Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
maykey
Auto: Espero
Imie: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 15 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-08, 14:57
No no.. pogratulować tylko ja to nie lubie tego koloru, niebieskie najlepszy, a co do przebiegu to myślałem, że mi się trafiło. Mój przy zakupie miał 66k wkrótce wrzuce foty więc wszystko jest możliwe.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Mario85
Auto: Daewoo Espero 1.5 GLX
Wiek: 35 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 29 Skąd: Chorzów
Wysłany: 2012-10-08, 21:58
No - ciekaw jestem co znalazłeś i jak się prezentuje. Może nawet obserwowałem Twój samochód, bo od kilku miesięcy regularnie sprawdzałem ogłoszenia.
W kwestii koloru - jak jeździłem granatowym to mi się podobał granatowy - teraz bordowy całkiem przypadł mi do gustu. Dziwna zależność
Mario85
Auto: Daewoo Espero 1.5 GLX
Wiek: 35 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 29 Skąd: Chorzów
Wysłany: 2013-01-07, 22:22
Drobna aktualizacja odnośnie tego co się działo z Espero od ostatnich postów:
- wymiana oleju, filtra oleju i filtra powietrza,
- zabezpieczenie antykorozyjne - Rust Check - przez tydzień cały się kleił od preparatu, mam nadzieję, że zda to egzamin,
- czyszczenie silnika krokowego i przepustnicy (obroty wciąż lekko falują między 820, a 840 na luzie),
- nowe opony - Optimo 4s - i jak na polskie warunki zimowe - zadowolony jestem z tych wielosezonówek,
- założenie instalacji gazowej - Stag 4 Eco + reduktor i listwa AC - a następnie wiele wizyt w warsztacie, by w końcu działało to jak należy - odyseja wciąż trwa :/.
W planach - wymiana uszczelki pokrywy zaworów.
Niemal 5k km zrobione i na samochód nie mogę narzekać - szkoda, że upominanie się o poprawki w instalacji psuje czasem przyjemność z użytkowania Esperaka.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22085 Skąd: WT
Wysłany: 2013-01-08, 09:50
Sporo inwestycji
Oby jednak się użytkowało bezproblemowo.
Auto: Daewoo Espero 1.5 GLX + LPG
Imie: Oskar
Wiek: 26 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 81 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-12, 16:06
Hmm.. silnik ten sam co mój, rocznik również, jedynie przebieg 5 razy mniejszy
Jak ze spalaniem, w granicach ilu się mieści?
I pytanie mam co do tego specyfiku Rust Check - gdzie to można dostać i w jakiej cenie?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Mario85
Auto: Daewoo Espero 1.5 GLX
Wiek: 35 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 29 Skąd: Chorzów
Wysłany: 2013-03-16, 11:53
W kwestii Rust Check'a - nie wiem, czy gdzieś to swobodnie znajdziesz. Tutaj:
http://www.rustcheckcorol...emid=48&lang=pl
jest lista niektórych stacji, w których zabezpieczają samochody, choć nie wiem na ile obecnie aktualna. Środek ten natryskuje się dyszami na blachę (jest przy okazji rozgrzany) co powoduje, że nie trzeba samochodu rozkręcać. Podejrzewam więc, że może być kłopot z kupnem samego środka bez usługi. Koszt zabezpieczenia to 300-500 złotych.
A jeśli chodzi o spalanie - na trasie po zakupie spalił mi około 7 litrów Pb. W trybie mieszanym z przewagą miasta wychodziło 10 litrów benzyny, a obecnie 10 gazu + 1-2 Pb.