Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
vakir
Auto: Lanos Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-03, 09:51
DoLeCk napisał/a:
Takie modyfikacje na sucho wyliczył bym na jakieś 15-20KM.
Niuton zależny od samego wydechu.
Resztę raczej musisz przeliczyć na własną kieszeń.
PS.
Dodałbym do tego obróbkę głowicy
Niekoniecznie tej nowej.
Hmm to więc gra warta świeczki już nawet
Eh, nie uśmiecha mi się rozwalać nowego silnika coby zrobić głowicę GT , a dwa nie będę doprężał jednostki, jak za rok coś mi się odwidzi i będę musiał odprężać pod suszarkę
No dobra teraz tak. Co polecacie ?
1. Ecumaster DET 2 czy DET 3 ? + map sensor ?
2. Smt6 ?
3. smt7 ?
Czy musi być sonda szerokopasmowa ? Czy wystarczy ori ?
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
Zdecydowanie DET3 ale poki masz N/A map sensor jest zbedny przynajmniej mi sie tak wydaje. Same mody ktore juz masz dadza jakies 115-120km bez strojenia do tego jak by dzialal ten chipowany komputer bedzie jakies 125-130kuca. Ecumaster przydal by sie przy wkladaniu walkow ale w chwili obecnej raczej wielkich przyrostow nie da. Zaleta za to jest taka ze jesli teraz wgo wrzucisz to Turbo tez wystroisz na nim. Mapsensor wystarczy 2,5barowy bo wnioskuje ze ogladales aukcje na allegro.
vakir
Auto: Lanos Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-03, 10:31
strus napisał/a:
Zdecydowanie DET3 ale poki masz N/A map sensor jest zbedny przynajmniej mi sie tak wydaje. Same mody ktore juz masz dadza jakies 115-120km bez strojenia do tego jak by dzialal ten chipowany komputer bedzie jakies 125-130kuca. Ecumaster przydal by sie przy wkladaniu walkow ale w chwili obecnej raczej wielkich przyrostow nie da. Zaleta za to jest taka ze jesli teraz wgo wrzucisz to Turbo tez wystroisz na nim. Mapsensor wystarczy 2,5barowy bo wnioskuje ze ogladales aukcje na allegro.
Szukam po forach jak się coś trafi w przyzwoitej cenie to kupię i będę się bawił Chcę wykrzesać z serii ile się da
No przeglądałem przeglądałem
A sonda szerokopasmowa ? Potrzebna czy radę na orginalnej wąskopasmowej ?
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
Wiec musisz miec szerokopasmowke. Poki masz n/a mozesz sie jeszcze poduczyc bo w Turbo tochyba trocherezykowne. Na Nasielskuznajomi z tego co wiemsamisie stroja.
vakir
Auto: Lanos Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-03, 11:20
strus napisał/a:
Wiec musisz miec szerokopasmowke. Poki masz n/a mozesz sie jeszcze poduczyc bo w Turbo tochyba trocherezykowne. Na Nasielskuznajomi z tego co wiemsamisie stroja.
No właśnie wiem
No tam trzeba bardziej uważaj, bo więcej powietrza niż paliwa i tłoki wypływaja Do tego może wybuchnąć, no ale cóż od czegoś trzeba zacząć
A duża jest różnica między DET 2 a DET 3 ? Bo w cenie to na połowę
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
Droga. Nie mam niestety w okolicy hamowni, jak coś się uda stworzyć to dopiero wawa.
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
tdx22
Auto: Lanos 1.6 DOHC
Imie: Grzegorz Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2010 Posty: 387 Skąd: Jaworze
Wysłany: 2012-09-04, 19:02
W masterze jest opcja hamowni drogowej. Wpisuje się niezbędne parametry i niby podaje wartości. Niestety nie sprawdzałem jak to jest. Mój był strojony na hamowni w warsztacie.
vakir
Auto: Lanos Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-04, 20:42
tdx22 napisał/a:
W masterze jest opcja hamowni drogowej. Wpisuje się niezbędne parametry i niby podaje wartości. Niestety nie sprawdzałem jak to jest. Mój był strojony na hamowni w warsztacie.
Właśnie przeglądam Twój temat. 144 i 155nm, to już ładny wynik, ale czemu wykres NM jest taki pofalowany ?
Jakie masz wałki ?
Coś masz jeszcze zrobione w samochodzie ?
Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2012-09-04, 22:05
vakir napisał/a:
Jakie masz wałki ?
Krajowe
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw