X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Zmiana instalacji

Autor Wiadomość
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-27, 19:12   Re: Zmiana instalacji

Michaell90210 napisał/a:
Witam !
Stzrela mi samochód na gazie lanos 1.5 16V, jest to II generacja, nie chce ładować pieniędzy w cześci bo to jest studnia bez dna. Moje pytanie brzmi czy jak przerobie instalacje na sekwencje to nie bedzie strzałów ?? ??? Dziękuje


Tak.
Albo jak prawidlowo ustawisz obecna instalacje i zadbasz o uklad zaplonowy i dolotowy to tez ich nie bedzie.
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-27, 19:19   

Michaell90210 napisał/a:
Wymieniłem świece, filtr powietrza, przewody zapłonowe, filtr gazy , regulowałem mieszanke i dalej to samo


Widocznie,ktoras z tych rzeczy nie jest wlasciwa.Parownik ile ma?Moze juz regeneravcja mu sie nalezy.

Btw piszesz,ze nie chcesz pakowac w niego kasy.A chcesz zmieniac instalacje czyli wydac ok 1tys-1200zl (robiac samemu),albo dajac jeszcze wiecej (jesli ma zrobic to zaklad)?
Bez sensu.
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-27, 19:22   

Michaell90210 napisał/a:
A jaką mam pewnosć ze jak wymienie parownik to będzie dobrze ?


Taka,ze jesli to jego wina to bedziesz mial rozwiazany problem.
Proponuje poszukac nawet na tym forum polecanego zakladu lpg i tam sie udac.Zaoszczedzisz czas i nerwy.
A jaki masz sterownik aktualnie?
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-27, 19:27   

Michaell90210 napisał/a:
Nie mam pojęcia


A skad jestes?
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-27, 19:38   

Michaell90210 napisał/a:
Białystok


Napisz do tego uzytkownika,powinien ci pomoc wskazac dobry zaklad
http://daewooforum.pl/profiles/2253.html
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-27, 19:54   

Michaell90210 napisał/a:
Dziękuje.

[ Dodano: 2012-06-27, 20:46 ]
Ale jak mam wypalone gniazda zaworowe to i na sekwencji chyba bedzie strzelał, co ? chociaz lanos ma 120 tys km przebiegu


To zalezy jak bardzo zle byla ustawiona instalacja,zeby moc mowic o wypaleniu ewentualnym.Ale nawet jesli by tak bylo,to najpierw naprawilbym glowice,a pozniej prawidlowo ustawil instalacje.
A ile ci pali teraz gazu przy jakiej typu trasie (miasto/trasa).Czujesz,ze samochod jest slaby?
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-27, 20:04   

Michaell90210 napisał/a:
trasa miasto to jakies 8-9 litrów na 100 km, za 30 zł robie 120 km gdzies. samochód dobrze idzie .


No to niby w widelkach sie miesci.Trzeba by spr. jak wyglada oscylacja sondy podczas jazdy.Ale swiece/przewody/filtr powietrza jakich firm?
Moze sie okazac,ze nowe w przypadku lanosa (jesli uzyjemy materialow niewlasciwej jakosci) nie daja gwarancji poprawy.
Ale i tak z mojej strony szczerze wybralbym sie do dobrego gazownika,koszt bedzie nieporownywalnie mniejszy niz ladowac sekwencje.
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-27, 20:09   

Michaell90210 napisał/a:
Swiece ngk przewody tez ngk sonda ngk


No niby dobre (chociaz na forum wiele osob narzekalo na aktualne wyroby ngk)

Strzaly wystepuja podczas ruszania przy jakiejs konkretnej sytulacji?Obudowa filtra powietrza szczelna tak jak i rura idaca do przepustnicy?
Naprawde ciezko tak na odlegosc radzic,nie widzac zrzutow ekranu z programu.
 
 
 
Gordan


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Tomek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 325
Skąd: Warszawa Zachód
Wysłany: 2012-06-27, 21:26   

Pisałeś coś że regulowałeś mieszankę... sam to robiłeś czy ktoś kto się na tym zna?
Skoro auto idzie, i nie ma żadnych oznak szarpania, dławienia się itp, to obstawiałbym parownik. Wymiana w dobrym zakładzie to jakieś 400 zł z wężami i dwu letnią gwarancją.
 
 
Gordan


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Tomek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 325
Skąd: Warszawa Zachód
Wysłany: 2012-06-28, 22:33   

Podam Ci główne przykłady dlaczego strzela gaz...
Słabe przewody WN, Kiepskie świece, lipna cewka, zła mieszanka, wykończony reduktor bądź skopsany elektrozawór. Jeżeli masz możliwość to podmień cewkę, jeżeli problem dalej występuje, to wolałbym wymienić parownik za te 400-450 zł i mieć gwarancje na niego i z każdym problemem jechać to gazownika i go rozwiązywać w ramach gwarancji, niż wydać 1-1,5 tyś na nową instalacje i dalej nie być pewnym ile ona pochodzi. Pytanie jeszcze jak Ci ten gazownik regulował mieszankę, jeżeli wsadził tylko ręce pod maskę i powiedział że jest ok, to radze Ci zmień gazownika :)
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-30, 15:25   

Michaell90210 napisał/a:
Gazownik powiedział ze u mnie w samochodzie nie ma komputera od gazu ;( i nie moze go podłaczyc i ze przez to generlanie wszystko sie psuje, czyli mam najprostszą generacje gazu tzw. golas. Reduktor ma jakies 3 lata i mówił ze jest napewno w dobrym stanie. Zaproponował mi przerobienie na sekwencje za 1300 zł.


Ja bym wrzucil 2gen.Sam sobie ja zalozyl i ew. na regulacje do gazownika jechal.
Bo za 1300zl z robota to najtanszy kit montazowy czyli alaska i valtek ci wsadzi.
 
 
 
muchamaciej
Grupa Dolnośląska


Auto: DU Lanos "SE" - A15DMS
Imie: Maciej
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 930
Skąd: Wrocław/Kalisz
Wysłany: 2012-06-30, 16:05   

To może ja się wypowiem. Też męczyłem II gen. tyle, że u mnie wszystko było zaniedbane bo od 2004 roku nic nie zostało wymienione. Też zastanawiałem się co zrobić bo już mnie denerwowało pilnowanie przewodów, świec i ciągłe wymiany filtra i regulacje i ... założyłem sekwencje i jest świety spokój ;) za instalke dałem 1400 zł (BRC Sequent 24 na pełnym osprzecie BRC, cena taka bo po znajomosci, normalnie ok. 1600-1700zł wołaja za to) - i świety spokój jak narazie - przejechane ok 1000 km , wiadomo różnie to może być za jakąś chwile ale myśle, że mniej pier**** z sekwa niż II gen. i spokojniejsze auto. Jak chcesz spokoju - sekwencja, jak nie masz kasy to baw się II gen. ale do tych silników różnie to bywa w 1 aucie działa super w innym tak sobie;/




 
 
 
Gordan


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Tomek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 325
Skąd: Warszawa Zachód
Wysłany: 2012-07-05, 16:26   

Michaell90210 napisał/a:
Gazownik powiedział ze u mnie w samochodzie nie ma komputera od gazu ;( i nie moze go podłaczyc i ze przez to generlanie wszystko sie psuje, czyli mam najprostszą generacje gazu tzw. golas. Reduktor ma jakies 3 lata i mówił ze jest napewno w dobrym stanie. Zaproponował mi przerobienie na sekwencje za 1300 zł.


Chwila chwila... brednie kolego brednie. Ja mam też najprostszą instalacje gazową i po wizycie u gazownika na regulację i oględziny instalacji, powiedział że parownik jest na bank do wymiany, ale wyregulował. Jestem zadowolony i wszystko jest lux malina. Elegancko chodzi, przy klimie też, żyć nie umierać. Skoro taka instalacja była zakładana w normalnym zakładzie a nie u Heńka w szopie, to powinna hulać :cfaniaczek: No chyba że nie dbasz o świece, przewody wn i inne podzespoły przyczyniające się do złej pracy silnika na gazie.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt