Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Marka / Model - Daewoo Lanos
Pojemność silnika - 1,6 16v
Liczba koni - teoretycznie 106
Przelot: 247 000, silnika: 6000
Rocznik - 1999
Modyfikacje - brak
Styling - niestety seria
Tuning Mechaniczny: BYŁO
Było:
- Dolot zimnego powietrze Simota,
- kolektor 4-2-1, przelot 2" na dwóch tłumikach
- wtryski niebieskie od c20xe
Będzie:
Tajemnica JEST:
- Suchy stożek Amsoil
- Turbo z Astry J BorgWarner
- Wtryski 320
- Regulator ciśnienia paliwa
- DP 3", reszta wydechu 2.5" na jednym tłumiku PROEX
- Ecumaster
- Innovate AFR
- Zegary boost, EGT defi style
Wnętrze - brak
Car Audio - radio Panasonic + to co fabryka dała
Zawieszenie / Hamulce - Mikoda 284/270
Plany :
1. Założyć nowy silnik - zrobione
2. Zmienić wydech na bardziej przelotowy - zrobione
3. Dać na glebę
3. Założyć jakieś alufelgi - jest
4. Do poprawy prawy błotnik
Lanosa posiadam już od prawie dwóch lat. Przeżył już ze mną ponad 60 tysięcy morderczych katuszy. Większość ludzi która mnie zna uważa, że naprawdę trafił mi się idiotoodporny samochód
Fotki lanka:
A to mój najnowszy zakup :
Nowe fotki - grill na czarno
Wykres 12-10-2013
EDIT:
Test drive
Lanos vs Puma 1.7 125km
Lanos+ vs. Punto turbo + (mokra nawierzchnia moim sprzymierzeńcem )