Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2012-08-27, 21:18 [Nubira I] Samochód odcina dopływ paliwa?
Hej!
Dziś, jako że skończył się gaz próbowałem przegonić auto na benzynie (z dodatkiem środka do czyszczenia wtryskiwaczy). Ale... co może być przyczyną odcinania paliwa? (10s na obrotach około 5,5tyś)?
Przykład:
Palę auto, ruszam, drugi bieg gaz na 3,4 obroty 5,5 max 6 tyś. Mija 10s (a może i mniej) i auto traci moc kaszle, puszczę gaz i po chwili znow zaczyna normalnie pędzić)?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-08-27, 21:21
sprawdź czy komp nie złapał jakichś błędów
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
W tym sens, że komp został zresetowany (przez przypadek, bo czyściłem klemy) i teraz samochód pali jak marzenie, czyli ledwie ruszę kluczykiem i już pięknie pracuje:) Kontrolka też się nie zapala...Ale jak znajdę poradnik jak czytać błędy to sprawdzę
ps. pytanie przy okazji: czy ma ktoś możliwość sprawdzenia, czy w kabinie nad bezpiecznikami jest jakiś komputer od ABS?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-08-27, 22:02
dyziu napisał/a:
Ale jak znajdę poradnik jak czytać błędy to sprawdzę
Tylko wrócę z pracy zabiorę się za to. Po głowie chodzi mi jeszcze cewka zapłonowa, która może wariować (a zapożyczę z poloneza i wypróbuję), pompa paliwa, filtr, i czujnik którego nie wiem gdzie szukać(chodzi o czujnik ciśnienia paliwa)??
ps. a z poloneza czujnik położenia wału jest podobny?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-08-28, 12:26
czujnik położenia wału jest na dole w okolicy koła zębatego zaczepionego na wale, wiem że z któregoś poldosława pasował ten czujnik ale nie pamiętam aha dostęp raczej z kanału .. co do cewki jak nie masz ori GM to można ją sprawdzić
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Poruszalem wtyczka od lambdy,od cewki i kablami. Jadac na 2 wkrecil sie do 5 zaczal przerywac ale doszedl do 6 tys. Na trzecim biegu juz udalo sie do 6 lekko, jednak na dluzsza mete nie pracowal stabilnie. Przy drugiej probie bylo podobnie, a przy trzeciej doszedl do 6 tys na 3 biegu, po czym zaczal tracic moc i na koniec padł na skrzyzowaniu Pokrecilem troche, zapalil i wrocil pod dom, jednak nie dziala plynnie, tylko przerywa... Niezaleznie czy na gazie czy na benzynie... Czujnik położenia wału przeczyszcze jutro jak wroce do domu... Na co jeszcze moglbym zwrocic uwage?