Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2014-08-27, 15:33
Tak więc pełen entuzjazmu i chęci wymiany oleju wraz z filtrem udałem się na kanał do kolegi, który jeszcze zutylizuje pozostałość
Zadowolony zlewam, wymieniam, składam gdy nagle...
Wyciek płynu chłodniczego...Ech myślę jakiś króciec, wężyk...
Po nitce do kłębka trzeba było dotrzeć aż do pompy wody napędzanej paskiem rozrządu...
Oddało łożysko w pompie, skosiło płaszczyznę pracy paska, który zaczął się zsuwać. Przetarł obudowę i tylko dzięki niej pozostał na swoim miejscu
Auto zostało wczoraj rozebrane a z racji godziny musiało odstać do dzisiaj kiedy to udało się nabyć nowe elementy.
Zamontowana została pompa wody SKF, pasek rozrządu Contitecha oraz wielorowkowy gdyż zaczął pękać.
Tak to wyglądało po rzuceniu oka za osłonę rozrządu:
Wymieniony został także płyn chłodniczy oczywiście.
Rolka i napinacz po oczyszczeniu na testach obciążeniowych nie wykazały żadnych uszczerbków na zdrowiu.