X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Filtry BRC

Autor Wiadomość
OczkO


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Przemysław
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 84
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-08-25, 10:12   [Matiz] Filtry BRC

Witam,

mam proste aczkolwiek nurtujące mnie pytanie. Jakie jest oznaczenie filtru fazy lotnej montowanego w instalacji BRC sequent 24? Chce takowy kupić u siebie w sklepie w mieście, ale babka zaproponowała mi jakiś zamiennik który może sprowadzić za 4 zł (trochę za tanio jak na filtr tego typu). Zauważyłem że są dwa typy, z metalowymi podstawami i z polimerowymi.

http://allegro.pl/filtr-s...2535519120.html

http://www.ceneo.pl/11424917


Chyba znalazłem, homologacja obudowy filtra się zgadza:

http://www.drypa.pl/index...e&iProduct=1458
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-25, 11:05   

U siebie w seq24 mam FJ1 HE z metalową podstawką.

tak wiec jeśli masz to samo co ja (czytaj na obudowie filtra, otwieralny), to pierwszy Twój link z 2 filtrami (ciekł, lot) będzie git. U siebie musiałem jeszcze oringi w elektrozaworze pozmieniać bo szczelności nie mogłem złapać. Są także na allegro.



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
OczkO


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Przemysław
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 84
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-08-27, 17:13   

jeśli chodzi o oringi to dokładnie te?

http://allegro.pl/brc-fil...html#tabsAnchor

Jeśli uda Ci się znaleźć taniej to poproszę :)
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-27, 19:10   

to samo kiedyś kupiłem. i wszystko pasowało u mnie.



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
OczkO


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Przemysław
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 84
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-09-02, 18:14   

Dosyć sporo tych oringów, ja po rozkręceniu widziałem że są 2. Jeden w obudowie, a drugi na filtrze.

A jeśli chodzi o fazę lotną to ciężko było wyciągnąć denko od FJ1, ale się udało :)

Mam nadzieję że nie będzie nieszczelności, nie miałem żadnego płynu, więc polałem wodą ze środkiem do mycia naczyń, i bąbelków nie widziałem.

PS. a na przyszłość to chyba zrobię tak że najpierw zakręcę butlę od gazu, odpalę auto aby LPG rurek się wypalił, żeby mi później nie syczał przy odkręcaniu filtrów :)

Rozumiem że to ten zawór?

http://www.fotosik.pl/pok...15b56e157a.html
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-09-03, 01:29   

OczkO napisał/a:
Rozumiem że to ten zawór?

http://www.fotosik.pl/pok...15b56e157a.html


tak

a co do oringów. nie pamiętam już wszystkich ale były bodaj takie:

-wielki od obudowy filtra
-malutki uszczelniający śrubę w obudowie
-na filtrze
-pod elektrozaworem
-



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
OczkO


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Przemysław
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 84
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2012-09-03, 09:29   

no to ja założyłem oringi takie jakie były gdy rozkręciłem zawór, czyli:

- największy do obudowy filtra
- jeden na filtrze (gdzieś o połowę mniejszy od poprzedniego)
- na śrubie od strony nakrętki nic nie było, po za tym podstawa nakrętki jest chropowata (zabezpieczenie przed odkręceniem bodajże) więc oring zostałby zniszczony

Dziś odpaliłem auto, chodzi dobrze, nie śmierdzi gazem. Zobaczymy czy się zmieni spalanie.

Jeśli to ma znaczenie dla identyfikacji zaworu, to jest on na nakrętkę 15.
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-09-03, 12:27   

OczkO napisał/a:
na śrubie od strony nakrętki nic nie było, po za tym podstawa nakrętki jest chropowata (zabezpieczenie przed odkręceniem bodajże) więc oring zostałby zniszczony


zgadza się, jest chropowata, ale chodziło mi o oring który jest nałożony na ten srebrny króciec z dyszami, oring uszczelnia szczelinę pomiędzy obudową a dyszami. Nakrętka nic nie dotyka.

Ale jak nic nie puszcza to nie trzeba grzebać.



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt