Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Golf 3 + Nitro (holenderskie)
Imie: Radek
Wiek: 39 Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 368 Skąd: EL i EPD
Wysłany: 2012-10-10, 08:29
po zimie bedzie dopiero jazda , bedzie nowa zabawka , uszykowana na tip top , wiec na bank się ustawimy nie raz na kreseczce , już się doczekac nie mogę. nie pytajcie cóż to będzie bo i tak nie powiem , bynajmniej narazie , niech do wiosny to zostanie tajemnicą , podpowiem tylko że to tez będzie 1.5
Nie że nie lubię małych silników.
Ja po prostu nie ufam silnikowi który ma mniejszą pojemność niż mój czajnik ...
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2012-10-10, 20:18
radzio8409 napisał/a:
o zimie bedzie dopiero jazda , bedzie nowa zabawka , uszykowana na tip top , wiec na bank się ustawimy nie raz na kreseczce , już się doczekac nie mogę. nie pytajcie cóż to będzie bo i tak nie powiem , bynajmniej narazie , niech do wiosny to zostanie tajemnicą , podpowiem tylko że to tez będzie 1.5
Wrzucisz 16v to samo mi gada zpoa żebym ładował 16v do swojego, ale ja nie chcę bo już lepiej włożyć 2.0 jakieś chociaż ja wolałbym być nietypowy i C18XE włożyć.
A propo to czemu tylko 1.5 8v kopci a wszystkie 16v wcale
bo macie zajechane te motory, normalnie 8v jest tryliard razy bardziej trwalsza niż 16v. Ja od zawsze wolałem 8v, no ale niestety go już nie mam
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2012-10-11, 08:29
no moje by szło 2 razy lepiej tylko wiesz jaki jest tego powód, jutro albo jeszcze dzisiaj wchodzę pod nią i sprawdzam co jest grane
radzio8409
Auto: Golf 3 + Nitro (holenderskie)
Imie: Radek
Wiek: 39 Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 368 Skąd: EL i EPD
Wysłany: 2012-10-11, 10:08
carl123 napisał/a:
radzio8409 napisał/a:
o zimie bedzie dopiero jazda , bedzie nowa zabawka , uszykowana na tip top , wiec na bank się ustawimy nie raz na kreseczce , już się doczekac nie mogę. nie pytajcie cóż to będzie bo i tak nie powiem , bynajmniej narazie , niech do wiosny to zostanie tajemnicą , podpowiem tylko że to tez będzie 1.5
Wrzucisz 16v to samo mi gada zpoa żebym ładował 16v do swojego, ale ja nie chcę bo już lepiej włożyć 2.0 jakieś chociaż ja wolałbym być nietypowy i C18XE włożyć.
A propo to czemu tylko 1.5 8v kopci a wszystkie 16v wcale
hehehe...
nie , nie będzie 16v
będzie coś lepszego , i też nie będzie to żadne 2.0 8v ani 2.0 16v
Lanos zostaje dla żony a ja myślę o czymś innym
Czemu kopci??
Nie mam zielonego pojęcia , zaczął już pić olej , to zauważyłem i niebawem będę badał tę sprawę żeby było oki.
Ja już szukam nowej zabawki , a żeby nie kupić byle czego to szukam na spokojnie i mam czas aż do wiosny.
Tylko tyle mogę powiedzieć że moc wyjściowa to będzie minimum 115koni w serii.
Po zakupie będzie dodane to i owo aby było około 150-160 i wtedy to się zabawa zacznie na dobre
Nie że nie lubię małych silników.
Ja po prostu nie ufam silnikowi który ma mniejszą pojemność niż mój czajnik ...
carl123 Progress
Imie: Daniel
Wiek: 32 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 1235 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2012-10-12, 06:25
radzio jesteś leszcz bo idziesz na łatwiznę
nie no po prostu ciekawość mnie zżera co to będzie