X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Nexia] Kri$

Autor Wiadomość
pudeleq

Auto: Vectra
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 7
Wysłany: 2012-05-31, 21:19   

O jakich numerach mówisz?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Kri$
Sysiu xD


Auto: Nexia 1,5 8V
Imie: Krzysiek
Wiek: 30
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 566
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-06-01, 06:09   

numerach modelu naklejonych na parowniku



Jeżeli pomogłem kliknij ;)
Moja nexia----> http://daewooforum.pl/temat5411-195.html
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Wiek: 30
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-01, 06:38   

Chcesz nam powiedziec,ze twoja alaska to artic?
No to chyba nieralne, bo artic od alaski sie rozni.

Alaska:
http://nagaz24.pl/uploade...ini3_1514_2.jpg

Artic:
http://www.tomasetto.com/a_ENG_38_1.html
 
 
 
Kri$
Sysiu xD


Auto: Nexia 1,5 8V
Imie: Krzysiek
Wiek: 30
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 566
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-06-01, 07:02   

Nie śpie z nim w łóżku żeby powiedzieć ci jak on wygląda. Gazownik dostanie opierdziel bo miał być 150 kuca a jest 136 najwyżej wymieni albo będę chciał zwrotu części pieniędzy . A to co mówsz że jest do 90kuca to jest absolutna nie prawda :) Bo specjalnie spisałem numery i sprawdziłem w necie i jest napisane że do 100kW czyli 136 kuca chociaż do c20ne to i taki wystarczy bo nie mam zamiaru na gazie piłować do odcinki tylko max 4tys to nawet jak ne podkręcimy to przy 4tys on tej bariery kuca nie przekroczy



Jeżeli pomogłem kliknij ;)
Moja nexia----> http://daewooforum.pl/temat5411-195.html
 
 
pudeleq

Auto: Vectra
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 7
Wysłany: 2012-06-01, 07:07   

Zwłaszcza, że Alaskę można poznać po 3 uszczelkach a Arctica po 2 i miedzianym lub mosiężnym tyle reduktora. Chcesz, to nie wierz, ale ten reduktor jest do 90 koni. A to że jeździ u innych ... Może jeździ, na 99% jest odznaczona opcja Wyłącz przy pierwszym (dla wyjaśnienia, wyłącz zasilanie gazowe przy pierwszym spadku ciśnienia poniżej zadanego), w momencie spadku poniżej zadanego samochód jedzie na gazie i benzynie, żeby nie stracił osiągów. I jak pisałeś, że jeżeli kolega Charger ma mocne NE i takie same graty, no to na pewno występuje taka sytuacja jak opisałem. Kupcie sobie interfejs i sami sprawdzcie jak to działa, bo sami w to nie uwierzycie dopóki nie zobaczycie.


EDIT: Wg producenta jest do 136 kuca. Samo AC (producent Staga) zaleca do 90 koni, bo potem puchnie i ciśnienie spada. Przy X18XE (1.8 oplowski, 115 kucy, ciśnienie spadało o 0.3 bara jak mu pocisnął do końca) Do 150 koni do Zavoli Zeta S, KME Silver, AC-R01, cos z tego
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Wiek: 30
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-01, 07:50   

Kris$ do siebie pretensji miec nie mozesz bo tutaj wine ponosi tylko osoba to montujaca.Bo ona ma sie znac,a nie ty. Dales mu wytyczne,ze reduktor mial wytrzymac do 150koni, a on zrobil co zrobil. I teraz kwestia sensownego zalatwienia sprawy.Bo jesli zostaniesz przy aktualnym silniku to spoko,ale NE to nie obsluzy i trzeba zmieniac reduktor (co wiaze sie z $$).

Jedno jest pewne,gazownik dal ciala.
 
 
 
Kri$
Sysiu xD


Auto: Nexia 1,5 8V
Imie: Krzysiek
Wiek: 30
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 566
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-06-02, 09:07   

OlekBartek Byłem wczoraj u gazownika i zapytałem o to czemu jest inny parownik niż prosiłem i mi odpowiedział w ten sposób że na 150 konnym był problem z ustawieniem pod 1,5 i założył ten a jak założę wiekszy silnik to żebym do niego przyjechał i on mi za darmo założy ten większy i ustawi wszystko i nic nie muszę płacić . Wiec ja problemu nie widzę bo koleś na prawde spoko.



Jeżeli pomogłem kliknij ;)
Moja nexia----> http://daewooforum.pl/temat5411-195.html
 
 
pudeleq

Auto: Vectra
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 7
Wysłany: 2012-06-02, 13:30   

Jaki on problem widzi? Ustawia ciśnienie takie samo jak teraz i to jest całe ustawienie.

EDIT: Ooo, koledzy na lpg forum podpowiedzieli, że dla tych co tak dobrze chodzi na tych gratach to niech wyjmą bezpiecznik od pompy paliwa podczas pracy na gazie i niech wtedy zobaczą czy tak dobrze chodzi Alaska przy mocnym NE. Nie trzeba nic w program patrzeć, a na dupie będzie czuć, jak przy 4-5k obrotów ciąg się urywa, bo gazu za mało.
 
 
radzio73


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Radek
Wiek: 46
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1310
Skąd: włocławek
Wysłany: 2012-06-02, 18:44   

tak obiektywnie:
reduktor Alaska spoko - ale przy aktualnej mocy
trójnik pomiarowy przed filtrem - nieprecyzyjne wskazania, a jak sie filtr przybrudzi to będzie przekłamywał
lepsze wtryski - to chyba nie najtańsze Valteki?
 
 
 
Kri$
Sysiu xD


Auto: Nexia 1,5 8V
Imie: Krzysiek
Wiek: 30
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 566
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-06-03, 06:44   

Ale wy się podniecacie tym niesamowicie..... Ma jeździć i jeździ, Pompa paliwa jest już dawno odłączona przekaźnikiem żeby nie chodziła na próżno i nie przekraczam 4tys na gazie bo od agresywnej jazdy jest benzyna. A na benzynę mi się tylko przełącza jak się gaz kończy a wy tu zaraz jakieś cuda niewidy nie stworzone historie opowiadacie...



Jeżeli pomogłem kliknij ;)
Moja nexia----> http://daewooforum.pl/temat5411-195.html
 
 
pudeleq

Auto: Vectra
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 7
Wysłany: 2012-06-03, 07:07   

Chcieliśmy pomóc, ale jak wszystko ok wg was to ok. Twoje auto, robisz z nim co chcesz.
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 25
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4382
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2012-06-03, 18:21   

Tak jeszcze przypomne że to 1.5, i jak będzie się robić coś większego pod maską to instalacja pewnie przejdzie metamorfoze :wink:



Klinika4x4.com
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21949
Skąd: WT
Wysłany: 2012-06-04, 09:21   

Trzymamy się tematu głównego!




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 25
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4382
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2012-06-04, 19:25   

ezrider proponuje się odczepić ;)



Klinika4x4.com
 
 
changer_cd
koreanski kadett


Auto: nexia c20xet
Wiek: 34
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 120
Skąd: WP
Wysłany: 2012-06-10, 14:59   

pudeleq napisał/a:
Ooo, koledzy na lpg forum podpowiedzieli, że dla tych co tak dobrze chodzi na tych gratach to niech wyjmą bezpiecznik od pompy paliwa podczas pracy na gazie i niech wtedy zobaczą


zapraszam do płocka, moge wyjac przekaznik , pompke, i inne ciulstwa nawet kola z tylnej osi i baty sa na twoich plecach :D

widze ze bazujesz sie na wiedzy innych, a swojej do konca nie posiadasz, co prawda u mnie jest ciut inaczej zrobiona instalka, ale jak Koledzy pisza paliwo moze byc calkiem odlaczone i zwykle ne na gazie potrafi dogonic XE , takze sorry za ot :brawo:



sprzedam c20ne +++ na grubym koksie
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt