Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
mam proste aczkolwiek nurtujące mnie pytanie. Jakie jest oznaczenie filtru fazy lotnej montowanego w instalacji BRC sequent 24? Chce takowy kupić u siebie w sklepie w mieście, ale babka zaproponowała mi jakiś zamiennik który może sprowadzić za 4 zł (trochę za tanio jak na filtr tego typu). Zauważyłem że są dwa typy, z metalowymi podstawami i z polimerowymi.
Auto: Matiz
Imie: Mateusz Pomógł: 165 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 3111 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-25, 11:05
U siebie w seq24 mam FJ1 HE z metalową podstawką.
tak wiec jeśli masz to samo co ja (czytaj na obudowie filtra, otwieralny), to pierwszy Twój link z 2 filtrami (ciekł, lot) będzie git. U siebie musiałem jeszcze oringi w elektrozaworze pozmieniać bo szczelności nie mogłem złapać. Są także na allegro.
Dosyć sporo tych oringów, ja po rozkręceniu widziałem że są 2. Jeden w obudowie, a drugi na filtrze.
A jeśli chodzi o fazę lotną to ciężko było wyciągnąć denko od FJ1, ale się udało
Mam nadzieję że nie będzie nieszczelności, nie miałem żadnego płynu, więc polałem wodą ze środkiem do mycia naczyń, i bąbelków nie widziałem.
PS. a na przyszłość to chyba zrobię tak że najpierw zakręcę butlę od gazu, odpalę auto aby LPG rurek się wypalił, żeby mi później nie syczał przy odkręcaniu filtrów
no to ja założyłem oringi takie jakie były gdy rozkręciłem zawór, czyli:
- największy do obudowy filtra
- jeden na filtrze (gdzieś o połowę mniejszy od poprzedniego)
- na śrubie od strony nakrętki nic nie było, po za tym podstawa nakrętki jest chropowata (zabezpieczenie przed odkręceniem bodajże) więc oring zostałby zniszczony
Dziś odpaliłem auto, chodzi dobrze, nie śmierdzi gazem. Zobaczymy czy się zmieni spalanie.
Jeśli to ma znaczenie dla identyfikacji zaworu, to jest on na nakrętkę 15.
butter18 Mobilek
Auto: Matiz
Imie: Mateusz Pomógł: 165 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 3111 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-09-03, 12:27
OczkO napisał/a:
na śrubie od strony nakrętki nic nie było, po za tym podstawa nakrętki jest chropowata (zabezpieczenie przed odkręceniem bodajże) więc oring zostałby zniszczony
zgadza się, jest chropowata, ale chodziło mi o oring który jest nałożony na ten srebrny króciec z dyszami, oring uszczelnia szczelinę pomiędzy obudową a dyszami. Nakrętka nic nie dotyka.