Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam,
nabyłem Lanosa 1.5 8v (86KM) z przebiegiem 105kkm. Chciałbym zamontować gaz. Po przejrzeniu froum myślałem nad Stag300-4 plus, matrix hd544, i reduktor Zavoli Zeta N (albo Magic III albo AC R01?)
Wybrałem się do gazowników i najczęściej polecają cały zestaw BRC sequent 24.11. Czy ma może ktoś w takim silniku taką instalację i jak się sprawuje? Ewentualnie ktoś może polecić jakieś lepsze rozwiązanie?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
OlekBartek Grupa Kujawsko-pomorska
Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3484 Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-07-21, 19:55
mikelek napisał/a:
ktoś może polecić jakieś lepsze rozwiązanie?
Znalesc innego gazownika.
Albo inaczej,jak argumentowali wyzszosc brc nad tym zestawem jaki chcesz miec??
Pelna 2letnia gwarancja bez limitu kilometrow, caly zestaw od jednego producenta.
Nie upieram sie przy jednym rozwiazaniu, ale generalnie cos jest nie tak z tym BRC w kontekscie tego lanosa, nie poradzi sobie?
A co do zestawu, ktory wymienilem to tez nie mam przekonania, ze jest jakis super dobry
marcij
Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin Pomógł: 32 razy Wiek: 32 Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 762 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2012-07-22, 00:04
Poczytaj jeszcze raz o różnicy międzye sekwencją, a II generacją, przelicz jakie odległości pokonujesz, w jakich odcinkach i jeszcze raz zastanów się, czy jest to najlepszy wybór w Twoim przypadku (nie twierdzę, że tak nie jest).
Bo czerwone są najszybsze
zbooj
Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie Pomógł: 42 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 1833 Skąd: Manchester
Wysłany: 2012-07-22, 00:08
Przede wszystkim znalezc kumatego gazownika w okolicy ktory wie jak zagazowac lanosa bo czy to brc czy stag czy innej firmy to niestety najczesciej gazownicy popelniaja ten blad bo 'przeciez to lanos, to wrzucisz najprostrze rozwiazanie i bedzie pan zadowolony' a ze ludzie przyzwyczaili sie ze na gazie jest zawsze gorzej niz na pb to potem jezdza, a ma sie zachowywac dokladnie tak jak na pb, wtedy jest ok, i takiego gaziarza szukaj
BTW: gwarancja nie jest tu atutem, bo taka sama ma tez STAG, tyle ze u kazdego gwara jest uzalezniona jednym, przeglady w autoryzowanym przez producenta warsztacie gazowym robione wedlug zalecen
Przebieg robiony dany czy nie, dla mnie 2 genera nadaje sie do jezdy taksowkarskiej a nie dynamicznej, tak jezdzilem parunastoma autami z 2 genera, osiagi i zachowanie nie byly dla mnei zadowalajace, wtedy sam bylem zagorzalym przeciwnikiem gazu, dopiero jak pojezdzilem na roznych sekwencjach troche zalozylem to to u siebie i jestem zadowolony
Jeśi chodzi o genercję to jestem zdecydowany na sekwencję - przebieg roczny ok. 20000, raczej dluzsze odcinki ~30 km.
Z tymi gazownikami to jest tak, że ludzie ich niby polecaja, na stronie BRC wpisani sa na liscie autoryzowanych zakladow...
A moze polecililbyscie jakiegoś gazownika w okolicach Kalisza? (chyba musze zalozyc nowy temat
OlekBartek Grupa Kujawsko-pomorska
Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3484 Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-07-22, 11:41
mikelek napisał/a:
Jeśi chodzi o genercję to jestem zdecydowany na sekwencję - przebieg roczny ok. 20000, raczej dluzsze odcinki ~30 km.
Z tymi gazownikami to jest tak, że ludzie ich niby polecaja, na stronie BRC wpisani sa na liscie autoryzowanych zakladow...
A moze polecililbyscie jakiegoś gazownika w okolicach Kalisza? (chyba musze zalozyc nowy temat
Auto: DU Lanos "SE" - A15DMS
Imie: Maciej Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 930 Skąd: Wrocław/Kalisz
Wysłany: 2012-07-22, 12:39
mikelek napisał/a:
ybrałem się do gazowników i najczęściej polecają cały zestaw BRC sequent 24.11.
U mnie od miesiąca siedzi ta instalacja, problemu z regulacja nie było, wszystko ładnie hula, straty mocy również nie odczułem Aktualnie zrobione jest na niej ok. 1800 km. Co jest denerwujące w tym zestawie to głośne wtryski. Założyłem ta instalacje bo miałem ją po znajomości w dobrej cenie Inaczej prawdopodobnie zakładałbym polecane zestawy z forum.
Bobek Grupa Śląska
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał Pomógł: 157 razy Wiek: 28 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2012-07-23, 11:06
Fakt faktem, ze sekwencja jak sie sporo jezdzi będzie duuzo lepsza niz 2gen. U siebie mam 2gen i szału nie ma ani w kwestii osiagów ani spalania tego lpg, kumpel ma w lanku sekwencje i smiga sporo lepiej. Zwlaszcza jak 20k km rocznie smigasz to to da sie odczuc - ja niecala dyche robie rocznie takze 'wszystko jedno ' - 2 gen działa poprawnie, ale jak mowie szału nie ma. (tylko dobry gaziarz, bo taki 'zza winkla' to wiecej szkody niz pozytku zrobi)
Ja w zakupionym getzie mam zamontowaną przez serwis hyundaya w 2005r sekwencję BRC model 24. Wtryski są jakieś niebieskie jeszcze od nowości i śmiga mimo 146tys nalatanych. Jedynie to podobno trzeba jak się chce pogrzebać i ustawiać samemu to jest trudniej niż w instalkach stag. Tam jest prosto i łatwo dostroić samemu gaz bo gaziarze biorą nawet 100zł a to nie taka trudna sprawa.
Nie zamienił bym już sekwencji na żadną inną
Ojciec ma w Chevrolecie Aveo 1.4 8v przejechane coś ponad 140tyś km poza czynnościami z z normalnym użytkowaniem nic się nie dzieje sekwencja BRC założona w serwisie Chevroleta i tyle na temat.
Raz do roku wymiana filtrów i jeżeli to konieczne to regulacja
Każdego dnia, gdy wychodzę na miasto, czuję jego ciężki oddech, oznaka że żyje.
Czy jest taki rodzaj smutku, jak ten, który żyje w Bytomiu.
Chcę i smutek, i Bytom, ocalić od zapomnienia.
zbooj
Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie Pomógł: 42 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 1833 Skąd: Manchester
Wysłany: 2012-07-25, 00:14
maciejkao napisał/a:
Z sekwencją zawsze będziesz miał kłopoty - ciągłe regulacje, zestrajanie, itd.. oraz problemy z wtryskiwaczami gazu. Gazownicy będą Cię kosić na tym bezlitośnie i będą mieli z tego stałe źródło łatwego dochodu.
Zaraz, zastanowmy sie, ile procentowo wiecej tematow jest tu z 2 genera jak z sekwencja ? hm
maciejkao napisał/a:
Jeśli chcesz mieć święty spokój oraz możliwość bardzo łatwego i praktycznie bezkosztowego regulowania instalacji
zaraz, kabelek usb za 40 zl i pierwszy z brzegu lapek z usb 1.0 oszkurde jakie koszta
maciejkao napisał/a:
bardzo tanich napraw
zestaw naprawczy do zavolaka az 45, filterki az 20-30 zl, listwa, zelezy jaka, hana podejrzewam ze przejezdzi nie jedno tu auto, jak kto jedzie po taniosci np na reg fast to jak sie wybije zestaw naprawczy az 80 zl. Chlopie czy to sa wydatki az tak olbrzymie by pchac sie w cos co nie zostalo stworzone do tych silnikow ? nie sadze :>
maciejkao napisał/a:
Z sekwencją zawsze będziesz miał kłopoty - ciągłe regulacje, zestrajanie, itd.. oraz problemy z wtryskiwaczami gazu.
No zobacz, to ja jestem jakis inny bo jak dwa lata temu zalozona to tylko regulacja [a w zasadzie kosmetyka] przy wymianie filterkow po roku ktora sobie sam zrobilem, niesamowite, da sie ? da
Jak ktos sie boi auto palcem dotknac to co bys nie zalozyl i jakiego auta bys nie mial to gaziarze/mechanicy beda mieli na tobie latwy zarobek, poza tym 2 genere tez potrafia jeszcze spie.... i ciekawe co wtedy, czyzby stale koszenie kasy i latwy zarobek ? jak juz mowilem lanosa trzeba umiec zagazowac i co by nie zalozono ma to jezdzic jak na benzynie [w przypadku sekwencji] jak nie potrafia to niech zabieraja graty i spadaja gazowac to co potrafia
"ŻYCIE JEST ZA KRÓTKIE ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM"
OlekBartek Grupa Kujawsko-pomorska
Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3484 Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-07-25, 09:02
zbooj napisał/a:
Zaraz, zastanowmy sie, ile procentowo wiecej tematow jest tu z 2 genera jak z sekwencja ? hm
To akurat o niczym nie swiadczy.
Po prostu malo kto wylozy 1-2tys. zl do samochodu wartego z 4tys.
Wiekszosc ma I albo II gen bo takie wtedy (lata 1998 i w gore) byly na ludzkim poziomie cenowym.
Co do reszty twojej wypowiedzi to sie zgadzam
zbooj
Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie Pomógł: 42 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 1833 Skąd: Manchester
Wysłany: 2012-07-25, 11:11
OlekBartek napisał/a:
To akurat o niczym nie swiadczy.
Po prostu malo kto wylozy 1-2tys. zl do samochodu wartego z 4tys.
Mam robic zdjecia co przyjezdza do warsztatu firmowego gaz zakladac ? wszelki przelot omeg z lat 90tych, e36, roznej masci fiaty marea, palio itp i jakos sie im oplaca, a przeciez to auta to samo warte co nasze DU.
Ale to poimjam, bo jednak 'troche' tych aut juz na sekwencjach jezdzi, i idac tropem rozumowania kolegi to tu powinno juz byc zatrzesienie problemow i niemoznosci regulacji, a jakos multum tematow to ja tu nie widze wiec
gdy zakładałem kilka lat temu II gen to był to tez dośc spory koszt - 2100zł za Landirenzo. Na sekwencje nie było mnie stać-ponad 4tys. kosztowała.
Jednak po jakimś czasie jak ceny spadły za 1500zł zrobiłem wymianę na sekwencję i nie ma z nią problemów, regulacje i wymiany filtrów robię sam wiec koszty nie sa duże