X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] Brak ciśnienia na I i II cylindrze. I co dalej?

Autor Wiadomość
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 1045
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-16, 15:06   [Nubira I] Brak ciśnienia na I i II cylindrze. I co dalej?

Dziś rano samochód dziwnie pracować, dźwięk jak by nie pracował na cylindrze.
Pojechałem do mechanika - diagnoza po badaniu szczelności - głowica do planowania.

To co powiedział mechanik:
Planowanie głowicy ~750zł
Jego robota ~700
potrzebne materiały ~600
/tutaj powiedział, że będzie trzeba jakieś uszczelniacze, "szpilki" etc./

sumując to - 1/3 wartości samochodu.

Samochód mam ponad 2 lata. I zrobiłem w nim wszystko jak robiłem dla siebie.
Progi, rozrząd, butla LPG itp kosztowy mnie wartość samochodu.


Co forumowicze radzą robić?
Nowy silnik?
Remont starego?
Sprzedać w diabły?


Posiadam Nubirę 1.6 SX`99
Przebieg ~155k km
W tym na LPG ~110k km

Czy przeskoczony rozrząd może powodować brak ciśnienia?



73!
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2012-07-16, 16:26   

I to wszystko co maciejkao, powiedział zrobisz za 1000zł. W łomiankach robią kompletną naprawę głowicy za (chyba) 700zł!

U normalnego mechanika wymiana uszczelki z planowaniem głowicy powinna kosztować 500-700zł (no chyba, że dojdzie wymiana uszczelniaczy itp itd. )

Za 2000zł to można zrobić kompletny remont silnika a nie tylko "górę".
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-07-16, 16:51   

ale jesli silnik do tej pory zdrowo pracowal to wystarczy wymiana UPG i planowanie glowicy




 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2012-07-16, 18:58   

po pierwsze to zbadaj sprawę u drugiego mechanika. u mnie nie była to UPG lecz głowica i inne koszta.
po drugie to zbadaj sprawę u drugiego mechanika, może po prostu nie pali na którymś cylindrze a mechanik ma wydatki np. wesele i nie obraź się ,barana do strzyżenia. bądź podejrzliwy bo wydajesz swoje pieniądze. obok jest temat gdzie mimo remontu silnik dalej nie działa bo chyba wcześniej padł komputer.:rozpacz:
Modzel napisał/a:
Samochód mam ponad 2 lata. I zrobiłem w nim wszystko jak robiłem dla siebie.
Progi, rozrząd, butla LPG itp kosztowy mnie wartość samochodu.


Co forumowicze radzą robić?
Nowy silnik?
Remont starego?
Sprzedać w diabły?


Posiadam Nubirę 1.6 SX`99
Przebieg ~155k km
W tym na LPG ~110k km

robić, skoro wcześniej to robiłeś. kupisz coś innego , i co ? nie będzie się psuło? będzie , najwyżej mniej. :D
wnd napisał/a:
ale jesli silnik do tej pory zdrowo pracowal to wystarczy wymiana UPG i planowanie glowicy

jeśli nie brał oleju to oczywiście, można jak radzi maciejkao, sprawdzić co trzeba aby dwa razy nie robić.
 
 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 1045
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-16, 20:23   

Mechanik powiedział, że albo UPG albo minimalna dziura między I a II cylindrem.

Powiedział też ze koszt tych materiałów wynika, że szpilki do głowicy są jednorazowe. koniecznie wymienić uszczelki pod kolektorami. etc.

[ Dodano: 2012-07-16, 21:25 ]
Nie planowanie, a cały remont za 750. zle napisałem.



73!
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2012-07-16, 20:37   

naprawiaj i jeździj :) a śruby do głowicy oczywiście tylko nowe ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2012-07-16, 20:43   

Modzel napisał/a:
Nie planowanie, a cały remont za 750. zle napisałem.
to jest do przełknięcia. co z rozrządem?
 
 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 1045
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-16, 20:47   

Rozrząd wymieniany pod koniec lutego br.
Dziś sprawdzone ustawienia - są ok.

Silnik brał ok 1L oleju między wymianami.

Co radzicie? Wymiana UPG + planowanie głowicy za 150zl?

[ Dodano: 2012-07-16, 21:51 ]
To prawda z tymi szpilkami i uszczelkami?



73!
 
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-07-16, 22:15   

Modzel napisał/a:
To prawda z tymi szpilkami i uszczelkami?
uszczelki sie przyklejaja i pewnie porozrywaja przy zdejmowaniu kolektorow




 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2012-07-16, 22:18   

Modzel napisał/a:
Silnik brał ok 1L oleju między wymianami.
mało nie jest, ale nie tragedia. uszczelniacze zaworów chyba możesz wymienić.
Cytat:
To prawda z tymi szpilkami i uszczelkami?
maciejkao, ci wiele napisał przeczytaj raz jeszcze jego post. o ile uszczelki to tak. szpilki to zazwyczaj się nie urywają , chyba że dokręcane były wcześniej za pomocą 2metrowej rury. te nowe rzeczy to też ułatwienie dla składającego mechanika , w razie usterki robota od nowa /poprawianie/ a to chyba on daje gwarancję.sam robiłem to doszedł silikon, a stare szpilki wróciły na swoje miejsce.choć jakiś ciul poprzeciągał śruby od wałków rozrządu /dwie urwały się podczas odkręcania :szok: /
Modzel napisał/a:
Co radzicie? Wymiana UPG + planowanie głowicy za 150zl?
po zdjęciu głowicy okaże się co trzeba zrobić. silniki są w granicach 1000+ wymiana, to chyba taki limit opłacalności remontu twojego silnika. ale to loteria używany.
 
 
Artur20
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-17, 10:08   

a ja ci radze podjechac do tego mechanika P.Pawel Marki ul. Sienkiewicza 1 500137987 u niego napewno bedzie taniej sam robilem u niego uszczelke pod glowica serwisuje tam tez opla ojaca lanosa i inne auta z rodziny tak wiec zadzwon i zapytaj o koszta roboty
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt