Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
na początek chciałem zaprezentować zdjęcia wydaje mi się serii choć nie jestem pewien na sto procent bo coś mi za bardzo siedzi
Pojemność silnika - właściwie nie jestem pewien fabryka 1.5
Liczba koni - właściwie nie wiem fabryka 103 ?
Rocznik - 1999
Modyfikacje (jeżeli są)
Styling - będzie widać na kolejnych fotach
Tuning Mechaniczny - kompletny remont silnika + głowica GT, wydech 2 by MGMotorsport z nierdzewki
Wnętrze - seria
Car Audio - jest i gra
Zawieszenie / Hamulce - H&R + Koni Sport / obecnie mikoda GT plus zaciski, klocki ATE
Plany - brak, co mi wpadnie do głowy to się nie planuje a realizuje, w trakcie realizacji są teraz przewody w oplocie HEL i poliuretan na przód ..
ogólnie będę temat rozbudowywał i rozpisywał więc zmiany będą na bieżąco za parę chwil dodam jeszcze trochę fot z opisami a reszta wyjdzie w praniu
aha tutaj link do ankiety, tak co by się ludzie mogli pośmiać z tych co się tak niemożliwie z powodu banalnej ankiety spinali i hodowali wrzody i inne dolegliwości
głowica po zrobieniu, chyba jeszcze przed powiększeniem dolotu i wydechu, wszystko zebrane do maksimum
to by było na tyle tego co było ...
tu coś na alu bo człowiekowi żyć nie dacie tutaj są fotki z jeszcze nie ściemnionymi lampionami i z fabrycznym zderzakiem przód, który teraz jeździ u Figura
a więc kontynuując, nawrzucam trochę fot tego co było robione
wiązkę się robiło, jak to w każdym DU jest wadliwa
było też sprzęgło jak się poddało
z czasem ku mojemu zdziwieniu pękła mi belka a kilka dni wcześniej udałem się z Inką w celu zakupu sabowej nie wiedząc że moja się kończy
cośtam o hamplach
gumki zeszłosezonowe, T1R jak zawsze nie polecam, nowe są dużo lepsze
cośtam się z zawiasem robiło i się skręciło więc lanos skacze jak pingpong
wgięte talerzyki to niby oryginał, a ostatecznie jeżdżę na starych co polecam wszystkim
i jakieś tam pierdoły typu nowa skrzynia, nagrzewnica itd
nie wszystko tak do końca udało mi się ułożyć chronologicznie ale myślę że to mniej istotne
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
oj jak na taki długi czas czekania na temat o Twoim aucie to się nie postarałeś a lanek jak każdy piękny ^^ a od Ripa to status legendarnego chyba powinien dostać