Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Dobra kończę OT
sorr za SPAM jeśli takowy jest i przenieście tą rozmowę w 'luźne pogaduchy' bo to przecież ten dział (przynajmniej ja tak sądze) i ręka moda was nie sięgnie, albo na PW... Pzdr!
Galus Grupa Wielkopolska BDC & Slammers Squad
Auto: Był Daewoo Matiz, jest VW Golf MkI Cabrio
Imie: Maciej
Wiek: 33 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 592 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-04, 22:25
hmm... pewnie sie wyrobiła już manetka i nie odbija, nie przejmuj się tym ja mam tak od początku jak kupiłem golfa i nie narzekam, bo przyzwyczaiłem się do tego, że musze sam wyłączać kierunkowskaz, a idzie się do tego przyzwyczaic
Zapraszam do polubienia naszego fanpage'u na facebooku:
przebieg znikomy, a i tereny mi nie obce sądząc po blachach kolorek tez niczego sobie, co do montażu wspomagania, same części+ olej+ pasek+ustawienie zbieżności wychodzi śmiało kolo 500-600zl, trzeba doliczyc jeszcze mechanika jeśli sama nie montujesz lub ktoś znajomy. Wiem bo zakładałem, ale nie żałuje decyzji
pozdrawiam
Paweł
W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
liza_eliza [Usunięty]
Wysłany: 2012-07-06, 11:57
Na razie sie przyzwyczajam do braku wspomagania steyr, ale za pewne nie bawem zainwestuje w nie
pracuj wytrwale w pocie czola to nazbierasz monet na moda
P.S.
znalazlas juz prace ?
Ostatnio zmieniony przez .Em. 2012-07-06, 19:47, w całości zmieniany 1 raz
liza_eliza [Usunięty]
Wysłany: 2012-07-06, 18:29
Empty, no właśnie nie...
Galus Grupa Wielkopolska BDC & Slammers Squad
Auto: Był Daewoo Matiz, jest VW Golf MkI Cabrio
Imie: Maciej
Wiek: 33 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 592 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-06, 23:30
wspoma w matizie jest niepotrzebna jak juz sie przyzwyczaiłas to tym bardziej, u siebie musiałem do nieodbijajacyh kierunkow sie od razu przyzwyczaic ja np u siebie w Golfie nie mam wspomagania i już się przyzwyczaiłem też bez niego żyć, a jeździłem różnymi autami ze wspomaganiem, kiedyś jechałem również małym dostawczakiem któremu wspomaganie wysiadło to była jazda, wtedy jest masakra, żeby ukrecić kierownicą takim autem szczególnie na parkingu, a wynika to z innego przełożenia przekładni kierowniczej, a jeżeli chcesz zakładać już to wspomaganie, to zdajesz sobie sprawe, że musisz wymienić przekładnie kierowniczą, która tania nie bedzie, a do tego pompe wspomagania i przewody
Zapraszam do polubienia naszego fanpage'u na facebooku:
teraz wybierajac matiza szukałbym wersji z wspomaganiem tylko, głównie chodzi o komfort krecenia kołem kierownicy na postoju, zwłaszcza jak auto jest obciążone, bez wspomagania dla słabej kobiety to jest masakra. również podczas normalnej jazdy auto sie inaczej prowadzi, jak dla mnie w przypadku Matiza same + na rzecz wspomagania, no i bardziej trwała jest przekładnia kierownicza z wspomaganiem ja założyłem wspomaganie tylko z tego wzgledu ze org przekładnia bez wspomagania po 90kkm zaczeła stukac na elemencie który kosztuje grosze ale nie jest wymienialny.
W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
liza_eliza [Usunięty]
Wysłany: 2012-07-07, 16:16
No mi ręce po całym dniu wysiadają.. Ale jakoś jeszcze daję rade
Galus Grupa Wielkopolska BDC & Slammers Squad
Auto: Był Daewoo Matiz, jest VW Golf MkI Cabrio
Imie: Maciej
Wiek: 33 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 592 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-07-09, 13:54
steyr, zgodze się z tym, że przekładnie siadają w Matizach bez wspomagania, ponieważ mój matiz zaczynał mieć ten problem, a u Veroni w matizie. Przy okazji wymiany amortyzatorów, gdy na stacji diagnostycznej chciano ustawić zbieżność raz ją ustawiono, później próba drogowa, no i okazało się, że zbieżność znów się przestawiła i niestety nie była to wina końcówek drążków kierowniczych, tylko niestety samej przekładni, która już miała luzy dosyć duże i wymagała wymiany niestety :/ ale od razu po wymianie auto inaczej się zaczęło prowadzić . Jeśli chodzi o wspomaganie mi nie było potrzebne, bo ja się przyzwyczaiłem do auta bez wspomagania, i po przywyczajeniu mogłem krecić kierownicą jedna ręką bez problemu, nawet teraz w Golfie nie mam z tym problemu bo się poprostu przyzwyczaiłem, ale nie mówie wspomaganie dla kobiety jak najbardziej tak bo ułatwia manewry
Zapraszam do polubienia naszego fanpage'u na facebooku: