X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Nubira I] Silniki w nubirach I i II CDX

Autor Wiadomość
EloRico
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-31, 11:42   [Nubira I] Silniki w nubirach I i II CDX

Mam CDX z 2000r. znalazłem TU info, że silnik w dwójce rozwijał maksymalny moment obrotowy przy 2 400, a w pierwszej przy 4 400.
Ktoś wie czy to prawda?

PS Jeśli powinno się to znaleźć w mechanice, a nie kompendium to proszę o przeniesienie ;)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mati16v
CLUB MAZOVIA aWc


Auto: była NUBIRA, jest ZAFIRA :)
Imie: Mateusz
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 1218
Skąd: RADOM
Wysłany: 2012-08-31, 11:57   

Z tego co mi wiadomo to maksymalny moment obrotowy osiągany jest przy 4400obr/min wg instrukcji obsługi która mam do auta, a moc maksymalna przy 5400obr/min



28 miesięcy z GLEBUNIĄ:
http://daewooforum.pl/temat53409.html#678250
 
 
EloRico
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-31, 12:25   

Wg moich informacji moc w obu przy 5 400, jak napisałeś, ale moment w dwójce wcześniej. Wiesz coś o tym?
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24284
Skąd: SI
Wysłany: 2012-08-31, 12:37   

z jakiego powodu założyłeś swój temat w kompendium wiedzy ?? mniemam że nie zapoznałeś się kompletnie z regulaminem, tym razem tag uzupełnie za Ciebie, następnym razem pomyśl nim coś napiszesz nie tam gdzie powinieneś


Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3274
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-31, 12:39   

http://www.modifikator.pl...nubira_test.jpg
Jakieś coś, jest niby w okolicach 2400 szczyt NM, ale czy to z I czy II? 2.0 to 2.0
Zdjęcie stąd link
Ale tam w ogóle podpisana jako 1.6 a zdjęcie niby II :D

Jednakze wątpię żeby różnica była jakaś kosmicznie wielka pewnie kwestia kilku/nastu NM.

EDIT @ mati16v
tylko nie wiadomo jak wygląda początek wykresu na rzekomo słabszym silniku z I "generacji"
Ostatnio zmieniony przez wid3l3c 2012-08-31, 13:16, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
mati16v
CLUB MAZOVIA aWc


Auto: była NUBIRA, jest ZAFIRA :)
Imie: Mateusz
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 1218
Skąd: RADOM
Wysłany: 2012-08-31, 12:51   

EloRico napisał/a:
Wg moich informacji moc w obu przy 5 400, jak napisałeś, ale moment w dwójce wcześniej. Wiesz coś o tym?


nic mnie w tym temacie nie wiadomo :niewiem: pisałem to co napisali w instrukcji, tyle ze ja mam nube1, ale w książce Morawskiego są takie same wartości podane a ona dotyczy nuby 1 i 2

[ Dodano: 2012-08-31, 13:56 ]
Według tego wykresu co kolega dal wyżej rzeczywiście w okolicy 2400/2500obr jest pełna moc ale to samo jest w zakresie 4000 do 4500obr :myśli:



28 miesięcy z GLEBUNIĄ:
http://daewooforum.pl/temat53409.html#678250
 
 
EloRico
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-31, 15:50   

wid3l3c napisał/a:


Jednakze wątpię żeby różnica była jakaś kosmicznie wielka pewnie kwestia kilku/nastu NM.


Różnicy w wartości momentu obrotowego nie ma wcale. W obu jest 184NM tylko rozwijane odpowiednio dla I i II przy 2 400 i 4 400.
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Pomógł: 261 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3274
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-31, 16:15   

EloRico napisał/a:
Różnicy w wartości momentu obrotowego nie ma wcale. W obu jest 184NM tylko rozwijane odpowiednio dla I i II przy 2 400 i 4 400.


Tak, tylko pic polega na czym?
Na tym, że nie wiesz jak rozkłada się wykres nm dla silnika z nuby I.
Może być nieco łagodniejszy na początku i przez to max = 184 przy 4400, ale przy 2400 może być 180 i już jest pretekst do nazwania tego "modyfikacją". ALE!

Właśnie znalazłem :)
http://img516.imageshack....933/mom3as2.png
tutaj jest zestawienie nub I, nub II i calibra.
Masz swoją różnicę :)
link
Ale proponuje poczytać całość :)
 
 
 
EloRico
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-31, 21:49   

Dzięki wielkie, właśnie tego potrzebowałem :brawo:
Wychodzi na to, że nubira 1 jednak miała lepszą charakterystykę momentu obrotowego, a ten moment przy 2 400 to raczej marketing... I wygląda na to, że gdyby się jednak okazało, że NU2 jeździ lepiej to wystarczy przełożyć rezonator i z jedynki mamy dwójkę :D
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt