Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2012-08-31, 11:42 [Nubira I] Silniki w nubirach I i II CDX
Mam CDX z 2000r. znalazłem TU info, że silnik w dwójce rozwijał maksymalny moment obrotowy przy 2 400, a w pierwszej przy 4 400.
Ktoś wie czy to prawda?
PS Jeśli powinno się to znaleźć w mechanice, a nie kompendium to proszę o przeniesienie
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
mati16v CLUB MAZOVIA aWc
Auto: była NUBIRA, jest ZAFIRA :)
Imie: Mateusz Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Lis 2011 Posty: 1218 Skąd: RADOM
Wysłany: 2012-08-31, 11:57
Z tego co mi wiadomo to maksymalny moment obrotowy osiągany jest przy 4400obr/min wg instrukcji obsługi która mam do auta, a moc maksymalna przy 5400obr/min
Wg moich informacji moc w obu przy 5 400, jak napisałeś, ale moment w dwójce wcześniej. Wiesz coś o tym?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-08-31, 12:37
z jakiego powodu założyłeś swój temat w kompendium wiedzy mniemam że nie zapoznałeś się kompletnie z regulaminem, tym razem tag uzupełnie za Ciebie, następnym razem pomyśl nim coś napiszesz nie tam gdzie powinieneś
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-31, 12:39
http://www.modifikator.pl...nubira_test.jpg
Jakieś coś, jest niby w okolicach 2400 szczyt NM, ale czy to z I czy II? 2.0 to 2.0
Zdjęcie stąd link
Ale tam w ogóle podpisana jako 1.6 a zdjęcie niby II
Jednakze wątpię żeby różnica była jakaś kosmicznie wielka pewnie kwestia kilku/nastu NM.
EDIT @ mati16v
tylko nie wiadomo jak wygląda początek wykresu na rzekomo słabszym silniku z I "generacji"
Ostatnio zmieniony przez wid3l3c 2012-08-31, 13:16, w całości zmieniany 3 razy
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
mati16v CLUB MAZOVIA aWc
Auto: była NUBIRA, jest ZAFIRA :)
Imie: Mateusz Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Lis 2011 Posty: 1218 Skąd: RADOM
Wysłany: 2012-08-31, 12:51
EloRico napisał/a:
Wg moich informacji moc w obu przy 5 400, jak napisałeś, ale moment w dwójce wcześniej. Wiesz coś o tym?
nic mnie w tym temacie nie wiadomo pisałem to co napisali w instrukcji, tyle ze ja mam nube1, ale w książce Morawskiego są takie same wartości podane a ona dotyczy nuby 1 i 2
[ Dodano: 2012-08-31, 13:56 ]
Według tego wykresu co kolega dal wyżej rzeczywiście w okolicy 2400/2500obr jest pełna moc ale to samo jest w zakresie 4000 do 4500obr
Jednakze wątpię żeby różnica była jakaś kosmicznie wielka pewnie kwestia kilku/nastu NM.
Różnicy w wartości momentu obrotowego nie ma wcale. W obu jest 184NM tylko rozwijane odpowiednio dla I i II przy 2 400 i 4 400.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-31, 16:15
EloRico napisał/a:
Różnicy w wartości momentu obrotowego nie ma wcale. W obu jest 184NM tylko rozwijane odpowiednio dla I i II przy 2 400 i 4 400.
Tak, tylko pic polega na czym?
Na tym, że nie wiesz jak rozkłada się wykres nm dla silnika z nuby I.
Może być nieco łagodniejszy na początku i przez to max = 184 przy 4400, ale przy 2400 może być 180 i już jest pretekst do nazwania tego "modyfikacją". ALE!
Dzięki wielkie, właśnie tego potrzebowałem
Wychodzi na to, że nubira 1 jednak miała lepszą charakterystykę momentu obrotowego, a ten moment przy 2 400 to raczej marketing... I wygląda na to, że gdyby się jednak okazało, że NU2 jeździ lepiej to wystarczy przełożyć rezonator i z jedynki mamy dwójkę