X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Strojenie ecumasterem.

Autor Wiadomość
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-03, 08:36   [Lanos] Strojenie ecumasterem.

Witam.
Ostatnio mnie natchnęło aby spróbować nauczyć się czegoś nowego ;p

Tak więc mam pytanie czy Kupienie Ecumastera miałoby sens w lanosie ? Można jakieś przyrosty uzyskać ?

Nowa jednostka + Kolektor 4-2-1 + dolocik zimnego powietrza.

Czy byłby sens oprócz satysfakcji (o ile dałbym radę oczywiście) ?
Czy ewentualnie coś innego byście mi polecali ?



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2012-09-03, 09:30   

Takie modyfikacje na sucho wyliczył bym na jakieś 15-20KM.
Niuton zależny od samego wydechu.
Resztę raczej musisz przeliczyć na własną kieszeń.

PS.
Dodałbym do tego obróbkę głowicy ;)
Niekoniecznie tej nowej.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-03, 09:51   

DoLeCk napisał/a:
Takie modyfikacje na sucho wyliczył bym na jakieś 15-20KM.
Niuton zależny od samego wydechu.
Resztę raczej musisz przeliczyć na własną kieszeń.

PS.
Dodałbym do tego obróbkę głowicy ;)
Niekoniecznie tej nowej.


Hmm to więc gra warta świeczki już nawet :)
Eh, nie uśmiecha mi się rozwalać nowego silnika coby zrobić głowicę GT :P , a dwa nie będę doprężał jednostki, jak za rok coś mi się odwidzi i będę musiał odprężać pod suszarkę :D

No dobra teraz tak. Co polecacie ?

1. Ecumaster DET 2 czy DET 3 ? + map sensor ?
2. Smt6 ?
3. smt7 ?

Czy musi być sonda szerokopasmowa ? Czy wystarczy ori ?



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-09-03, 10:06   

Zdecydowanie DET3 ale poki masz N/A map sensor jest zbedny przynajmniej mi sie tak wydaje. Same mody ktore juz masz dadza jakies 115-120km bez strojenia do tego jak by dzialal ten chipowany komputer bedzie jakies 125-130kuca. Ecumaster przydal by sie przy wkladaniu walkow ale w chwili obecnej raczej wielkich przyrostow nie da. Zaleta za to jest taka ze jesli teraz wgo wrzucisz to Turbo tez wystroisz na nim. Mapsensor wystarczy 2,5barowy bo wnioskuje ze ogladales aukcje na allegro.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-03, 10:31   

strus napisał/a:
Zdecydowanie DET3 ale poki masz N/A map sensor jest zbedny przynajmniej mi sie tak wydaje. Same mody ktore juz masz dadza jakies 115-120km bez strojenia do tego jak by dzialal ten chipowany komputer bedzie jakies 125-130kuca. Ecumaster przydal by sie przy wkladaniu walkow ale w chwili obecnej raczej wielkich przyrostow nie da. Zaleta za to jest taka ze jesli teraz wgo wrzucisz to Turbo tez wystroisz na nim. Mapsensor wystarczy 2,5barowy bo wnioskuje ze ogladales aukcje na allegro.


Szukam po forach jak się coś trafi w przyzwoitej cenie to kupię i będę się bawił :) Chcę wykrzesać z serii ile się da :)
No przeglądałem przeglądałem :)

A sonda szerokopasmowa ? Potrzebna czy radę na orginalnej wąskopasmowej ?



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-09-03, 11:04   

Do wystrojenia jest potrzebna szerokopasmowka alechybanie chcesz sam tego stroic?



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-03, 11:09   

strus napisał/a:
Do wystrojenia jest potrzebna szerokopasmowka alechybanie chcesz sam tego stroic?


No właśnie chcę :P



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-09-03, 11:13   

Wiec musisz miec szerokopasmowke. Poki masz n/a mozesz sie jeszcze poduczyc bo w Turbo tochyba trocherezykowne. Na Nasielskuznajomi z tego co wiemsamisie stroja.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-03, 11:20   

strus napisał/a:
Wiec musisz miec szerokopasmowke. Poki masz n/a mozesz sie jeszcze poduczyc bo w Turbo tochyba trocherezykowne. Na Nasielskuznajomi z tego co wiemsamisie stroja.


No właśnie wiem :)

No tam trzeba bardziej uważaj, bo więcej powietrza niż paliwa i tłoki wypływaja :) Do tego może wybuchnąć, no ale cóż od czegoś trzeba zacząć ;p

A duża jest różnica między DET 2 a DET 3 ? Bo w cenie to na połowę :D



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4086
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-09-03, 11:27   

Tunerzy pisza ze DET3 o niebo lepsze ale na DET 2 tez sporo mocnych aut wystrojone. Wydaje mi sie ze 2ka daje rade



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
tdx22


Auto: Lanos 1.6 DOHC
Imie: Grzegorz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 387
Skąd: Jaworze
Wysłany: 2012-09-03, 22:31   

Będziesz stroił na hamowni drogowej??Czy masz kilka godzin wykupione na hamowni??
Det 3 ma już wbudowany map sensor

http://www.ecumaster.com/




 
 
 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-04, 08:36   

tdx22 napisał/a:
Będziesz stroił na hamowni drogowej??Czy masz kilka godzin wykupione na hamowni??
Det 3 ma już wbudowany map sensor

http://www.ecumaster.com/


Droga. Nie mam niestety w okolicy hamowni, jak coś się uda stworzyć to dopiero wawa.



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
tdx22


Auto: Lanos 1.6 DOHC
Imie: Grzegorz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 387
Skąd: Jaworze
Wysłany: 2012-09-04, 19:02   

W masterze jest opcja hamowni drogowej. Wpisuje się niezbędne parametry i niby podaje wartości. Niestety nie sprawdzałem jak to jest. Mój był strojony na hamowni w warsztacie.




 
 
 
vakir

Auto: Lanos
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1088
Wysłany: 2012-09-04, 20:42   

tdx22 napisał/a:
W masterze jest opcja hamowni drogowej. Wpisuje się niezbędne parametry i niby podaje wartości. Niestety nie sprawdzałem jak to jest. Mój był strojony na hamowni w warsztacie.


Właśnie przeglądam Twój temat. 144 i 155nm, to już ładny wynik, ale czemu wykres NM jest taki pofalowany ?

Jakie masz wałki ?
Coś masz jeszcze zrobione w samochodzie ?



Był Lanos 1.6T
Był Lanos C20XE
Jest daily Astra H 1.9 160+
Jest Honda CB 900 109KM 92NM
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2012-09-04, 22:05   

vakir napisał/a:
Jakie masz wałki ?



Krajowe :D



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt