoje pytania są już odpowiedzi na forum.
Poszukaj jak KsiadZ już powiedział.
Do tego w temacie o silniku pytasz o koła :pomocy:




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4132
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2012-06-01, 19:59   

Dobra to moze ja teraz coś naskrobię
Stożek- Da zarombiste przyśpieszenie oraz silnik będzie wolniej schodził z obrotów przy zmianie biegów , ale tylko wtedy gdy będzie dobrze ustawiony gaźnik, u mnie były odczuwalne zmiany bez ustawiania gaźnika.
I niech nikt nie gada głupot że stożek w Tico nic nie da dopóki nie założy i nie ustawi gaźnika (o ile to konieczne)
Turbina-koszta są różne. Wyspawać nowy kolektor z kopytem na turbo, Założyć Manual Control Boost, Do tego wskaźnik, smarowanie i można doładować max 0,3 bara, bo jak więcej to wydmuchuje uszczelkę z pod głowicy.
Na tak mały silnik to 0,3 bara da moc :D
Do tego turbinka przewody i chłodnica powietrza. Dobrze się pokręcić i w dobrym stanie znajdziesz na złomie
Hamulce- brembo padło na jakości. Lepiej nawiercane i nacinane wraz z klockami koszt kompletu ok 200zł
Wydech- Katalizator to puszka bezpośrednio przykręcona do kolektora wydechowego. Jego się odkręca i praktycznie wystukuje i zakręca pustą baniuszkę. Na środku masz tłumik środkowy, wspawaj strumienice lub po prostu rurkę. Końcowy kup dedykowany ultera lub rozetnij stary wytnij bebechy i zaspawaj, zostaw pustą puszkę, nie będzie głośny a osiągi się na pewno poprawią (sam mam tak zmodzone)
Koła- możesz nawet wsadzić 14" na oponach 185/55 (jak u mnie)
silnik- małe dłubanka i efekt dobry to: Zaślepienie EGR,i wyrzucenie puszki powietrza dodatkowego :D
Tyle moich wypocin :cfaniaczek:



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
waluś
warmia - mazury


Auto: Tico 99r.
Imie: Radek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 642
Skąd: Ogrodzieniec ( NIL )
Wysłany: 2012-06-01, 20:45   

Thx inglesjas. A jak u Ciebie z tymi kołami? Da się kręcić ? Tzn czy nic nie ociera o nadkola? I czy przy takich oponkach prędkościomierzem, nie oszkukuje? ;) tak wgl to odeszlismy trochę od tematu postu ;)



Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
 
 
 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4132
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2012-06-02, 11:47   

Ja wyrzuciłem nadkola i będę dorabiał coś innego, aby nie bryzgało wodą i błotem na kable, drzwi i lampy
Przy skrętach lekko ociera. Ale niewiele i nie słychać jak nie ma nadkoli.
Prędkościomierz?? nie sprawdzałem czy oszukuje.
Na dołkach lekko obciera więc trzeba pozaginać ranty i lekko wypchnąć błotniki jak to robił albertdz
I będzie gitara.



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt