X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


CD radio

Autor Wiadomość
maziewicz
ratuj się kto może

Auto: Lanos 1,5 '98 8v
Imie: Piotr
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 1509
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-17, 09:18   CD radio

Panowie moze jakas propozycja mozliwei najtanszego ale znosnego zestawy radia z antena? Jakies sugeracje :D ??
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
azachodny
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-17, 13:47   

po pierwsze do czego to Cb ma być używane? Głównie trasa czy miasto?

Ja polecam Unidena 510 lub 520 i długą antenę Midlanda.
 
 
maziewicz
ratuj się kto może

Auto: Lanos 1,5 '98 8v
Imie: Piotr
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 1509
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-17, 13:53   

glownie miasto
 
 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-17, 14:07   

Po miescie ciezko. Zle mi sie jezdzilo po centrum Katowic i generalnie na Slasku jest duzo zaklocen w miastach, wiec trzeba skrecac na squelchu. W Warszawie mysle, ze bedzie podobnie :)
Dobrym i tanim radiem jest uniden 520xl, a antena jak najdluzsza ( w duzej wiekszosci wypadkow im dluzsza tym zasieg lepszy), ale tu musisz decydowac sie na magnes czy na stala antene.
 
 
kałczuk
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-18, 21:14   

Powiem Ci że zgodze się że w Katowicach bardzo dużo zakłóceń. Ale ja mam Unidenka 510XL i antene Presidenta ML 145SM 150cm i odbiera rewelacyjnie no ale troche drogabo ok. 240zł na stronie producenta. Ale coś za coś dobra cena i dobry odbiór. No ale trzeba regulować w dużych miastac. I zasięg ma spory...
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-18, 21:46   

Mam 520 i antene lemm eagle 1,63m. Nie narzekam na zasieg, denerwuja mnie zaklocenia w miescie :) Jak jechalem w trasie Topornia (okolice Radomia) - Bielsko. To im blizej slaska tym wiecej zaklocen.
 
 
BartekŁódź
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-20, 19:08   

:myśli: co jest grane :urwanieglowy: CD radio a wy o CB ;d tak z ciekawości sie pytam :lol: :piwo:
 
 
maziewicz
ratuj się kto może

Auto: Lanos 1,5 '98 8v
Imie: Piotr
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 1509
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-21, 11:41   

nie spoko to ja sie rabnalem z temacie mialo byc CB oczywiscie :D
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt