Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 350 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-07, 19:47 [Lanos] Wymiana wszystkich uszczelek po mechaniku partaczu.
Witam,
jakiś czas mechanik wymieniał uszczelnienia wszystkie w silniku i niestety spartaczył robotę.. olej wykapuje , leci po całym silniku i na wydech, przykra sprawa, zostawiam małe plamki ponieważ chce wymienić sprzęgło i gumy stabilizatorów , chce wyjąć silnik żeby wszystko porządnie zrobić,i moje pytanie jest takie co potrzebne jest mi , dokładnie jakie klucze , może jakieś końcówki do specjalnych śrub ,czego mam się spodziewać, ponieważ leci przy pompie olejowej muszę dać tam nową uszczelkę, pytanie jak ją zdemontować ?czy są z nią jakieś problemy?
co radzicie wymienić? w sensie wypisać listę, żeby potem 10 razy do sklepu nie latać bo muszę maila wysłać żeby mi w sklepie wszystko przygotowali, rozrząd świeży, tylko olej wymienię i filtr mam nadzieje ze panewki zdrowe , przy okazji będę oglądać dół i jak wygląda wymiana uszczelniacza przy cewce ?:P tam też mokro... mam wrażenie ze ten mechanik nie dawał uszczelek tylko masze uszczelniającą.... a i silnik 1.4 2000r., bez wspomagania tylko lpg
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
daw7007 Daw7007
Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 350 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-09, 14:18
Czy ktoś z forumowiczów dobierał się do silnika i może się podzielić doświadczeniem? czy jeszcze nie ma tu takiej osoby co by tym się zajmowała...? nie chce żeby się okazało ze nagle narzędzi jakiś konkretnych nie mam...
krzysiek8104 [Usunięty]
Wysłany: 2012-07-10, 21:51
Co do narzędzi to taki zestaw http://allegro.pl/klucze-...2450518483.html plus klucz dynamometryczny, klucze ampulowe.
Potrzebny będzie klucz do pompy wody co by napiąć pasek rozrządu. Ja takiego nie miałem, więc pospawałem sobie z płaskowników.
Poza tym, co jakiś czas rób zdjęcia z różnych stron, bo możesz zapomnieć co do czego idzie.
A i załatw sobie serwisówkę.
Pompa oleju przykręcona jest chyba 6 śrubami M6. Nie będzie problemu z wyjęciem. Musisz tylko zdjąć rozrząd i miskę olejową. Natomiast przy zakładaniu na wale nie ma fazki aby simmering łatwo wszedł na wał, i jest łatwo o podwinięcie wargi simmeringa.
To chyba tyle. Przede wszystkim ma być czysto, i zaznaczaj elementy głowicy i półpanewek, aby wróciły w to samo miejsce.
butter18 Mobilek
Auto: Matiz
Imie: Mateusz Pomógł: 165 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 3111 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-07-10, 21:54
daw7007 napisał/a:
co radzicie wymienić?
oddać auto, niech poprawia.
Powodzonka i szerokości
daw7007 Daw7007
Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 350 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-11, 00:22
Generalnie wszystko mam , prócz troksów, mam nadzieje ze sprzęgło ich nie potrzebuje...
gość robił auto ponad pól roku temu na mazurach, a teraz jestem w warszawie... zastanawia mnie to czy uda się coś wykombinowawszy z tą pompą wody, wcześniej sam remontowałem silnik w124 2.3 i jakoś sobie poradziłem , auto śmiga do tej pory wiec myślę ze dam rade teraz nie będę ściągał głowicy i panewek, chyba ze stwierdzę ze jest coś nie tak.. ale miedzy innymi po to otwieram żeby się upewnić
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Tuseras
Auto: Lanos SE 1,5
Imie: Karol Pomógł: 38 razy Wiek: 27 Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 751 Skąd: SZA
Wysłany: 2012-07-11, 10:51
Chyba torxów ;P Nie, nie będą potrzebne
krzysiek8104 [Usunięty]
Wysłany: 2012-07-11, 13:04
Nie będziesz ściągał panewek? A wałki rozrządu? Inaczej ciężko będzie ci wymienić simmeringi tych wałków, choć da się to zrobić bez demontażu
daw7007 Daw7007
Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 350 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-11, 19:04
Jeśli nie zauważę luzu poprzecznego na panewkach to nie widzę powodu do demontażu :)ogólnie wałek pewnie będę ściągać, i tak trzeba rozrząd zdjąć, lanos ma nie duży przebieg, wiec dlatego taka decyzja zastanawiam się czy popychaczy nie wymieniać, ale to dopiero się okaże co naprawdę wymaga wymiany
daw7007 Daw7007
Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 350 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-18, 02:18
Wiec tak, remoncik przebiegł pozytywnie, nic nie zaskoczyło mnie, teraz po remoncie sucho, silnik ładnie pracuje także jestem zadowolony wrzucam zdjęcia z moich prac generalnie remont zrobiłem wciągu jednej doby bez jakiejś asysty
butter18 Mobilek
Auto: Matiz
Imie: Mateusz Pomógł: 165 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 3111 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-07-18, 12:34
wszystko ładnie pięknie... ale to aż w oczy kole
Powodzonka i szerokości
daw7007 Daw7007
Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 350 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-18, 13:56
Tak tak, kupie oryginał, niestety kupiłem z tym, ale jak dorwę nowe to zamontuje całe szczęście ze to tylko kosmetycznie nie wygląda, a jakoś tam działa